1303 RS-мотор, скорости от Porsche и всичко останало(снимки)

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Сря 19 ное 2008 21:16


mod edit: asentm

Последна промяна от jossy на Пет 06 фев 2009 16:26, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Сря 19 ное 2008 21:30




Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Сря 26 ное 2008 9:07




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4186
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 15 дек 2008 22:29


Има ли някакво развитие по колата :roll:


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Сря 17 дек 2008 20:22


Има и то щте е мноого интересно.Чакат се малко части без които работата не може да продължи.Нещто дребно но много важно.Щтом пристигне щте има много изненади!


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Сря 17 дек 2008 20:27


Кажи бре, кажи.


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Сря 17 дек 2008 20:40


цялата кола щте е снимана(окачването,спирачките,дисковете с апаратите......как е събирано,монтажа на скоростната кутиа от Porsche с 5 скорости+механизма и гредата.Общто взето всичко без корубата :D


Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Мнениеот kasapina » Вто 23 дек 2008 1:33


Евала !!! :shock Радвам се че има останали от старата школа кадри който да се занимават с това и да го правят както трябва реставрирането и тунинга ,много ми харесва всичко покрай двигателя и трансмисията от каде се намират части за тези антики ? този двигател на какъв ход е ?93.93 на колко ход ? (обема му колко литра е с две думи ?) Тази електроника има ли вариант да й се настроива сместа ? Едва ли ще бъде 12.8 Покрай тунинга и инсталацията и настройките на Електрониката ако мога да помогна неще ще се радвам ?Евала още един път :applause:

Поздрави Жоро


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Сря 24 дек 2008 9:13


Здрасти Жоре! Електрониката е от CBPerformance.com. На на4алната страница на сайта им има един компутър, и като кликнеш върху него можеш да си изтеглиш програмата за настройки.Сега само трябва да видим кабела за връска(интерфейса)как е.Щте се радвам да помогнеш с инжекцията.Кубатурата на този мотор е 2275 смм3,а разпределителния вал е за "Drag" състезания.Според това което имаме като литература(списания,каталози и др.)този мотор е ниакъде около 250-260 PS. Смятам да му направим Dino-test при състезателя Ники Златков и тогава щте си покаже точно.Вече сме накрая(сега се сабират само нещтата)всичко е уточнено и ти се обаждам да се включиш.Всеки добър савет щте е от полза.Ти и BugMan само задавате конкретни въпроси и предлагате помощт.Останалите явно не ги интересува!(Те май си знаят всичко) Sorry!!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 24 дек 2008 23:24


Четейки се замислих, че тоя мотор с тоя вал и с тея глави за малко да остане сух и направи детонаций и ще претропа нещо (най-малкото), та се сетих, че имам свободни Вебъри 44-ки, които може да сложите докато се поразработи мотора и после с електрониката направо на диното и там да се напаснат нещата, да не изчатка иначе нещо, че като знам какви пари са дадени по тоя мотор...
Не че не четат други темата ти или не се интересуват, ми просто човек губи ума и дума пред тоя мотор, тея спирачки, тея кутий с тия маркови части и т.н., едва ли някой от наще не си мечтае за някакво зверче под задния капак като тва... :wink:


Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Мнениеот kasapina » Чет 25 дек 2008 1:16


Ухаааааа , ОдааАААА Обичам такива проекти.
Това обеснява защо биелите са като за турбо кола :twisted: валовете ще са много агресивни, незнам можеби до кам3500- 4000 оборота ще е мъртвец.Преди да се качи на диното ще трябва да го настоим до най-близките до идеалните смеси.На самото дино ще си поиграем още малко със сместа и аванса за да не се заседяваме на самото дино.Тази електроника мисля че ще може да прави логове ,линията на сместа ще я направим права като на мЪртвец и да сочи 12.8 :lol: искам да видим на диното 12.6 или 12.8 ще е за добра ... от лични наблюдения съдя че на 12.8 мотора е по динамичен.
Относно Веберите ,мани ги тия карбуратори :D тва е отживелица и електрониката може да си го храни подобаващо в началото,а и едва ли ще му стане нещо от бедна смес ;), това все пак нее турбо кола пък и за начало ще се подкара на по малки аванси.На каква степен е ? и каква е хлабината на бутало цилиндровата група ?
Остави ги другите Проекта ти е Просто уникален !!!
Естествено че ще помагам с каквото мога ,На такива хора с такива проекти с удоволствие !
Интерфейса за настойките COM или USB за да знам с какво да се подготвям :D


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Чет 25 дек 2008 10:38


http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=280

Долу в червено е отбелязано къде е инструкцията за монтаж.Имам я преведена.Щом стигнем до настройки щте ти пиша ли4но.BagMan,чуствай се поканен и ти.(Поне до Варна ти е близо).Ако има проблем с транспорта се обадете.Много се извинявам че не ти се обадих BugMan ,но имах кошмарни 2 месеца.


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Чет 25 дек 2008 10:45


http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1665

Тук е всичко за инжекцията.Е това съм купил и остава да се монтира.Електронния блок е настроен фабрично за надморската височина на България,но предполагам че могат да се правят и ощте настройки.


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Чет 25 дек 2008 10:54




Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Сря 31 дек 2008 13:06


http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=9685655
Изображение

Стабилизиращти щанги на скоростната кутия!!Преди всичко сигурноста!!
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ ФЕНОВЕ !!

Последна промяна от jossy на Чет 05 фев 2009 16:53, променено общо 1 път.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта