Рекламация в Технополис- Свърши се

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Нед 17 фев 2008 16:05


maniak написа:Пиши по-нататък какво е станало защото поради изложеното горе от мен просто няма причина да са толкова яки пичове и да ти ги ремонтират безплатно. Но ако стане така ще се радвам пък и ще е добре за всички нас:)


Колега ти ме изумяваш - изчетох всичките ти постове в тази тема и въпреки обрата на това, което ти заявяваш иначе толкова сигурно, се случва точно обратното. Прочети КЗП, просто ме изумяваш.

Колега, mely< браво на тебе и само напред!




stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Нед 17 фев 2008 16:42


maniak написа:...просто няма причина да са толкова яки пичове и да ти ги ремонтират безплатно.


Причини има, но те не са в "пичовете" (колкото и яки да са), нито се дължат на съвестта на търговците. Дори част от причините можеш да откриеш в текстовете, които сам си цитирал. :wink:

ПП Тези Общи гаранционни условия, които musura е дал за пример всъщност също не отговарят на изискванията на закона.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Нед 17 фев 2008 17:15


Браво Мели!


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Пон 18 фев 2008 16:21


Колега ти ме изумяваш - изчетох всичките ти постове в тази тема и въпреки обрата на това, което ти заявяваш иначе толкова сигурно, се случва точно обратното. Прочети КЗП, просто ме изумяваш.

Аз съм си изумителен:)
Да видим финала :), може просто в технополис да са решили да сложат две спойки вместо да се занимават 20 дни с недоволен клиент, но дали ще е така за някой спъп продукт? Може просто да са решили да препратят лошия клиент да се разправя със сервиза вместо да прави панаири в магазина. Да не забравяме че преди две години когато са купувани колонките закона не беше факт и не би трябвало да важат имагинерните условия;)
Това което съм написал е мнение на реномирана юридическа кантора с която се консултирахме още при излизането на закона. тяхното мнение е това което съм писал по-горе подкрепено с тяхната готовност да го защитят успешно в съд!
Естествено хората по форумите знаят повече.
Мога да пиша още много по въпроса но май-няма смисъл.
Нека видим финала.
Пък ако има и други успели нека пишат. Знам ли... може този път грешното тълкуване на закона да е в наша ( потребителска) полза.


Потребителски аватар
kacho
Мнения: 735
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kacho » Пон 18 фев 2008 16:31


браво, колега, само така :да: :да: :да:


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Пон 18 фев 2008 16:40


КЗП си върши работата. Скоро изгоря зарядното на един нов телефон. В "гаранционната карта" пише, че не покрива зарядни и не ми замениха зарядното. След жалба в КЗП, вече съм с ново зарядно.
Изводът е: гаранцията за всичко си е 2 години, независимо какво пише в гаранционната карта.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Пон 18 фев 2008 17:58


Ами туко що се чух с едни господин X във верига Y който отговаря точно за това ( X и Y защото нямам намерение да забърквам имена и търговски марки във форумни локуми), Реших да видя да няма промени в закона и аз да не съм в час.
Не искам да бъда лош пророк но най-вероятно в сервиза Mely го чака неприятна изненада ( От магазина хитро са прехвърлили горещия камък в сервиза). Освен ако не са решили да го потупат по рамото и да мине метър в което не вярвам.
Пак уточнявам че ще се радвам да си имаме две годинки гаранция за всеки боклук който купим но лошото е че това не е така... и на запад не е така.
Но все пак надеждата умира последна.


Потребителски аватар
XaxoXaxo
Мнения: 129
Регистриран на: Вто 06 юли 2004 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот XaxoXaxo » Пон 18 фев 2008 19:12


maniak написа:Пак уточнявам че ще се радвам да си имаме две годинки гаранция за всеки боклук който купим но лошото е че това не е така... и на запад не е така.
Но все пак надеждата умира последна.


:shock

maniak написа:Хора не пускайте по форумите информация която сте чували от 7ми човек. Целта е да си помагаме а не да се надприказваме!


Колега, не искам да те обиждам ама стига спами темата :) Не разбирам какъв е проблема явно си твърдо против този закон за гаранцията. Сори ама ЕС, какво да се прави. И потребителите имали права :wink:


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Пон 18 фев 2008 19:23


Твърдо за съм. Даже съм навит и да е доживот. Не съм пройзводител така че няма защо да съм против. Предпочитам да не съм прави и да сменяме всеки боклук който купим... само че проблема е че никой не ме пита.
Нека проследим развитието просто :idea:


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mely » Пон 18 фев 2008 20:07


Не искам да бъда лош пророк но най-вероятно в сервиза Mely го чака неприятна изненада ( От магазина хитро са прехвърлили горещия камък в сервиза).

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Колега как ти се вижда това :D
На когото и да прехвърлят камъка мен не ме....... :?: интересува
Рекламацията приета ли е -ДА Възоснова на какво/сигурно не че някой го е засърбяло зад дясното ухо/-несъответствие/не работят/
Ако се направят на отворени Чл. 129. Предявяването на рекламация пред търговеца не е пречка за предявяване на иск.


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mely » Съб 01 мар 2008 15:12


И така нещата приключиха.Вчера ми се обадиха и казаха че колоните са ремонтирани и когато реша да заповядам да си ги взема.Е днес отидох
и всичко е ОК.За всички невярващи в този закон-РАБОТИ/стига да го прочетеш и да си знаеш правата/

P.s Приемам поздравления


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 01 мар 2008 15:57


:yeaha: :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown : vw fen

САМО ТАКА :!:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19697
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 01 мар 2008 16:38


mely написа:P.s Приемам поздравления

Искрени поздравления!!!


Потребителски аватар
amikus
Мнения: 828
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

БРАВО

Мнениеот amikus » Съб 01 мар 2008 17:19


: vw fen :lady_dance_party: :lady_dance_party: :patriot
БРАВО колега само така ,нека се научат тези ми ти т.нар. търговци,всеки внася от Китай слага 200 на 100 надценка а като се счупи сервиза е у Каспичан и работи само на 29 февруари до обяд.Те много се изхитриха и си поръчват собствени марки в Китай за тяхната верига които са майка плаче като изработка,например един мунчо в техномаркет ме убеждава че НЕО била БГ марка и се правели в Велико Търново щях да падна от смях и му викам то затова ли пише отзад МЕЙД ИН ОРИЗОВАТА НИВА Пекин :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
lucky7o
Мнения: 965
Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот lucky7o » Вто 19 авг 2008 12:43


Евала колега !!!



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта