Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
Как стоят нещата с частите има ли разлика между тези на Аривата и тези на обикновените б3-ки?!
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
plamen000000 написа:Как стоят нещата с частите има ли разлика между тези на Аривата и тези на обикновените б3-ки?!
никаква
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
Аз имам Arriva разликата е САМО във стоповете и дамаската на салона.
Като части всичко е 1 към 1. Стоповете са редки особенно на седана. Във гаража ми ще ги видиш много зор се намират Всички Arriva са със тъмносин плюшен салон
Като части всичко е 1 към 1. Стоповете са редки особенно на седана. Във гаража ми ще ги видиш много зор се намират Всички Arriva са със тъмносин плюшен салон
- HukuTyY
- Мнения: 600
- Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
- Автомобил: Vw Passat B4
- Двигател: ABF 16v
- Местоположение: Каварна
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
Здравей колега.Както е казал колегата по-горе разликата между Аррива и обикновената Б3-ка е никаква с части и аксесоари.Всичко което става на Аррива става и на обикновеното Б3.Арривата са хубави и надеждни автомобили.Имам приятел,които кара такава от около 3-4год и само акумулатора е сменил.Недей да слушаш някой колеги че ще имаш ядове.Това че при тях има незначи че и при теб ще се появят.Вземай смело
До колкото знам модификацията Аррива се е изнасяла за Италия(най-вече)
До колкото знам модификацията Аррива се е изнасяла за Италия(най-вече)
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
разликата е в едни лепенки отстрани на пасата
- tihony_audio
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
И отзад на капака пише само "PASSAT" без CL, GL, GT и т.н.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
tihony_audio написа:И отзад на капака пише само "PASSAT" без CL, GL, GT и т.н.
хммм срещал съм и модификация, на която пише scuba ...
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
Арива е е правена предимно, да не пиша изцяло за италианския пазар и е фрашкана с екстри за модела си.
- danio_d
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
Аз съм карал много Пасати б3 и всичко е едно към едно...
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
Арива , както са казали всички е мисля последния модел на Б3 и е износ за Италиа .Всичко е същото ,просто има задължително тонирани стъкла,ел.стъкла 4 бр.,климатик(ако няма оригинален,то италианците са сложили),цял надпис Пасат отзад и син на цвят салон.Аз лично го карам 5 г. и като излюча климатика , всичко си е ОК.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
Частите са евтини,гледай мотора да е наред ,другото се прави.Съседа караше арива преди години,много "разпарчетосана"беше ама вървеше
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
ulipet написа:Частите са евтини,гледай мотора да е наред ,другото се прави.Съседа караше арива преди години,много "разпарчетосана"беше ама вървеше
Еeeeeeeeeee грешено отговор. Гледай купето да е наред мотор се прави ии се сменя ама като нямаш купе как какво ше го сложиш на колелото на комшийчето ли?
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
мотор ако не е на парчета за 3-4 дена е в топ състояние а изгнилото купе за колко ли ?
тръгнал мотор може да се кара още време ама изгнили рогове до първата по сериозна дупка.
тръгнал мотор може да се кара още време ама изгнили рогове до първата по сериозна дупка.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
както и при жените,външния вид лъже и после
- Никола.Стоянов
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 03 апр 2017 6:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос към колегите с Пасатори Арива?
Не всичко е еднакво. Тампона на предния амортисьори не е същия от опит го знам а е като на б4, мотора (1.8 ABS е моя)е с по друг компютър (газаджията беше прекъснал нещо което и той не знаеше и 2-3години колата не работеше на бензин и добре, че беше Емо от "Свобода" в София да го направи) така че не всичко е еднакво. Компресра на климатроника (климатика) пак е по новия,има разлики. Ама кой кара такива коли? Само аз(от 2003 до сега и най големият проблем ми беше диференциална - скоростите които смених 2017)другите се броим на пръсти. Ама аз съм много доволен, толкова години само консумативи и безупречна служба към мен и семейството ми. Има си климатроник оригинален 4 ел стъкла централно, хидравлика, хелиоматични стъкла, плюш имай това е заводски. Но вече има ключ и километраж с мфа но трябва да се свърже като се по стопли времето, а четири канален ABS със серво и задни дискови спирачки, търся кожен салон с подгрев, ел огледала с подгрев съм взел само чакат времето да се оправи, ел фарове имам машините ключа и оригинално си има инсталация, допълнителни плафони над задните врати (вече имам сенници с осветление) търся и темпомат механичен комплект с компа педала инсталацията вакуум помпата, хологени и на тях ще им монтиран Led крушки (много съм доволен от тези на фаровете - H4 с вентилаторче-вече 5 месеца светят като луди) а бе ще го пипна още малко +боя тук там да ми е комфортно на мен. Купих я от Италия през 2003 пролетта, не беше пушено в нея, няма грам гнило Много познати и комшиите ме питат защо не си купиш по нова кола, ама каква вярно новото си е ново ама не искам да си купувам микровълнова, пластмасова с много компютри и като ми светне триъгълника и мине в авариен режим или тотално умре да се обадя на пътна помощ и добре ама ако стане в Гърция или Сърбия който посещавам често, а няма нужда. Кола се плаши не от каране а от не поддържане. И в заключение ако има някой да ми помогне срещу заплащане с електрическото връзване в бушониерата на mfa и abs и подгрев седалки и е от София или близо до нея моля направете контакт с мен, всичко се заплаща. 0898 32 97 95.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта