Не искам да бъда лош пророк но най-вероятно в сервиза Mely го чака неприятна изненада ( От магазина хитро са прехвърлили горещия камък в сервиза).
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Колега как ти се вижда това
На когото и да прехвърлят камъка мен не ме.......

интересува
Рекламацията приета ли е -ДА Възоснова на какво/сигурно не че някой го е засърбяло зад дясното ухо/-несъответствие/не работят/
Ако се направят на отворени Чл. 129. Предявяването на рекламация пред търговеца не е пречка за предявяване на иск.