Да не е запушен горивен филтър, кога е сменен за последен път.
Имал съм подобен проблем с една джета- причината беше в агренажен ремък , презацепен с 1-2 зъба.Не ме питай ,колко майстори съм сменил, докато се открие причината за загуба на мощност.
За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Горивния филтър го смених преди 5-6 месеца точно поради същата причина. Утре ще заредя пак малко повече бензин и ще видя какъв ще е ефекта. По принцип четох за един термо-датчик, който правел проблеми и след смяната му всичко се нормализирало, но нещо не ми се връзва с нивото на бензина, освен ако не е просто съвпадение.
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
pokeer написа:Здравейте колеги, нека всички които са с двигатели АЕК и АФТ и са имали проблеми с мощността ( загуба на мощност от време на време или постоянно) да напишат решението на проблема ако са го намерили.
Надявам се тази тема да помогне на всички ни с тези двигатели, защото май е често срещан проблем на тези двигатели.
Ако модераторите сметнат за ненужна темата да я изтрият.
Колега, а и всички колеги открихте ли какво е на колите НИ, защото аз от 3-4 дни имам АБСОЛЮТНО същия проблем.Абе колата не върви, ама изобще не върви, все едно съм с някой спънат кон.При мен до 2500 няма проблем, ама после от 2500 до 3000 все едно съм закачил некой влак с изпъната ръчна спирачка.След 3000, оборотите се качват много бахно, ако не и почти не се качват, а колата ръмжи ли ръмжи.Иска да набере ама нещо си я дърпа назад.
Ако колегите които имаха този проблем(а те не са малко) и са открили нещо ново да помагат
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Колега, прочети цялата тема, доста хора са обяснили как са си решили проблема. Кой е сменял датчик, кой свещи и кабели. Варианти много. Основният проблем обаче беше загубата на мощност при студен двигател и в ниските обороти. Май за това в повечето случаи излиза термо датчика. Някъде кум 17лв май казаха че струвал.
П.п. Заредих отново над първата бяла чертичка и сега пак върви като луда. Какъв може да е проблема след като падне под нея бензина и се спъва яко колата. Нещо запушено в резервоара или?
П.п. Заредих отново над първата бяла чертичка и сега пак върви като луда. Какъв може да е проблема след като падне под нея бензина и се спъва яко колата. Нещо запушено в резервоара или?
Wish_Master написа:Колега, прочети цялата тема, доста хора са обяснили как са си решили проблема. Кой е сменял датчик, кой свещи и кабели. Варианти много. Основният проблем обаче беше загубата на мощност при студен двигател и в ниските обороти. Май за това в повечето случаи излиза термо датчика. Някъде кум 17лв май казаха че струвал.
П.п. Заредих отново над първата бяла чертичка и сега пак върви като луда. Какъв може да е проблема след като падне под нея бензина и се спъва яко колата. Нещо запушено в резервоара или?
Колега прочел съм цялата тема 2пъти ама нещо нямаше за кова което попита 1вия колега и за моя проблем.Не колата няма мощност в ниските обороти, а нопротив в ниските е пушка ама до 2500, после става нещо необичайно за всички които казват, че АЕК е в силата си след 3000, няма никаква мощ
Та за това реших да дигна малко темата и да кажа и на мен какво мие
А за това, че твоята върви много с пълен резервоар, това е защото се радва, че има какво да пие в изобилие
- cardan
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
- Автомобил: Audi A4 avant
- Двигател: ABC
- Местоположение: София Лозен
колеги и аз имам подобен проблем.обаче при мен само докато загрее водата. докато е студена колата изобшо не поема газта и прекъсва все едно няма бензин. смених въпросния термодатчик(мисля че струваше около 20лв. в руди96)и проблема ми намаля , но не изчезна. някои колеги казват да си проверя кабелите свещите и дистрибуторната капачка,но според мен няма логика ако проблема е в тях колата да не работи като хората само когато е студена.
- theerazor
- Мнения: 186
- Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Привет на всички колеги с АЕК и АФТ. Исках да питам следното:
Някои колега от Младост или му се идва насам да направим някое друго тестче, размяна на някои части да си помогнем взаимно както се казва. Дето се вика кои в каквото се съмнява, ще си разменим частите за тест. Ако има някои които иска да направим тази работа да ми драсне едно ЛС.
Някои колега от Младост или му се идва насам да направим някое друго тестче, размяна на някои части да си помогнем взаимно както се казва. Дето се вика кои в каквото се съмнява, ще си разменим частите за тест. Ако има някои които иска да направим тази работа да ми драсне едно ЛС.
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Имам един въпрос, относно работата на съединителя ... Днес го смених(пълен комплект Sachs), но отново зацепването е едно такова мазно мазно. Няма го твърдото зацепване, както е при повечето автомобили. В интерес на истината едвам успявам да завъртя гуми с новия съединител, със стария това беше невъзможно. Въпростът ми е: Как зацепва при вас? Нестава въпрос дали е нагоре или надолу, а дали зацепва твърдо и няма проблеми да превърти гуми дори и без много форсиране или е едно такова мазно, все едно саморегулиращото жило задържа мааалко преди контакта на плочите. Колата е от гаража. Гумите са 195/50/15. Някакви идеи? Има ли вариант да сложа обикновенно жило с цел да отхвърля и този евентуален проблем?
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Покрай всичката параноя в тази тема и аз почнах да поусещам загуба на мощност
Извадих свещите беру 3 електрода на 15 000км - бяха триъгълни централните електроди
Капачката както е чистена много пъти имаше нагар ама айде на боклука за всеки случай
палеца - беше се напукал на 1 място
Ненапоследно място и средата на палеца не беше на средата на белега на делкото както го правих последния път по незнайна причина.
Към всичко това сипах добавка на инжекциона и се пооправи
Извадих свещите беру 3 електрода на 15 000км - бяха триъгълни централните електроди
Капачката както е чистена много пъти имаше нагар ама айде на боклука за всеки случай
палеца - беше се напукал на 1 място
Ненапоследно място и средата на палеца не беше на средата на белега на делкото както го правих последния път по незнайна причина.
Към всичко това сипах добавка на инжекциона и се пооправи
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Wish_Master написа:Имам един въпрос, относно работата на съединителя ... Днес го смених(пълен комплект Sachs), но отново зацепването е едно такова мазно мазно. Няма го твърдото зацепване, както е при повечето автомобили. В интерес на истината едвам успявам да завъртя гуми с новия съединител, със стария това беше невъзможно. Въпростът ми е: Как зацепва при вас? Нестава въпрос дали е нагоре или надолу, а дали зацепва твърдо и няма проблеми да превърти гуми дори и без много форсиране или е едно такова мазно, все едно саморегулиращото жило задържа мааалко преди контакта на плочите. Колата е от гаража. Гумите са 195/50/15. Някакви идеи? Има ли вариант да сложа обикновенно жило с цел да отхвърля и този евентуален проблем?
Със същите гуми съм и ако е от значение и съединителят ми зацепва по описаният от теб начин ... В началото си мислех, че е за смяна, но както се оказва това май не е така. Колата си върви и при теста с бордюра и 3-та си гасне ... Гуми върти но когато си иска !? Понякога върти гуми при потегляне с 2000 оборота, а понякога и на 3000 не иска да завърти (но това може и да зависи от конкретният слуай как съм пуснал съединителя). Единствената причина поради която умишлено съм въртял гуми е да го пробвам дали работи като хората. На повечето коли които карам като пуснеш съединителя той едва ли не се забива ... а при мен както и да го пусна сякаш се залепя плавно ... ?! Имам подозрения, че това саморегулиращо жило е отговорно за тия неща!
И още нещо бях гледал някъде като дефект на Голф 3 - Faulty self adjusting clutch cable !?
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=448&
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Абсолютно същото! Мен даже ме хвана яд, че го смених, защото още си беше оригиналния Наистина пружините имаха малко луфт и пластината се беше изтъркала малко, но феродото имаше още доста хляб, а огледалото беше като ново. Единствената разлика спрямо преди е положението на зацепване, сега е посредата на хода на педала. За сравнение на баща ми колата( една дърта вектра А) съединителят зацепва зверски добре. Просто ако имаше мощност, ще ти счупи врата Това за саморегулиращото жило ... много ми се иска някой, който разбира от тях, да обясни реално неговата функция. Или по-точно дали е възможно от него да зацепва така мазно, т.е. дали всичко това е направено умишлено? Какво губя ако сложа обикновенно жило? Някой разправят, че педалът ставал по-твърд. Не става въпрос да въртя гуми ей така за кеф, а преди на някой ляв завой трябваше да чакам всички коли да минат, защото при много газ и отпуснат съединител, колата едвам потегляше. Утре ще тествам пак, но се замислям сериозно за обикновенно жило или за ново саморегулируемо.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Wish_Master написа:Абсолютно същото! Мен даже ме хвана яд, че го смених, защото още си беше оригиналния Наистина пружините имаха малко луфт и пластината се беше изтъркала малко, но феродото имаше още доста хляб, а огледалото беше като ново. Единствената разлика спрямо преди е положението на зацепване, сега е посредата на хода на педала. За сравнение на баща ми колата( една дърта вектра А) съединителят зацепва зверски добре. Просто ако имаше мощност, ще ти счупи врата Това за саморегулиращото жило ... много ми се иска някой, който разбира от тях, да обясни реално неговата функция. Или по-точно дали е възможно от него да зацепва така мазно, т.е. дали всичко това е направено умишлено? Какво губя ако сложа обикновенно жило? Някой разправят, че педалът ставал по-твърд. Не става въпрос да въртя гуми ей така за кеф, а преди на някой ляв завой трябваше да чакам всички коли да минат, защото при много газ и отпуснат съединител, колата едвам потегляше. Утре ще тествам пак, но се замислям сериозно за обикновенно жило или за ново саморегулируемо.
Доколкото съм разбрал от форума ефекта с обикновеното жило не бил поразяващ (в смисъл имало разни проблеми), колкото до твоето жило някой все пак трябва да се произнесе дали е редовно или не ... няма смисъл да се набутваш 70-80 кинта за нищо ...
Аз бях се засилил да сменям съединител, ама реших като роди тогава да е ...
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
И аз съм забелязал моя АЕК да ги прави тези номера от време на време.По някога върви като самолет,а понякога е все едно карам на 2 цилиндъра. Но се оправя,когато помпя газта.Струва ми се,че не му идва достатъчно бензин,но когато помпя газта се изстрелва като.... само дето си разбивам цялата предница така...
- parabadabal
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
- Автомобил: VW Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
дхр
ехее че по тез неща дето писахте колеги тя мойта кола е златна. много съм доволен от нея защото на бенз в града ми гори 7,5 ; 8 /100. пък с 4 човека е колата съм вдигал 215 по равен път (към варна). нямам проблеми с набирането,просто си изчаквам да мине 3000 оборота и си върви идеално.
PS: надявам се все по малко хора да правят глупавите тестове с максималната скорост на колите си...
PS: надявам се все по малко хора да правят глупавите тестове с максималната скорост на колите си...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта