Проекта се започва от утре и съм замислил следното:
KR- бутала (които ще се преправят),портване на главата , генерация SuperSprint 4 2 1 и в следствие разпределителен вал Schrick
Мотора е PB. С буталара я сгъстявам а с вала я разреждами се получава
П.С Благодарности на musura за буталата.
Това бе ключовият елемент от проекта
МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015
Последна промяна от Adrian-AAA на Пон 31 авг 2015 23:54, променено общо 37 пъти.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
пращай ми ги на mita4eto_bg@abv.bg аз ще ги кача
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Проект-- PB 112 kc.+(KR,SuperSprint,Schrick)
anndroo написа:Проекта се започва от утре и съм замислил следното:
KR- бутала (които ще се преправят),портване на главата , генерация SuperSprint 4 2 1 и в следствие разпределителен вал Schrick
Мотора е PB (не знам как да ви добавя снимки за да се следи развитието).
П.С Благодарности на musura за буталата.
Това бе ключовият елемент от проекта
Колега, защо пък точно буталата подхвана - според мен при положение, че колата ще остане атмосферна и твоите бутала са в кондиция, не виждам много смисъл да се заиграваш с бутала от КР...дано да знаеш какво правиш...
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
С бутала от КР няма да можеш да завъртиш двигателя с стартера заради презгъстяването и ако успееш с по як акумулатор това гориво ще започне да се запалва от налягането в цилиндъра ...трябва ти ааадски агресивен вал ... по добре остави си ПБ буталата и търси други вратички за засилване на мотора. ПБ-то има потенциал като за 8В мотор и е доказвано немалко пъти ..
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
.
колеги всичко е испитано и с вал 288 няма да прави детонации. все пак го имам като пример,не съм 1-вия дето ще го прави този проект,а и аз главата няма да я свалям само ще я дам да я тръкнат леко.
Ще и оправя клапаните защото е била на GAS пери да попадне в моите раце и не е отварян мотора до сега (това го установих днес след като видях че всички гарнитури са оригиналните)
ще се документира всичко с снимки в следните дни
Ще и оправя клапаните защото е била на GAS пери да попадне в моите раце и не е отварян мотора до сега (това го установих днес след като видях че всички гарнитури са оригиналните)
ще се документира всичко с снимки в следните дни
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Са сетиш за гарнитурата на тиквата!
Незнам, няма смисъл от тея бутала пак ти казвам! Изпитано и колко време изкарва тоя мотор, прокопоф беше казвал в една друга тема, че е изкарал малко и е счупил бутало! С тея бутала тоя мотор няма да има дълъг живот, язък ще е за частите, които си купил, като гледам купуваш качествени части! А и ше ти дам съвет, гледам си взел стоманена гарнитура за тиквата ... задължително прекарай и блока на шлайф, ако не минеш шлайф, ще имаш ядове после!!! Моя ми изглеждаше перфектен, а се оказа крив с 1 десета, клингеритената гарнитура поема, но стоманената изисква идеално равно чело на блок и глава! А и твоята е елринг, на виктор рейнц, като моята, средната част й е елринг, горната и долната са виктор рейнц, дебелина на гарнитура е 1.5мм, на клингеритена гарнитура дебелината й е 1.75мм, сложи 0.25мм по-тънка гарнитура, 0.1мм шлайф глава, 0.1мм шлайф блок, станаха 0,45мм по-ниско от снандартно, точно като при мен! А имай напредвид, че мотор стандартно е с 10:1 степен, ще дойде в повече и Стенли е много прав, натоварването на биелните лагери е огромно, а от там и на кол. вал, от там и на основните лагери! То може да е тествано, но видял ли си такъв мотор направил 10000-15000-20000км?
Крисо!
Незнам, няма смисъл от тея бутала пак ти казвам! Изпитано и колко време изкарва тоя мотор, прокопоф беше казвал в една друга тема, че е изкарал малко и е счупил бутало! С тея бутала тоя мотор няма да има дълъг живот, язък ще е за частите, които си купил, като гледам купуваш качествени части! А и ше ти дам съвет, гледам си взел стоманена гарнитура за тиквата ... задължително прекарай и блока на шлайф, ако не минеш шлайф, ще имаш ядове после!!! Моя ми изглеждаше перфектен, а се оказа крив с 1 десета, клингеритената гарнитура поема, но стоманената изисква идеално равно чело на блок и глава! А и твоята е елринг, на виктор рейнц, като моята, средната част й е елринг, горната и долната са виктор рейнц, дебелина на гарнитура е 1.5мм, на клингеритена гарнитура дебелината й е 1.75мм, сложи 0.25мм по-тънка гарнитура, 0.1мм шлайф глава, 0.1мм шлайф блок, станаха 0,45мм по-ниско от снандартно, точно като при мен! А имай напредвид, че мотор стандартно е с 10:1 степен, ще дойде в повече и Стенли е много прав, натоварването на биелните лагери е огромно, а от там и на кол. вал, от там и на основните лагери! То може да е тествано, но видял ли си такъв мотор направил 10000-15000-20000км?
Крисо!
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
.
гарнитурата е наи малкия проблем с това ухо, а за картера ти давам 100% гаранция че няма да протече с силикона на Victor Reinz намажеш ли го един път забравяш даже и да го отлепиш (само с 5кг. чук и секач ).
Днес успях малко да си поиграя с портването,а вчера дадох буталата да ги резнат малко. забелязвам, че проекта маи не ви е много интересен
Лагерите на бензиновите и дизеловите двигатели са едни и същи,така че степента колкото и да е голяма няма какво да им се случи
Днес успях малко да си поиграя с портването,а вчера дадох буталата да ги резнат малко. забелязвам, че проекта маи не ви е много интересен
Лагерите на бензиновите и дизеловите двигатели са едни и същи,така че степента колкото и да е голяма няма какво да им се случи
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
и на Г60 лагерите са същите на размер ама струват няколко пъти повече от тези на всички бензинови и дизелови лагери
Иначе поне при мен при този ми експеримент с 16в бутала в 8в мотор последици върху лагерите нямаше а тогава колата се караше доста душманско
С колко ще намалиш челата на буталата ако успееш да докараш компресията до към 14.5-15 може и да нямаш ядове при мен беше 16.5-17 и се счупи
Иначе поне при мен при този ми експеримент с 16в бутала в 8в мотор последици върху лагерите нямаше а тогава колата се караше доста душманско
С колко ще намалиш челата на буталата ако успееш да докараш компресията до към 14.5-15 може и да нямаш ядове при мен беше 16.5-17 и се счупи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта