За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пон 23 юни 2008 20:07


Да не е запушен горивен филтър, кога е сменен за последен път.

Имал съм подобен проблем с една джета- причината беше в агренажен ремък , презацепен с 1-2 зъба.Не ме питай ,колко майстори съм сменил, докато се открие причината за загуба на мощност.




Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Пон 23 юни 2008 20:21


Горивния филтър го смених преди 5-6 месеца точно поради същата причина. Утре ще заредя пак малко повече бензин и ще видя какъв ще е ефекта. По принцип четох за един термо-датчик, който правел проблеми и след смяната му всичко се нормализирало, но нещо не ми се връзва с нивото на бензина, освен ако не е просто съвпадение.


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот blinder » Съб 28 юни 2008 8:42


pokeer написа:Здравейте колеги, нека всички които са с двигатели АЕК и АФТ и са имали проблеми с мощността ( загуба на мощност от време на време или постоянно) да напишат решението на проблема ако са го намерили.
Надявам се тази тема да помогне на всички ни с тези двигатели, защото май е често срещан проблем на тези двигатели.

Ако модераторите сметнат за ненужна темата да я изтрият.



Колега, а и всички колеги открихте ли какво е на колите НИ, защото аз от 3-4 дни имам АБСОЛЮТНО същия проблем.Абе колата не върви, ама изобще не върви, все едно съм с някой спънат кон.При мен до 2500 няма проблем, ама после от 2500 до 3000 все едно съм закачил некой влак с изпъната ръчна спирачка.След 3000, оборотите се качват много бахно, ако не и почти не се качват, а колата ръмжи ли ръмжи.Иска да набере ама нещо си я дърпа назад.
Ако колегите които имаха този проблем(а те не са малко) и са открили нещо ново да помагат :cry:


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Съб 28 юни 2008 9:12


Колега, прочети цялата тема, доста хора са обяснили как са си решили проблема. Кой е сменял датчик, кой свещи и кабели. Варианти много. Основният проблем обаче беше загубата на мощност при студен двигател и в ниските обороти. Май за това в повечето случаи излиза термо датчика. Някъде кум 17лв май казаха че струвал.

П.п. Заредих отново над първата бяла чертичка и сега пак върви като луда. Какъв може да е проблема след като падне под нея бензина и се спъва яко колата. Нещо запушено в резервоара или?


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Съб 28 юни 2008 9:34


Wish_Master написа:Колега, прочети цялата тема, доста хора са обяснили как са си решили проблема. Кой е сменял датчик, кой свещи и кабели. Варианти много. Основният проблем обаче беше загубата на мощност при студен двигател и в ниските обороти. Май за това в повечето случаи излиза термо датчика. Някъде кум 17лв май казаха че струвал.

П.п. Заредих отново над първата бяла чертичка и сега пак върви като луда. Какъв може да е проблема след като падне под нея бензина и се спъва яко колата. Нещо запушено в резервоара или?


Колега прочел съм цялата тема 2пъти ама нещо нямаше за кова което попита 1вия колега и за моя проблем.Не колата няма мощност в ниските обороти, а нопротив в ниските е пушка ама до 2500, после става нещо необичайно за всички които казват, че АЕК е в силата си след 3000, няма никаква мощ :roll:
Та за това реших да дигна малко темата и да кажа и на мен какво мие :arrow:
А за това, че твоята върви много с пълен резервоар, това е защото се радва, че има какво да пие в изобилие :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
cardan
Мнения: 1582
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
Автомобил: Audi A4 avant
Двигател: ABC
Местоположение: София Лозен

Мнениеот cardan » Съб 28 юни 2008 11:29


колеги и аз имам подобен проблем.обаче при мен само докато загрее водата. докато е студена колата изобшо не поема газта и прекъсва все едно няма бензин. смених въпросния термодатчик(мисля че струваше около 20лв. в руди96)и проблема ми намаля , но не изчезна. някои колеги казват да си проверя кабелите свещите и дистрибуторната капачка,но според мен няма логика ако проблема е в тях колата да не работи като хората само когато е студена.


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Нед 29 юни 2008 12:13


Привет на всички колеги с АЕК и АФТ. Исках да питам следното:
Някои колега от Младост или му се идва насам да направим някое друго тестче, размяна на някои части да си помогнем взаимно както се казва. Дето се вика кои в каквото се съмнява, ще си разменим частите за тест. Ако има някои които иска да направим тази работа да ми драсне едно ЛС.
:wink:


Потребителски аватар
jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jims » Вто 01 юли 2008 22:58


Колеги и аз се присъединявам към отбора с загуба на мощност в ниските :(
Вчера карах известно време на бензин. Замисля се като я настъпя рязко, в диапазона 2000-3000 оборота колата е супер мудна и няма почти никакво ускорение.
На газ нямам такива проблеми.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Вто 15 юли 2008 17:04


Имам един въпрос, относно работата на съединителя ... Днес го смених(пълен комплект Sachs), но отново зацепването е едно такова мазно мазно. Няма го твърдото зацепване, както е при повечето автомобили. В интерес на истината едвам успявам да завъртя гуми с новия съединител, със стария това беше невъзможно. Въпростът ми е: Как зацепва при вас? Нестава въпрос дали е нагоре или надолу, а дали зацепва твърдо и няма проблеми да превърти гуми дори и без много форсиране или е едно такова мазно, все едно саморегулиращото жило задържа мааалко преди контакта на плочите. Колата е от гаража. Гумите са 195/50/15. Някакви идеи? Има ли вариант да сложа обикновенно жило с цел да отхвърля и този евентуален проблем?


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 15 юли 2008 19:07


Покрай всичката параноя в тази тема и аз почнах да поусещам загуба на мощност
Извадих свещите беру 3 електрода на 15 000км - бяха триъгълни централните електроди :shock
Капачката както е чистена много пъти имаше нагар ама айде на боклука за всеки случай
палеца - беше се напукал на 1 място
Ненапоследно място и средата на палеца не беше на средата на белега на делкото както го правих последния път по незнайна причина.
Към всичко това сипах добавка на инжекциона и се пооправи :)
:lol:


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Вто 15 юли 2008 21:19


Wish_Master написа:Имам един въпрос, относно работата на съединителя ... Днес го смених(пълен комплект Sachs), но отново зацепването е едно такова мазно мазно. Няма го твърдото зацепване, както е при повечето автомобили. В интерес на истината едвам успявам да завъртя гуми с новия съединител, със стария това беше невъзможно. Въпростът ми е: Как зацепва при вас? Нестава въпрос дали е нагоре или надолу, а дали зацепва твърдо и няма проблеми да превърти гуми дори и без много форсиране или е едно такова мазно, все едно саморегулиращото жило задържа мааалко преди контакта на плочите. Колата е от гаража. Гумите са 195/50/15. Някакви идеи? Има ли вариант да сложа обикновенно жило с цел да отхвърля и този евентуален проблем?


Със същите гуми съм и ако е от значение и съединителят ми зацепва по описаният от теб начин ... В началото си мислех, че е за смяна, но както се оказва това май не е така. Колата си върви и при теста с бордюра и 3-та си гасне ... Гуми върти но когато си иска !? Понякога върти гуми при потегляне с 2000 оборота, а понякога и на 3000 не иска да завърти (но това може и да зависи от конкретният слуай как съм пуснал съединителя). Единствената причина поради която умишлено съм въртял гуми е да го пробвам дали работи като хората. На повечето коли които карам като пуснеш съединителя той едва ли не се забива ... а при мен както и да го пусна сякаш се залепя плавно ... ?! Имам подозрения, че това саморегулиращо жило е отговорно за тия неща!
И още нещо бях гледал някъде като дефект на Голф 3 - Faulty self adjusting clutch cable !?

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=448&


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Вто 15 юли 2008 22:28


Абсолютно същото! Мен даже ме хвана яд, че го смених, защото още си беше оригиналния :( Наистина пружините имаха малко луфт и пластината се беше изтъркала малко, но феродото имаше още доста хляб, а огледалото беше като ново. Единствената разлика спрямо преди е положението на зацепване, сега е посредата на хода на педала. За сравнение на баща ми колата( една дърта вектра А) съединителят зацепва зверски добре. Просто ако имаше мощност, ще ти счупи врата :) Това за саморегулиращото жило ... много ми се иска някой, който разбира от тях, да обясни реално неговата функция. Или по-точно дали е възможно от него да зацепва така мазно, т.е. дали всичко това е направено умишлено? Какво губя ако сложа обикновенно жило? Някой разправят, че педалът ставал по-твърд. Не става въпрос да въртя гуми ей така за кеф, а преди на някой ляв завой трябваше да чакам всички коли да минат, защото при много газ и отпуснат съединител, колата едвам потегляше. Утре ще тествам пак, но се замислям сериозно за обикновенно жило или за ново саморегулируемо.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Вто 15 юли 2008 22:36


Wish_Master написа:Абсолютно същото! Мен даже ме хвана яд, че го смених, защото още си беше оригиналния :( Наистина пружините имаха малко луфт и пластината се беше изтъркала малко, но феродото имаше още доста хляб, а огледалото беше като ново. Единствената разлика спрямо преди е положението на зацепване, сега е посредата на хода на педала. За сравнение на баща ми колата( една дърта вектра А) съединителят зацепва зверски добре. Просто ако имаше мощност, ще ти счупи врата :) Това за саморегулиращото жило ... много ми се иска някой, който разбира от тях, да обясни реално неговата функция. Или по-точно дали е възможно от него да зацепва така мазно, т.е. дали всичко това е направено умишлено? Какво губя ако сложа обикновенно жило? Някой разправят, че педалът ставал по-твърд. Не става въпрос да въртя гуми ей така за кеф, а преди на някой ляв завой трябваше да чакам всички коли да минат, защото при много газ и отпуснат съединител, колата едвам потегляше. Утре ще тествам пак, но се замислям сериозно за обикновенно жило или за ново саморегулируемо.


Доколкото съм разбрал от форума ефекта с обикновеното жило не бил поразяващ (в смисъл имало разни проблеми), колкото до твоето жило някой все пак трябва да се произнесе дали е редовно или не ... няма смисъл да се набутваш 70-80 кинта за нищо ...

Аз бях се засилил да сменям съединител, ама реших като роди тогава да е ...


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Мнениеот stypkata » Пет 05 сеп 2008 4:40


И аз съм забелязал моя АЕК да ги прави тези номера от време на време.По някога върви като самолет,а понякога е все едно карам на 2 цилиндъра. Но се оправя,когато помпя газта.Струва ми се,че не му идва достатъчно бензин,но когато помпя газта се изстрелва като.... само дето си разбивам цялата предница така...


Потребителски аватар
parabadabal
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
Автомобил: VW Golf 3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

дхр

Мнениеот parabadabal » Пет 05 сеп 2008 9:09


ехее че по тез неща дето писахте колеги тя мойта кола е златна. много съм доволен от нея защото на бенз в града ми гори 7,5 ; 8 /100. пък с 4 човека е колата съм вдигал 215 по равен път (към варна). нямам проблеми с набирането,просто си изчаквам да мине 3000 оборота и си върви идеално.
PS: надявам се все по малко хора да правят глупавите тестове с максималната скорост на колите си...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта