Megasquirt - тайни и загадки

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
resprom
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: zarata

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот resprom » Вто 24 фев 2009 19:45


Може би малко глупав въпрос , но ако сложа Мс то без да правя промяна мо полата ще управлява ли сегашните ми уреди ?И ако има ще може ли примврно да се настрои така както аз искам?Или трябва пак да се сменят инжектори примерно и т.н.




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот Bobby_ » Сря 25 фев 2009 22:57


resprom написа:Може би малко глупав въпрос , но ако сложа Мс то без да правя промяна По Колата ще управлява ли сегашните ми уреди ?И ако има ще може ли примврно да се настрои така както аз искам?Или трябва пак да се сменят инжектори примерно и т.н.



Един глупав отговор..... ПРОЧЕТИ ВСИЧКО ИЗПИСАНО НАВСЯКЪДЕ ЗА МЕГАСКУИРТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

задай по конкретен въпрос с .....
Каква е колата? Какъв е мотора? какво искаш да се случи? За какви уреди говориш?...... автоматичните въпроси произлизащи от твоя са много..... Също така прочети ми втория пост в темата..... и си помисли пак дали да не ползваш търсачката и да не зададеш въпроса на друго място!!!!!!!


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот r_tuning » Пон 02 мар 2009 18:54


h0nda написа:
martineli написа:което е така така е
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... 9%26sa%3DN

гледам че в лодките повече се използва 2-stroke fuel injection че даже и с компресори
а на скутерите гледам че и някви oil injection-и слагат


oil injection и injection са мн далеч, нямам как 2-тактов да е инжекцион по простата причина че при тях горивната смес настъпва когато буталото е в ГМТ и сгъстяването става под буталото или в картера и от там минава през преливни канали и отива над буталото и чак тогава се запалва сместа така че няма никакъв смисъл Zweitaktmotor да е с инжекция

oil injection е отделна система за омасляване на двигателя не да си играеш да наливаш в бензина масло а просто си наливаш в едно отделно резеорварче и после само си се смесва, което си има и свойте недостатаци, но както и да е да не продължавам със спама
а за6то ли Аprilia SR e инжекцион :shock


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот naneK » Пет 06 мар 2009 12:18


Има ли дистрибутори в БГ на мега? Ако има - кои са те?
Дочух, че има хора тук в БГ които ги сглобявати съответно настройват, това така ли е?
Колко пари може да ми излезе да си поръчам МегаСкуирт?
Също така съм чувал, че са 2 вида (може и да греша)?
На единия вид от тях можело да се правят по финни настройки и съответно бил по скъп?
Колко пари (доло-горе) може да ми настроят мега-та към мотора (знам, че е мн. общо казано, но и аз очаквам общ отговор)?
Тия въпроси наистина ме вълнуват, ако някой е наясно ще съм му благодарен ако ме открехне.
1Ох. :)


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 08 мар 2009 10:54


Намерих примерна ел.схема на Megasquirt,може да е полезна:
Прикачени файлове
NEWdiagram1.png


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 28 май 2009 19:37


Oще малко полезно инфо:

http://www.conrod.co.uk/msd8v.html


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 13 юни 2009 2:27


Achim Lauritzen написа:Oще малко полезно инфо:

http://www.conrod.co.uk/msd8v.html

Той колегата disk е почнал темата преди 6-7 месеца и за лаици като мен взе да става разбираемо, обаче после яко объркващо става с линковете на чужди езици. Та конкретно двигателя от тоя линк горе май е РВ или РF щото много прилича на моя а той е PF, та в тоя ред на мисли и съобразно първото мнение с информация в темата си мисля за следното:
Имам тоя двигател PF който си има или поне така си мисля всичко необходимо за МС май с изключение на открития датчик за въздуха /може и да има вътре в дебитомера ма не съм сигурен/ и не съм сигурен също какъв точно тип е датчика за положението на дроселовата клапа, иначе датчик на хол, датчик за температурата на охл течност, инжектори /май на 15 ома някъде работят/, ламбда сонда /за настройката ще трябва друга, но доколкото разбрах с тая може да се кара после/.
Та въпроса ми е с мегаскуирт какво може да се очаква като развитие и подобрение в работата на двигателя като основно това се цели, не мисля за никакви турбинирания и валове и състезателни настройки в последствие, а да речем повишаване на мощността в разумни граници като същевременно и разхода на гориво остава в тия граници, щото ако отиде да речем на 15л на 100км на дълго вече не е нормална граница.
И някаква приблизителна сума за цялото нещо, монтаж и настройка, примерно 500 до 700 лв или 800 до 1000л. Точни цифри с и без ДДС не искам, но поне нещо приблизително.
Предварително Благодаря за отговорите!

Последна промяна от К.Одаджийски на Съб 13 юни 2009 10:05, променено общо 1 път.


najdobrix
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот najdobrix » Съб 13 юни 2009 6:23




Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот disc » Пон 05 окт 2009 22:27


Темата е обновена, виж първото мнение в темата.


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот vr_mk2 » Съб 15 окт 2011 23:00


Подочух, че МС-а може да управлява и газови дюзи, сиреч - да се ползва като газов инжекцион. Някой да има да спомене нещо по въпроса? :roll:


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот kiro rachnata » Нед 16 окт 2011 0:58


Да мегата може да управлява ГИ.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот paco » Пет 21 окт 2011 12:51


Също така може да управява и совалка, но дали?!?! maikomila

РАСО


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот stangero » Съб 21 апр 2012 8:05


vr_mk2 написа:Подочух, че МС-а може да управлява и газови дюзи, сиреч - да се ползва като газов инжекцион. Някой да има да спомене нещо по въпроса? :roll:

дватрима познати карас меги с две карти дето управляват и газови инжекжиони и то не само дюзите а и аванси и сичко може да се променя спрямо двете горива


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Вто 24 апр 2012 12:17


недостатъците са че мегата не следи налягането и температурата на гаста но като цяло става аз карам така на 1 бар полвин година


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Megasquirt - тайни и загадки

Мнениеот brum » Чет 03 май 2012 10:44


Прави се малка магария - датчика за температура на въздуха в колектора се мести на газовата рейка. И така имаш доста по-добър контрол на смесите. Налягането на газовата рейка можеш да го игнорираш - при читав изпарител нещата се отконролират доста бързо и няма проблеми. От там нататък доизкосуряване на смесите се прави с ламбдата.

При турбо мотор и липса на IAT сензор се прави настройка в най-горещите дни и се счита, че при по-студени ще е безопастно. Аз така ще карам на нисък бууст даже без кулер :) . Или другият вариант е да допишеш софтуера на мегата и да добавиш още един вход (то има 2 свободни до колкото видях) за датчик и корекционна карта за него. Не знам само дали тази карта ще можеш да я добавиш през megatune-а или ще се наложиш да я забиеш статична в софтуера.

Аз така си карам витарата. Ползвам мегата да управлява газовите дюзи и авансите. Колата е само на газ (тия дни ще махам и бензионовия резервоар). Измислихме малко врътки за студените дни (изпарена газ от бутилката докато подгрее леко) и даже зимата ще си я карам без проблеми. Настройвана е при Ради от Горубляне и за сега съм много доволен :) .

Обмислям само как да добавя функция за engine check лампа. Да следи разни датчици ако излезнат от норми и да ми съобщава навреме. Най-вече за ламбда содната и за температурните датчици на мотора. В последствие и за извънредни ситуации с бууста :) .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: oL1pS и 152 госта