Съвет за спортен колектор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
venci_wrc
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Съвет за спортен колектор

Мнениеот venci_wrc » Нед 16 мар 2008 18:42


Момчета дайте ми идея какъв спортен колектор да си сложа на мойта машина Голф 4 1.8 20v 125ps и какъв ще е ефекта.Моля не казвайте виж търсачката нищо няма да ви стане ако драсните по някой ред щото нищо немога да намеря :wink: благодаря 8) 8)




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 16 мар 2008 18:51


Видях, че суперспринт не предлагат колектори за този мотор :shock


cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Нед 16 мар 2008 20:27


Батка, изчисляват се рънове спрямо размери, генерация, гърне и т.н. Не е толкова просто. На всичкото това отгоре влияе и какво пространство имаш в коша. Съжалявам, ама трябва още много да се образоваш, преди да я пуснеш тая тема.


Потребителски аватар
venci_wrc
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот venci_wrc » Нед 16 мар 2008 20:31


Синко ако бях образован на тая тема нямаше да питам ясно :evil:


cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Нед 16 мар 2008 20:35


Ясно.


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Пон 17 мар 2008 9:30


Колеги.и аз като колегата не разбирам нищо,но и мен живо ме интересува колектора и разликата преди и след поставянето му... :oops: :oops:
Ако може малко повече информация и къде може да се монтира и тн...
Благодаря на всички отзовали се... :P 8)


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 17 мар 2008 10:52


Добре де питате ама и вие незнаете какво питате ... никой неможе да ви каже каква е разликата еле па за точно този мотор. Простата причина е че никой неиска и неможе да даде 80лв за дино преди и после пак 80 лв :idea:
Иначе ще има само коментари "Колата върви като луда" и т.н.

А това, че няма в търсачката не е така. Има и то доста. Само че иска търсене и четене. На теб ти изглежда, че няма проблеми да се драснат 2 реда ама не е така, когато едни и същи теми се пускат по 100 пъти.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
и т.н. ... напиши в търсачката колектор и гледай какво става (задай да търси само в този раздел)


Иначе ето ще ти драсна още 2 - 10 реда преди да заключа. Нещо което е дъвкано много: спортните колектори са основно 2 вида: 4-2-1 и 4-1 (ако незнаеш какво значи това по добре не се занимавай) Като първите дават разпределена сила в целия диапазон обороти потходящ за писта и ежедневно ползване, а вторите във високите обороти - подходящ за драг.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта