Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 05 юни 2008 17:25


vladovelin написа:Имам един въпрос към bobcho - на третата снимка от началото има едно нещо което прилича на водна помпа с електромоторче - що е то и каква работа върши ?


Хахаха :oops: .. това е помпа от Перла 04 ... (занимавам се с битова техника :) ).Няма връзка с темата.




Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Пет 06 юни 2008 9:35


bobcho написа:
vladovelin написа:Имам един въпрос към bobcho - на третата снимка от началото има едно нещо което прилича на водна помпа с електромоторче - що е то и каква работа върши ?


Хахаха :oops: .. това е помпа от Перла 04 ... (занимавам се с битова техника :) ).Няма връзка с темата.

И на мен ми заприлича на помпа от Перла ама не бях сигурен. Как е попаднала в снимките на на колегата ???


Потребителски аватар
ak_47
Мнения: 190
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ak_47 » Вто 22 юли 2008 9:15


Супер тема. Браво. И аз реших да ремонтирам парно, оба4е не мога да сваля цялата кутия на парното. Всичко свалих както е описано - вкл. таблото. Откъм двигателния отсег отвинтих 2-та болта и свалих маркучите. Обаче пасатора е с климатик, и май не е фабричен и гледам че към парното , откъм двигателния отсег влизат тръби от климатика( който по принцип не работи ), и още 2 болта - тях не съм ги пипал - много са забутани. Като дърпам кутията на парното не се дава пущината. Сигурно трябва да разкача и климатика, предполагам, или просто трябва да дърпам много силно :lol: ?. Има ли "лесен" начин за това ?


Потребителски аватар
RAD&KO
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
Двигател: PB 1990
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнениеот RAD&KO » Пон 13 окт 2008 9:01


Много благодаря за полезната тема!
Процедурата по подмяна на радиаторче и цялата вентилационна с-ма извършена!
Ей, беше голяма смрад ... :shock антифриз, стопен дунапрен ...
Има и малко снимки, но по-късно ...
За обща информация - алуминиево фолио продават в Бриколаж. Там където са декоративните решетки (в близост до крепежите ...).
Цена за голям лист 20 лв. Стига за двойна процедура ... Двойнозалепващо пак от там и дунапрен от един магазин на кръстовището на бул. "Цар. борис III" и бул "Акад. Иван Евстатиев Гешов".

Време за цялостна изработка + демонтаж и монтаж една събота и неделя. mhihi mhihi mhihi :ihaaaaa love.vw :beer


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Чет 27 ное 2008 19:52


Изключително добре развита и полезна тема. Едно огромно
БРАВО!!!


Потребителски аватар
bogi_86
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем

Мнениеот bogi_86 » Чет 11 дек 2008 16:13


искам да попитам, на мен ми тече също, но само отвън, вътре не ми мокри. Отвън като погледна отстрани е доста назад теча, почти под лоста но предполагам че сълзи до там. Дали и на мен ми е прецакано казанчето


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Чет 11 дек 2008 17:33


Здравеите колеги.За съжеление имама един не много голям проблем с парното.На няколко пъти ми протичаше вътрешното радиаторче до като разбера че ми е издухала гарнитура.Та сега вече всичко е ок с радиаторчето духа топло(пасата е с климатроник не завотски снимка в гаража).Проблема е че духа много слабо когато го усиля на максимум духа все едно е на 2 степен все едно е запушено а човека които го разглобява каза че е изчистил всичко(съмнявам се).Та въпроса ми е къде може да е проблема.

Там където по принцип много малко Пасати имат филтри съм сложил едно като гъба когато го махна разликата е много малка.

Другото ми предположение е да е паднал дунапрена от клапите като на колегата ,но в този случаи няма да се чувства запушването и товаренето на вентилатора.

Та някои ако има идея какво е нека сподели.


Потребителски аватар
Yoan25
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yoan25 » Съб 13 дек 2008 18:56


добра тема но не бих имал смелоста така да разглобя колата си като се знам къв съм :oops:


i.arihtev
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

zdr

Мнениеот i.arihtev » Нед 14 дек 2008 8:44


някой него ли е смъквал без да маха таблото не мисите ли че е възможно и аз го смъквах но после един приятел каза че става и без да се смъква и като се замисля май е вазможно


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Вто 23 дек 2008 18:19


А да запитам ако ми тече в краката антифриз,а не се изпотяват стъклата ,дали ще е радиаторче ?Прави ми мокро под педала на съединителя,и се стича по него.А като пусна топлото ми мирише на антифриз.Питам щото съм си поръчал радиатор да го сменям а да не се окаже нещо друго:) Да съм психически подготвен :)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 23 дек 2008 18:33


Plumber написа:А да запитам ако ми тече в краката антифриз,а не се изпотяват стъклата ,дали ще е радиаторче ?Прави ми мокро под педала на съединителя,и се стича по него.А като пусна топлото ми мирише на антифриз.Питам щото съм си поръчал радиатор да го сменям а да не се окаже нещо друго:) Да съм психически подготвен :)

Вътре освен през радиаторчето, антифриз никъде не минава. Даже щуцерите му стърчат на вън, така че според мен няма какво друго да е :wink:


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Вто 23 дек 2008 23:21


Аха :) значи да запретвам ръкави след НГ
Ако изтрае дотогава :)


i.arihtev
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

здр

Мнениеот i.arihtev » Чет 01 яну 2009 20:08


изпотяват ли ти се стаклата като пуснеш парното http://www.snimka.bg/album.php?album_id=324360


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Вто 06 яну 2009 13:08


ето една от причините за да нямате парно на колата :arrow: http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=9838374 каналите на радяторчето се бяха запушили на 80% на снимките се вижда как спиралата е пълна с боклуци


gdonchev
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 10 яну 2009 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот gdonchev » Съб 10 яну 2009 20:52


Тази решетка как се маха по точно?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта