Подобряване работоспособността на задни спирачки

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
bheart
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот bheart » Съб 13 ное 2010 8:10


bobocamaro написа:
golfmk1 написа:По голяма глупост не съм чувал :shock


bheart написа:А някой да те е питал дали си чувал?Помолих хората които НЯМАТ нужната компетенция да НЕ коментират!

Абе пич, понеже вече прЕмина извън добрия тон-що си мислиш че на цел форум му пука кво ти си правил по колата си и в кой точно сервиз?Клиенти ли им резервираш, щото определено не ми пука как спира колата ти след некви инвазии.Нито къде са ти я правили!



Колега а на теб ако не ти харесва "ставай и се махай от темата",някой да те е карал да пишеш в нея?Някой да те занимава с това което ме вълнува?Другото което е,за сервиза,нямам си идея имат или нямат клиенти и какви са те,сам можеш да го прецениш това (НАДЯВАМ СЕ). :bishop




Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот dbanchev » Съб 13 ное 2010 12:48


Момчета стига с тези митове за пребиване, трепане и завъртане с тези кантари. Имал съм 2 голфа и на 2та още с купуването им махах това чудо наречено кантар, просто защото протичаше и тогава вероятността да се утрепя е 100%. За наавъртяни над 150000км с тези коли не съм имал абсолютно никакви проблеми със спирането нито на сухо нито на мокро или сняг. Ако скачаш на спирачките с двата крака като някоя мома току що взела книжка ни кантар ще те спаси нито каквито и да било системи. Фактора задкормилно устройство е решаващ, независимо с каква кола си.


Потребителски аватар
live_for_passat
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 7:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI PD 131hp
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София - Карлово

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот live_for_passat » Съб 13 ное 2010 16:22


Момчета стига с тези митове за пребиване, трепане и завъртане с тези кантари. Имал съм 2 голфа и на 2та още с купуването им махах това чудо наречено кантар, просто защото протичаше и тогава вероятността да се утрепя е 100%. За наавъртяни над 150000км с тези коли не съм имал абсолютно никакви проблеми със спирането нито на сухо нито на мокро или сняг. Ако скачаш на спирачките с двата крака като някоя мома току що взела книжка ни кантар ще те спаси нито каквито и да било системи. Фактора задкормилно устройство е решаващ, независимо с каква кола си.

За момата и задкормилното подкрепям :Mr Green Fun За кантара от тази тема сефте чувам и трябва да проуча... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bheart
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот bheart » Съб 13 ное 2010 17:37


dbanchev написа:Момчета стига с тези митове за пребиване, трепане и завъртане с тези кантари. Имал съм 2 голфа и на 2та още с купуването им махах това чудо наречено кантар, просто защото протичаше и тогава вероятността да се утрепя е 100%. За наавъртяни над 150000км с тези коли не съм имал абсолютно никакви проблеми със спирането нито на сухо нито на мокро или сняг. Ако скачаш на спирачките с двата крака като някоя мома току що взела книжка ни кантар ще те спаси нито каквито и да било системи. Фактора задкормилно устройство е решаващ, независимо с каква кола си.



Един от малкото хора с акъл!!!Така го е обяснил,че и МНОГО прост човек ще може да го разбере на 100%.Аз съм човек без кантар и съм повече от доволен! :beer


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот bobi_diesel » Вто 16 ное 2010 1:25


Achim Lauritzen написа:Заводско малките мотори(1,3) при Голф 2 нямат "кантар" .

Също и 1.6д.Още като взех Голфа беше с дискови спирачки отзад от г3. :banghead: Спира добре само като е натоварен и преди да блокират колелата.Замислям се за 2 бордюра в багажника :Mr Green Fun


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот mupk0 » Вто 16 ное 2010 9:20


Момчета,защо се косите сами?Толкова ли е просто?Аз пък на пук на вас ще ви кажа ,че с нова спир помпа,нова течност,нови челюсти на барабаните с нови бутала,нови дискове с накладки(всичко е ТRW или ATE) колата спира в пъти по-добре и по-сигурно.Мога даже да заснема клип как от 120 спира до 0,за супер краткото време(тези който са от стз знаят новият път под казански,засилвам се и в момента в който е първата отбивка за ляв натискам спирачките и преди стоп лентата колата е спряла).Така че защо "подобрявате" спирачките,а не просто да ги рециклирате?


Потребителски аватар
donMaranzano
Мнения: 789
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: AQY
Местоположение: Plovdiv

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот donMaranzano » Вто 16 ное 2010 15:07


mupk0 написа:Момчета,защо се косите сами?Толкова ли е просто?Аз пък на пук на вас ще ви кажа ,че с нова спир помпа,нова течност,нови челюсти на барабаните с нови бутала,нови дискове с накладки(всичко е ТRW или ATE) колата спира в пъти по-добре и по-сигурно.Мога даже да заснема клип как от 120 спира до 0,за супер краткото време(тези който са от стз знаят новият път под казански,засилвам се и в момента в който е първата отбивка за ляв натискам спирачките и преди стоп лентата колата е спряла).Така че защо "подобрявате" спирачките,а не просто да ги рециклирате?

Ей това е истината.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот popeye » Вто 16 ное 2010 16:26


Achim Lauritzen написа:Заводско малките мотори(1,3) при Голф 2 нямат "кантар" .

така е, но имат едни дросели(обикновено са на помпата между самата помпа и тръбичката), които се явяват като закъснители и вършат работата на кантара


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот golfmk1 » Вто 16 ное 2010 16:35


popeye написа:
Achim Lauritzen написа:Заводско малките мотори(1,3) при Голф 2 нямат "кантар" .

така е, но имат едни дросели(обикновено са на помпата между самата помпа и тръбичката), които се явяват като закъснители и вършат работата на кантара

Аз сложих на моята такива закъснители уж да изиграе ролята на кантара но не ми помогнаха :shock


Потребителски аватар
G-HELL
Мнения: 527
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:58
Автомобил: Golf MKIII
Двигател:
Местоположение: Лясковец, Велико Търново,България

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот G-HELL » Вто 16 ное 2010 17:15


В този ред на мисли от към завъртане,овъртане,спиране в завои... Сещам се за гуми, окачване... Та и ръчна да дръпнеш със 100 км/ч колата лепне за асфалта и се усеща стабилност... (говоря за сух асфалт, макар и при мокро и заснежено, разбира се не при такава скорост да помагат по-горе изброените).Колкото до подобряване работоспособността на спирачната система вече споменаха хората за инвестиране в спирачна помпа, цилиндърчета, дискове, течност, накладки и т.н. Иначе майката му е ABS :)


Потребителски аватар
Angel Stavrev
Мнения: 1830
Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
Автомобил: VW Polo 86c 2f
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Хасково

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот Angel Stavrev » Вто 16 ное 2010 19:55


Нека и аз да кажа че махането на кантара е кофти при положение че натиснеш спирачки при екстремно спиране повечето от нас и аз в първия момент инстинктивно газим педала и когато тръгнат да съчат гумите отпускаме поне при мен е така(явно не съм толкова добър както вас)та карал съм кола без кантар и ми се случи да спра екстремно което е равно на задница в банкета с 60 км в час с хубави гуми и ала бала.Извода е и аз не ви съветвам да го махате,а да го смените с нов и да си оправите спирачките.
п.с.Засили се някаде и набии спирачки както би ти се случило ако излезне дете на пътя или някой не зпази стоп и глей ко стаа,макар че ти в случая го правиш нарочно и очакваш да стане интересно,а по интересното е когато стане неочаквано.Късмет!! :dummy:


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот policaqqq » Вто 16 ное 2010 20:05


То тук има по-големи инжинери от тези във ВАГ. Не мислите ли, че щом едно нещо е по автомобила, то значи е изчислено да стои на това място и т.н. Относно подобряване на спирачките.... едва ли ви се дават една маса пари за спирачни системи. Правите като колегата по-горе mupk0 и няма да имате грижи.

П.С. Не слагайте от най-евтините части, които ви се предлагат. :да:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот i.e.i » Сря 17 ное 2010 8:32


Истината е една .Ако е премахнат "кантара" при блокиране на колелата ,задните ще блокират
по-рано.Какви са последствията :horror: в завой и на лед изводите правете сами.

Предполагам колегите усетили положителен ефект след премахването просто до тогава са нямали задни спирачки в следствие калпаво феродо и износени барабани.


christofer
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот christofer » Сря 17 ное 2010 17:06


Здравейте колеги. Искам да поясня малко за кантара за задните колела. Кантар имат колите които са без ABS.Всички коли които имат ABS нямат кантар защото ABS не позволява блокирането на колелата при рязко натискане на педала на спирачката. Функцията на кантара е почти същата с тази разлика че той сработва най вече когато колата е по натоварена. Дали са 5 човека или с повече багаж в колата.Затова и се регулира в зависимост от това как искаш да спира.Ако кантара е изправен не го махайте. Спирачната система на автомобила е двукръгова,това значи че при натискане на спирачката първо се задействат предните спирачки и чак тогава ако има нужда от по ефективно спиране се включват и задните спирачки.Затова при работещ и правилно регулиран кантар задните накладки се сменят много по рядко отколкото предните. Ако кантара се отстрани и се направи байпас усилието на педала на спирачката отива директно към всички колела и тогава блокират задните и колата става не управляема при мокър и хлъзгав асфалт.Дано съм бил малко полезен.


Потребителски аватар
bheart
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки

Мнениеот bheart » Сря 17 ное 2010 20:57


christofer написа:Здравейте колеги. Искам да поясня малко за кантара за задните колела. Кантар имат колите които са без ABS.Всички коли които имат ABS нямат кантар защото ABS не позволява блокирането на колелата при рязко натискане на педала на спирачката. Функцията на кантара е почти същата с тази разлика че той сработва най вече когато колата е по натоварена. Дали са 5 човека или с повече багаж в колата.Затова и се регулира в зависимост от това как искаш да спира.Ако кантара е изправен не го махайте. Спирачната система на автомобила е двукръгова,това значи че при натискане на спирачката първо се задействат предните спирачки и чак тогава ако има нужда от по ефективно спиране се включват и задните спирачки.Затова при работещ и правилно регулиран кантар задните накладки се сменят много по рядко отколкото предните. Ако кантара се отстрани и се направи байпас усилието на педала на спирачката отива директно към всички колела и тогава блокират задните и колата става не управляема при мокър и хлъзгав асфалт.Дано съм бил малко полезен.



:да:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alex2701, mrsch66, Ивайло Димов и 25 госта