Проблем с парното МК2....Решен
- 4ernata perla
- Мнения: 455
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Проблем с парното МК2....Решен
Значи като взех голфа не ми се е налагало да пускам парно. Днес пускам и на топло духа студено, а на студено си е студено при загряла кола. От какво може да е, запушен радиатор. Утре ще се разглабя таблото за да видя какво може да е.
Последна промяна от 4ernata perla на Съб 09 окт 2010 17:40, променено общо 2 пъти.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с парното МК2
виж дали тея клапани къде са на маркучите на парното ги има още .ако са там сиг са заминали и трябва да ги разкараш.и също така може и клапата топло студено къде разпределя въздуха да и е паднал дунапрена и да пропуска студения въздух
- Deo88
- Мнения: 2673
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Проблем с парното МК2
Като свалиш арматурното табло , се виждат въздуховорите на парното . Има една метална пластинка с три дупки . По спомени две от тях за запушени с някаква вата или дунапрен а другата една си е дупка ( вижда си се ламаринката ) Ако тази метална пластина няма по нея този дунапрен , това ще е причината да не ти духа горещ въздух ! Нямам снимки да ти го покажа как точно изглежда , но като свалиш таблото би трябвало да видиш тази планка за която говоря ...
Успех
Успех
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Проблем с парното МК2
martineli написа:виж дали тея клапани къде са на маркучите на парното ги има още .ако са там сиг са заминали и трябва да ги разкараш.и също така може и клапата топло студено къде разпределя въздуха да и е паднал дунапрена и да пропуска студения въздух
Точно това е и аз имах същата мистерия!залепи си на клапите дунапрен какъвто трябва и решаваш проблема! Успех!
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Проблем с парното МК2
Аз залепих през цяло и няма никакъв проблем!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с парното МК2
Део така се затапва клапата
- 4ernata perla
- Мнения: 455
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с парното МК2
Dare_16V_9A написа:Аз залепих през цяло и няма никакъв проблем!
Може ли да мине само с махане на жабката и барчето
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното МК2
Не! Треа си сваляне на табло.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с парното МК2
хм аз само със сваляне на барчето и малко разглобяване се справих.е вярно не е като да го сложиш на тезгяха ама .и все пак ако не те мързи като мен и имаш време свали го и го направи културно
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Проблем с парното МК2
4ernata perla написа:
Може ли да мине само с махане на жабката и барчето
Ако си без климатик,не е необходимо да махаш цялото табло. Махаш трите винта откъм двг.,след това решетката на входа на парното(мисля че и там имаше винт) и почваш да разглобяваш отвътре докато извадиш цялото комплект,поне аз досега така съм го правил!
- Deo88
- Мнения: 2673
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Проблем с парното МК2
znainainai написа:Део така се затапва клапата
Може и да греша , но на моята долните две дупки имаха дунапрен отпред .
Преди малко слезнах набързо и свалих барчето и средните духалки , и видях , че този дунапрен сега ми липсва ( явно е бих продухан от въздуховодите , понеже се е случвало да ги свалям и да махам части от дунапрена )
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Проблем с парното МК2
Deo тази клапа трябва да е напълно изолирана с материал подобен на дунапрен(заводско изпълнение),в твоя случай трябва да импровизираш и да я затапиш с подръчни материали!
- Deo88
- Мнения: 2673
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Проблем с парното МК2
ivkata написа:Deo тази клапа трябва да е напълно изолирана с материал подобен на дунапрен(заводско изпълнение),в твоя случай трябва да импровизираш и да я затапиш с подръчни материали!
Несъм разбрал правилно колегата "знаинайнай" Точно тази клапа разпределя топлият въздух . Довечера ако не ме мързи , ще сваля таблото , и ще сложа дунапрен да видя дали ще има неква разлика Благодаря ви
п.с. При мене обаче този дунапрен го няма , а пък горещият въздух си го има
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с парното МК2
Deo88 написа:ivkata написа:Deo тази клапа трябва да е напълно изолирана с материал подобен на дунапрен(заводско изпълнение),в твоя случай трябва да импровизираш и да я затапиш с подръчни материали!
Несъм разбрал правилно колегата "знаинайнай" Точно тази клапа разпределя топлият въздух . Довечера ако не ме мързи , ще сваля таблото , и ще сложа дунапрен да видя дали ще има неква разлика Благодаря ви
п.с. При мене обаче този дунапрен го няма , а пък горещият въздух си го има
Определено не си ме разбрал тая клапа е за разпределение на обдухването към: централни духалки,крака,стъкло Другата стои по навътре и е със изкривена част под ъгъл от 45*
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 193 госта