VW Vento Variant OEM+
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
VW Vento Variant OEM+
Здравейте,
в тази тема реших да споделя развитието по колата си - VW Golf 3 Variant.
Към днешна дата изглежда по този начин
Но преди да се стигне до тук трябваше да се направят някой промени
Амортисьори:
След пребоядисан преден капак и броня колата бе готова и изглеждаше така:
Но работата тепърва предстоеше. Смяна на всички консумативи, пране на салон, пастиране... Смяна на рамото на задната чистачка и още куп дребни неща.
Първото нещо, което смених бе топката за скоростния лост с такава от Golf 4
Колата бе вече почти готова и дойде ред на кар-аудиото. Като компоненти се спрях на
Предна и задна линия
- Ground Zero GZTC 2165T
Субуфър и усилвател
- Crunch FatBoy XFAT400 + Усилвател към комплекта 4х75
Плеър
- Pioneer DEH 3630 MP
Не търся нито SPL нито SQ. Просто нормална и що годе "качествена" музика, колкото да слушам когато съм на път.
Предна линия:
Самият говорител е завит с два винта към вратата, а декоративната решетка с други два по-дълги и за уплатнение използвах част от флумастер, за да уплатни разстоянието между решетката и говорителя.
ВЧ от ляво
Задна линия:
Усилвател + филтри + кабели:
Кабелите минават под задната седалка и по праговете на вратата - 16 квадрата SinusLive
Subwoofer:
Subwoofer-а има фабрично вградени 2 лед светлини, които светят синьо и се отразяват в мембраната, когато се включи плеъра. Тока е взет от усилвателя
Януари 2010 година:
- фарове от Vento
- решетка от Vento
- капак от Vento
- декоративни пластмасови рингове за ламаринени джанти
- монтирани ламаринени джанти с нови зимни гуми Kleber Krisalp HP2
- топка за скоростен лост от Golf 4
- говорители за вратите Ground Zero GZTC 2165T + subwoofer + усилвател
- монтирани багажници на тавана
- халогени Hella
Февруари 2010 година:
- широк нож
- волан от Golf 4 Cabrio
- темпомат + кабел за темпомата
- Fischer C-Box
Април 2010 година:
- джанти с нови летни гуми UniRoyal RainSport 2 ( джантите са с ЕТ30 и 8 мм фланци )
- стрелки от Polo 9n3
- салон от Golf 4
- ръчна спирачка от Golf 4
Ronal R39 - 7Jx15R, ET30, 4x100, които ще бъдат за летни с чисто нови летни гуми UniRoyal RainSport2
Трилъчев волан от Golf 4 cabrio, който ще пасне на 100% без никакво преправяне.
Ето как изглеждаше, когато го получих:
А ето и как изглеждаше след като го третирах с няколко вида препарати.
Ръчна спирачка от Golf 4 - HighLine - кожа с хромиран бутон
Салон от Golf 4 - HighLine - подобен на дълбоко рекаро, само че е малко по-плитък
Стелки за километраж от Polo 9N3
Поставка за дискове Fischer
Ето и снимки с вече монтирани стрелки
в тази тема реших да споделя развитието по колата си - VW Golf 3 Variant.
Към днешна дата изглежда по този начин
Но преди да се стигне до тук трябваше да се направят някой промени
Амортисьори:
След пребоядисан преден капак и броня колата бе готова и изглеждаше така:
Но работата тепърва предстоеше. Смяна на всички консумативи, пране на салон, пастиране... Смяна на рамото на задната чистачка и още куп дребни неща.
Първото нещо, което смених бе топката за скоростния лост с такава от Golf 4
Колата бе вече почти готова и дойде ред на кар-аудиото. Като компоненти се спрях на
Предна и задна линия
- Ground Zero GZTC 2165T
Субуфър и усилвател
- Crunch FatBoy XFAT400 + Усилвател към комплекта 4х75
Плеър
- Pioneer DEH 3630 MP
Не търся нито SPL нито SQ. Просто нормална и що годе "качествена" музика, колкото да слушам когато съм на път.
Предна линия:
Самият говорител е завит с два винта към вратата, а декоративната решетка с други два по-дълги и за уплатнение използвах част от флумастер, за да уплатни разстоянието между решетката и говорителя.
ВЧ от ляво
Задна линия:
Усилвател + филтри + кабели:
Кабелите минават под задната седалка и по праговете на вратата - 16 квадрата SinusLive
Subwoofer:
Subwoofer-а има фабрично вградени 2 лед светлини, които светят синьо и се отразяват в мембраната, когато се включи плеъра. Тока е взет от усилвателя
Януари 2010 година:
- фарове от Vento
- решетка от Vento
- капак от Vento
- декоративни пластмасови рингове за ламаринени джанти
- монтирани ламаринени джанти с нови зимни гуми Kleber Krisalp HP2
- топка за скоростен лост от Golf 4
- говорители за вратите Ground Zero GZTC 2165T + subwoofer + усилвател
- монтирани багажници на тавана
- халогени Hella
Февруари 2010 година:
- широк нож
- волан от Golf 4 Cabrio
- темпомат + кабел за темпомата
- Fischer C-Box
Април 2010 година:
- джанти с нови летни гуми UniRoyal RainSport 2 ( джантите са с ЕТ30 и 8 мм фланци )
- стрелки от Polo 9n3
- салон от Golf 4
- ръчна спирачка от Golf 4
Ronal R39 - 7Jx15R, ET30, 4x100, които ще бъдат за летни с чисто нови летни гуми UniRoyal RainSport2
Трилъчев волан от Golf 4 cabrio, който ще пасне на 100% без никакво преправяне.
Ето как изглеждаше, когато го получих:
А ето и как изглеждаше след като го третирах с няколко вида препарати.
Ръчна спирачка от Golf 4 - HighLine - кожа с хромиран бутон
Салон от Golf 4 - HighLine - подобен на дълбоко рекаро, само че е малко по-плитък
Стелки за километраж от Polo 9N3
Поставка за дискове Fischer
Ето и снимки с вече монтирани стрелки
Последна промяна от PabloEscobar на Съб 21 юли 2012 0:39, променено общо 12 пъти.
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
Както и с монтиран салон от Golf 4
Май-Юни 2010 година:
- затъмнени странични мигачи
- Венто емблема
- бели мигачи за бронята
- червено-черни стопове Hella
И няколко снимки с един приятел по пътя към България
Май-Юни 2010 година:
- затъмнени странични мигачи
- Венто емблема
- бели мигачи за бронята
- червено-черни стопове Hella
И няколко снимки с един приятел по пътя към България
Последна промяна от PabloEscobar на Съб 13 ное 2010 20:58, променено общо 3 пъти.
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
Август-Септември 2010 година:
- чистачки + рамена от Passat 3BG 2005 г.
- фолио LLumar ATR 15 CH SR HPR
- решетка с емблема Венто фаза 3
- преминаване от барабани към дискове ( системата е взета от Passat 35i facelift заедно с ABS датчиците )
- мрежа разделяща багажника от купето + захващания
- boostmeter
- чистачки + рамена от Passat 3BG 2005 г.
- фолио LLumar ATR 15 CH SR HPR
- решетка с емблема Венто фаза 3
- преминаване от барабани към дискове ( системата е взета от Passat 35i facelift заедно с ABS датчиците )
- мрежа разделяща багажника от купето + захващания
- boostmeter
Последна промяна от PabloEscobar на Пет 20 юли 2012 11:43, променено общо 8 пъти.
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
Януари-Март 2011 година:
- втори усилвател Ground Zero GZHA 2250X
- нови високи Ground Zero GZNT 25S
- нови джанти за сезон 2011 - RH ZW1 8Jx17 ET60 + дистанционни фланци RH 2х25 мм + 2х30 мм
- ел. огледала от VW EOS преди фейслифта
- амортисьорче за капака от VW Golf 4 Cabrio
- US емблема Wofsburg edition
- US сиво арматурно табло от Vento
- двубутални спирачни апарати Girling 60 от Audi S2 + вентилирани дискове Zimmermann 280x22 + накладки Textar
- oil catch can
- затапен EGR клапан
- ремап
- полиран рилинг
- пружини Eibach ProKit 30/30
След като монтиран вторият усилвател - Ground Zero GZHA 2250X на високи им дойде малко повече и изгоряха. Решението беше Ground Zero GZNT 25S, които за сега държат
Февруари брабуса ме покани да участвам в VW Club fest 2011 и се започна трескава подготовка. Имах на разположение две седмици да монтирам всички части, които бях си взел, а и до последно не бях сигурен дали ще се прибирам в България.
Още Ноември месец бях намерил джантите, които искам и само чаках да се стопли
Това са огледалата, които взех преди доста време, но така и не успях да ги монтирам зимата. Не знаех дали ще може да се изпаснат и как ще изглежат.
Малко ... Chemical guys, които ми свършиха доста добра работа на феста
Фланците
Таблото и емблемките
апаратите от Audi S2
Нещо друго, което взех в деня преди да си тръгна наобратно към България
Та да се върна отново към темата.
Започна се с монтажа на таблото, напасване на огледалата, монтаж на дисковете, апаратите, накладките, смяна на спирачната течност, пружини и т.н. Общо взето всичко трябваше да е готово за феста :0
След като извадих старото табло картинката изглеждаше така
А ето как изглежда след монтажа
Имах излишно едно копче за подгрев на огледалата и ги свързах отделно от подгрева за задното стъкло.
Следват снимки на останалите неща
- втори усилвател Ground Zero GZHA 2250X
- нови високи Ground Zero GZNT 25S
- нови джанти за сезон 2011 - RH ZW1 8Jx17 ET60 + дистанционни фланци RH 2х25 мм + 2х30 мм
- ел. огледала от VW EOS преди фейслифта
- амортисьорче за капака от VW Golf 4 Cabrio
- US емблема Wofsburg edition
- US сиво арматурно табло от Vento
- двубутални спирачни апарати Girling 60 от Audi S2 + вентилирани дискове Zimmermann 280x22 + накладки Textar
- oil catch can
- затапен EGR клапан
- ремап
- полиран рилинг
- пружини Eibach ProKit 30/30
След като монтиран вторият усилвател - Ground Zero GZHA 2250X на високи им дойде малко повече и изгоряха. Решението беше Ground Zero GZNT 25S, които за сега държат
Февруари брабуса ме покани да участвам в VW Club fest 2011 и се започна трескава подготовка. Имах на разположение две седмици да монтирам всички части, които бях си взел, а и до последно не бях сигурен дали ще се прибирам в България.
Още Ноември месец бях намерил джантите, които искам и само чаках да се стопли
Това са огледалата, които взех преди доста време, но така и не успях да ги монтирам зимата. Не знаех дали ще може да се изпаснат и как ще изглежат.
Малко ... Chemical guys, които ми свършиха доста добра работа на феста
Фланците
Таблото и емблемките
апаратите от Audi S2
Нещо друго, което взех в деня преди да си тръгна наобратно към България
Та да се върна отново към темата.
Започна се с монтажа на таблото, напасване на огледалата, монтаж на дисковете, апаратите, накладките, смяна на спирачната течност, пружини и т.н. Общо взето всичко трябваше да е готово за феста :0
След като извадих старото табло картинката изглеждаше така
А ето как изглежда след монтажа
Имах излишно едно копче за подгрев на огледалата и ги свързах отделно от подгрева за задното стъкло.
Следват снимки на останалите неща
Последна промяна от PabloEscobar на Вто 17 май 2011 20:14, променено общо 5 пъти.
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
Колега мисля, че когато бяха черни ребрата на решетката стоеше по-добре, връзваше се с ножа. А каква е разликата със старата решетка освем емблемата ?
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
Една фотосесия
Броени дни преди феста реших да си полирам рилинга, който стандартно си е черен. Намазах го добре с боди изчаках и започнах да свалям боята Толкова дебел слой боя има, че се наложи да мажа няколко пъти и накрая заприлича на това
... търкане ... търкане
След което последва полиране с паста за полиране на алуминии и накрая всичко беше лакирано.
Успях да полирам колата, макар и само с единия вид паста, а резултатът беше просто невероятен.
Ето и няколко снимки от залата ( снимките не са мой, но ми харесват. Надявам се че няма проблем )
Времето напредваше и скоро трябваше да си тръгвам. Отдавна си мислех за чип и един ден си запазих час при Тони – TST Racing да мапне моята и на баща ми колата
Преди това затапих EGR клапана и монтирах oil catch can
Една снимка и на амортисьорчето от Голф 4 кабрио
Следват още малко снимки
Искам страшно много да благодаря на @theraven, който ми подари лепенката на wheel whores!!!
И няколко последни снимки на връщане от Берлин. Това е колата на един приятел, вече част от Volkswagen обществото (по моя вина)
Броени дни преди феста реших да си полирам рилинга, който стандартно си е черен. Намазах го добре с боди изчаках и започнах да свалям боята Толкова дебел слой боя има, че се наложи да мажа няколко пъти и накрая заприлича на това
... търкане ... търкане
След което последва полиране с паста за полиране на алуминии и накрая всичко беше лакирано.
Успях да полирам колата, макар и само с единия вид паста, а резултатът беше просто невероятен.
Ето и няколко снимки от залата ( снимките не са мой, но ми харесват. Надявам се че няма проблем )
Времето напредваше и скоро трябваше да си тръгвам. Отдавна си мислех за чип и един ден си запазих час при Тони – TST Racing да мапне моята и на баща ми колата
Преди това затапих EGR клапана и монтирах oil catch can
Една снимка и на амортисьорчето от Голф 4 кабрио
Следват още малко снимки
Искам страшно много да благодаря на @theraven, който ми подари лепенката на wheel whores!!!
И няколко последни снимки на връщане от Берлин. Това е колата на един приятел, вече част от Volkswagen обществото (по моя вина)
Последна промяна от PabloEscobar на Пет 30 мар 2012 9:17, променено общо 3 пъти.
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
Май 2011 година:
- педали от Audi TT
- калъф за очила от Golf 4
- нови капачки за джантите - сиви
- предна алуминиева разпънка
- усилвател Ground Zero GZTA 2.250MK2
- boostmeter VDO 3 bar
- капачки за болтовете на джантите + щипка
Преди Роженския събор бяха ревизирани задните спирачни апарати, смяна на всички гумички, бутала и накладки. Монтирани бяха и по-тънките фланци, 25 мм
Направих нова стойка за бууста, а стария го монтирах на кабриото
А това са капачките за болтовете.
Последни снимки за този сезон
Октомври-Декември 2011 година:
- американска средна конзола Golf 3
- багажник от Golf 3 Variant Yachting (с всички добавки)
- съединител от VR6 + маховик от ABF
Ето и добавките от Yachting-а
Март 2012 година:
- пасажерски сенник с подсветка
- нови кори за вратите
- сив километраж
И да продължа темата, макар и с дреболии
Корите също са намерени модела облечен с велур и на доор борда имат лампичка (предните)
Ето една примерна снимка
Продължение на "сивото"
- педали от Audi TT
- калъф за очила от Golf 4
- нови капачки за джантите - сиви
- предна алуминиева разпънка
- усилвател Ground Zero GZTA 2.250MK2
- boostmeter VDO 3 bar
- капачки за болтовете на джантите + щипка
Преди Роженския събор бяха ревизирани задните спирачни апарати, смяна на всички гумички, бутала и накладки. Монтирани бяха и по-тънките фланци, 25 мм
Направих нова стойка за бууста, а стария го монтирах на кабриото
А това са капачките за болтовете.
Последни снимки за този сезон
Октомври-Декември 2011 година:
- американска средна конзола Golf 3
- багажник от Golf 3 Variant Yachting (с всички добавки)
- съединител от VR6 + маховик от ABF
Ето и добавките от Yachting-а
Март 2012 година:
- пасажерски сенник с подсветка
- нови кори за вратите
- сив километраж
И да продължа темата, макар и с дреболии
Корите също са намерени модела облечен с велур и на доор борда имат лампичка (предните)
Ето една примерна снимка
Продължение на "сивото"
Последна промяна от PabloEscobar на Съб 17 мар 2012 0:54, променено общо 9 пъти.
- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
Колега, решетката без емблема стой по-хубаво според мен
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
Колега ще ми е интересно с какви препарати третира волана?Моят е на подобно дередже!
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
След снеговете времето вече се позатопли и реших отново да си освежа боята, както и да допълня комплекта си от препарати
Нека да напомня какво имах до сега (от ляво на дясно)
- Polish Angel detailer
- Chemical Guys Extreme Slick Synthetic – Acrylic Polymer Detailer
- Chemical Guys Luber
- Chemical Guys P40 Polish
- Chemical Guys M-Seal
- Chemical Guys Scratch & Swirl B-Gone
- Chemical Guys Wash&Wax
- ValetPro Clay Lube
Сега следват и новите придобивки
- полир машина Meguiars Dual Action G220v2 + жълти и черни 7" Meguiars Soft Buff 2.0 падове
- една туба Meguiar's All Purpose Cleaner (3.78L) за всякакво почистване
- малко падове Meguiar's High Tech Applicator Pads
- Chemical Guys Pete's 53 Concours Paste Wax - карнауба вакса
- Chemical Guys Wheel Guard Wheel Wax - за поддръжка на джантите
- Dodo Juice Born Slippy Refill 250 ml - лубрикант
- Dodo Juice Lime Prime - pre-wax cleaner
Джантите вече бяха полирани и последва сглобяване
[/quote]
Монтирах централното, сложих новите кори, подгънах веждите и ги намазах с body 999, а след това боядисах подкалниците с черен мат. Джантите са си сглобени, гумите са Falken FK452 с предпазен борд 205/40R17
Тъй като бордовете оксидираха за една нощ, защото заваля дъжд реших да ги лакирам, за да нямам главоболия.
За няколко дни бях така
Та ето една от главните причини, поради която реших да лакирам джантите
1600 км по-късно...
Kато се има предвит, че преди да тръгна съм ги мазал с препарат за джанти(chemical guys wheel guard), който трябва да редуцира наслояването на феродовия прах!
Другата е атмосферните условия.
Това е за сега от мен Всичко, което исках се изпълни Имам много малко довършителни неща, които може би ще свърша след време.
Междудругото, с подгънати вежди и фланци 25 мм (джанта 8 инча, ЕТ35 и гума 205/40) не опира
Като за финал едни дръжки от Polo 6N
Нека да напомня какво имах до сега (от ляво на дясно)
- Polish Angel detailer
- Chemical Guys Extreme Slick Synthetic – Acrylic Polymer Detailer
- Chemical Guys Luber
- Chemical Guys P40 Polish
- Chemical Guys M-Seal
- Chemical Guys Scratch & Swirl B-Gone
- Chemical Guys Wash&Wax
- ValetPro Clay Lube
Сега следват и новите придобивки
- полир машина Meguiars Dual Action G220v2 + жълти и черни 7" Meguiars Soft Buff 2.0 падове
- една туба Meguiar's All Purpose Cleaner (3.78L) за всякакво почистване
- малко падове Meguiar's High Tech Applicator Pads
- Chemical Guys Pete's 53 Concours Paste Wax - карнауба вакса
- Chemical Guys Wheel Guard Wheel Wax - за поддръжка на джантите
- Dodo Juice Born Slippy Refill 250 ml - лубрикант
- Dodo Juice Lime Prime - pre-wax cleaner
Джантите вече бяха полирани и последва сглобяване
[/quote]
Монтирах централното, сложих новите кори, подгънах веждите и ги намазах с body 999, а след това боядисах подкалниците с черен мат. Джантите са си сглобени, гумите са Falken FK452 с предпазен борд 205/40R17
Тъй като бордовете оксидираха за една нощ, защото заваля дъжд реших да ги лакирам, за да нямам главоболия.
За няколко дни бях така
Та ето една от главните причини, поради която реших да лакирам джантите
1600 км по-късно...
Kато се има предвит, че преди да тръгна съм ги мазал с препарат за джанти(chemical guys wheel guard), който трябва да редуцира наслояването на феродовия прах!
Другата е атмосферните условия.
Това е за сега от мен Всичко, което исках се изпълни Имам много малко довършителни неща, които може би ще свърша след време.
Междудругото, с подгънати вежди и фланци 25 мм (джанта 8 инча, ЕТ35 и гума 205/40) не опира
Като за финал едни дръжки от Polo 6N
Последна промяна от PabloEscobar на Съб 21 юли 2012 10:22, променено общо 7 пъти.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
Евала за упоритата работа, много добре се е получило Имам въпрос за спирачките. Незнаех че може да има комбинация AFN + барабани отзад, така ли си е сток? Също гледам че оригиналните джанти май са 14ки, това значи ли че предните дискове са на 256мм?
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
hooligan_sk написа:Евала за упоритата работа, много добре се е получило Имам въпрос за спирачките. Незнаех че може да има комбинация AFN + барабани отзад, така ли си е сток? Също гледам че оригиналните джанти май са 14ки, това значи ли че предните дискове са на 256мм?
Здравей,
аз като гледам няма фабрично комбита, които да са с дискове отзад освен VR6 или синхро. Не е и голяма игачна монтажа им стига да имаш налични всички части. Най-много се радвам, че успях да намеря шенкели с датчици за абс.
Да, зимните ми гуми са с 14ски джанти и отпред съм с 256 мм дискове Пролетта ще сменям всички дискове и накладки
- No Name
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 13 авг 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Septemvri
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
перфектно е Ventoto само boost метъра с този бял ринг
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII
Аз също имам въпрос. Колата продава ли се? Питам съвсем сериозно, имам нещо предвид. Пиши ми на ЛС ако искаш с отговора и цената.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта