Това не съм го тествал но ми изглежда малко съмнително, особено след като се нанася без да се позачисти ръждата
IceHeart написа:Има едно подобно "Асфалтово Боди" конкретно името не му го знам, във всяка Авто Бояджииска "Лафка- фургон" ги продават за около 7 лева! С него се мажат пода на колата и под-калниците! Май ставаше за мажене с четка или с пръскане с пистолет!
Има едно BODY 950 то се продава на спрей, също и в флакон за пистолет, мисля че го имаше и в кутия за да може и с четка да се нанася. Лично от това съм доволен как запечатва.
Друго което се сещам е едно пак черно в тубичка като силикон, полиуретанова маса мисля че му викаха или "ауто силикон". Имаше и безцветен. С него съм мазал праговете отдолу също и вътрешната част на калниците.Това мисля че запечатва доста добре и държи поне 2 години това ме увери комшията който имаше Опел Вектра и ми вика че така я е запазил да не изгние.Преди да го нанеса това чудо съм обработил местата с шкурка, с телена четка и тем подобни... след тoва с преобразовател за ръжда (едно малко шишенце с няк'ва течност дето ужким разяжда ръждата и хваща коричка). Та след това съм оставил така няколко часа и тогава нанесох тази смаска (полиуретанова маса).Само незнам дали върху нея се захваща добре боя иначе почти една година мина от по-горе описаната процедура която съм направил и не е бутнало
Колкото до "БОДИ-то" върху него май боя много добре не се захваща на дядо ми колата като я михме където има боя върху бодито от водоструйката зе да пада
А пък за този преобразовател за ръжда мога да направя едно сравнение значи единия барабан след шкурене го минах с преобразувател след това със спрей за спирачни апарати и не е бутнал, а другият барабан само го шкурих и пак го минах със спрей за спирачни апарати без преди това да го "третирам" с четката с преобразовател и гледах наскоро като сменях джантите че пак е избила ръждичка на него.
Дано бъда полезен на някой с мнението си