Някой кара ли на вода?
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Някой кара ли на вода?
Ако водорода и кислорода наистина са течни (щом са на капки значи са течни) може да се направи много по-ефективен ДВГ. Първо отпадат двата такта за всмукване е сгъстяване и освен това термодинамичния КПД би бил много по-висок заради много ниската начална и много високата крайна температура, за съжаление има няколко проблемчета за разрешаване преди да се направи този ДВГ.
Re: Някой кара ли на вода?
Ицо от това което забелязвам,а именно четенето ти между редовете и ... добивам няколко бегли представи за потребителите !А именно праволинейното им държание породено от гладко мозъчно състояние( цитирам уикипедията защото информацията в случая е неоспорима),се дължи на индивидуално затъпяване, и в случая довежда до всеобщо обременяване!
А сега нека цитираме Библията може и да помогне на някои личности,които няма да споменавам !
А сега нека цитираме Библията може и да помогне на някои личности,които няма да споменавам !
Re: Някой кара ли на вода?
Надявам се тази интересна тема да продължи да съществува, в този смисъл е добре участниците в нея да си спестят взаимните квалификации
Re: Някой кара ли на вода?
Varbona написа:Надявам се тази интересна тема да продължи да съществува, в този смисъл е добре участниците в нея да си спестят взаимните квалификации
пак призовавам модераторите да разчистят боклука от нея !
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
kozka84 написа:А сега нека цитираме Библията може и да помогне на някои личности,които няма да споменавам !
Абе ти подобно на някои наши политици май не можеш да водиш спор повече от пет секунди без лични нападки?Ако имаш някакво друго определение за катализа и катализатор защо не го поместиш тук заедно с първоизточника му?
Библията,ако си беше направил труда да провериш вече почти съм я цитирал:
...Като ученик в Пловдивската семинария се впечатлил от пасажа в Библията, че Бог ще накаже грешниците с огън и ще изгори земята.
ЧУДЕЛ СЕ КАК ЩЕ СТАНЕ ТОВА след като планетата е покрита 2/3 с вода. Но като вярващ човек не се съмнявал, че има начин водата да се запали, и решил да го открие...
Това,ако не знаеш,е била причината Юл Браун/Илия Вълков да се захване с това за което си говорим тук
Re: Някой кара ли на вода?
По темата съм прочел доста!А между да се яви,като катализатор и да се яви катализатор,ти намираш ли разлика!Написах го така за да стане ясно,че въпросния газ ускорява процеса на горене!А колкото за % изгорели горива в двигателя са 60%,а останалите до изгарят в движението си към последното гърне!По въпроса с капките,които влизат продължавам да търся точната статия и ти да почетеш малко.
А цитатите ти за Илия Вълков,които си пуснал не мисля,че има човек,който да не ги е чел ако е заинтересуван от темата!
А цитатите ти за Илия Вълков,които си пуснал не мисля,че има човек,който да не ги е чел ако е заинтересуван от темата!
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
kozka84 написа:По темата съм прочел доста!А между да се яви,като катализатор и да се яви катализатор,ти намираш ли разлика!Написах го така за да стане ясно,че въпросния газ ускорява процеса на горене!А колкото за % изгорели горива в двигателя са 60%,а останалите до изгарят в движението си към последното гърне!По въпроса с капките,които влизат продължавам да търся точната статия и ти да почетеш малко.
Строиш си колибката върху тресавище Кой казва/къде казва,че 60 процента от горивото изгаря в двигателя
Re: Някой кара ли на вода?
icoico написа:....
icoico, разбрахме твоето мнение- дори и да ти наврат главата в нещо работещо пак ще отричаш!
хайде остави хората, дето имат наистина какво да споделят - да го направят, въпреки, че ти с твоите писания си способен да откажеш всеки да напише нещо
сигурно и това ти е целта !
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
One написа:icoico написа:....
icoico, разбрахме твоето мнение- дори и да ти наврат главата в нещо работещо пак ще отричаш!
хайде остави хората, дето имат наистина какво да споделят - да го направят, въпреки, че ти с твоите писания си способен да откажеш всеки да напише нещо
сигурно и това ти е целта !
Бихте ли показали нещо работещо?До неделя съм в София.Обещавам да не убивам изобретателя, да не похищавам изобретението,абе квото кажете
Re: Някой кара ли на вода?
Бихте ли бил така любезен гн.Ицо да споделите с нас, простите и вярващите в чудеса:Каква час от горивото изгаря в цилиндъра и за колко време?Защо при не пълно изгаряне се наблюдава голямо количество пушек,а при пълно подобно на взрив той,като с магическа пръчка изчезва?
ПС.Обръщам се към вас понеже темата съм е изчел( колкото и странно да звучи), и се натъкнах,че ваша милост разбира от двигатели,и иии дори докато пишете все мъдрите си слова оставяте отпечатъци от грес по клавиатурата!Но не, не спирайте летящата си мисъл споделете е с нас!
С нетърпение очаквам остроумният ви отговор,така старателно открит в Google(опитомителят на интернет)
ПС.Обръщам се към вас понеже темата съм е изчел( колкото и странно да звучи), и се натъкнах,че ваша милост разбира от двигатели,и иии дори докато пишете все мъдрите си слова оставяте отпечатъци от грес по клавиатурата!Но не, не спирайте летящата си мисъл споделете е с нас!
С нетърпение очаквам остроумният ви отговор,така старателно открит в Google(опитомителят на интернет)
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 7:46
- Автомобил: VW GOLF 1800 GTI 82kW
- Двигател: PB
- Местоположение: София
Re: Някой кара ли на вода?
icoico написа:ted написа:Извън двигателя се има предвид в катализатора, това му е и предназначението.
Тоест? Не схванах идеятаkozka84 написа::D Няма!Искам да опитам,какво мога да постигна!И да разбера защо смяташ,че HHOгаза не би се явил,като катализатор?
Помежду другото да уточним-катализата е явление, при което настъпват химични реакции в присъствието на химични вещества, наречени катализатори. Те променят скоростта на химичните реакции, без сами по себе си да търпят значителни качествени и количествени изменения в края на процеса.(цитирам уикипедията защото информацията в случая е неоспорима).Прочее,да наречеш горим газ катализатор издава най-малкото или пълно невежество в химията или доста добра ориентация в маркетинга-поради асоциациите,пораждащи се в умовете на потенциалната таргет група клиенти
Ицо, отговорих на колегата ktamen, че "изгарянето на гориво извън двигателя" се има предвид, че изгаря в катализатора. С други думи, че неизгорелите газове изгарят в катализатора и затова не се получава "горелка" от ауспуха. Но това съвсем не значи че 90% от горивото изгаря в цилиндрите.
Re: Някой кара ли на вода?
ktamen написа:Ако водорода и кислорода наистина са течни (щом са на капки значи са течни) може да се направи много по-ефективен ДВГ. Първо отпадат двата такта за всмукване е сгъстяване и освен това термодинамичния КПД би бил много по-висок заради много ниската начална и много високата крайна температура, за съжаление има няколко проблемчета за разрешаване преди да се направи този ДВГ.
Нямаш представа как се втечняват водород и кислород - физика . Двигатели с вътрешно горене , с два такта по - малко и по - голяма мощност - съществуват . Не са обаче тактовете , за които говориш .
Малко по - нагоре в темата имаше проста сметка - вложено , получено .
Няма как да разграждаш вода на водород и кислород , и енергията получена при изгарянето им , да е равна или по - голяма от вложената , за разграждането им .
Re: Някой кара ли на вода?
yms написа:
Малко по - нагоре в темата имаше проста сметка - вложено , получено .
Няма как да разграждаш вода на водород и кислород , и енергията получена при изгарянето им , да е равна или по - голяма от вложената , за разграждането им .
говорим за каране на вода, не за разлагане на водород и кислород
а ВОДАТА ГОРИ - въпроса е да се намери (аз съм сигурен че е намерен) катализатора, който да задвижи един път процеса на горене !!!
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
kozka84 написа:Бихте ли бил така любезен гн.Ицо да споделите с нас, простите и вярващите в чудеса:Каква час от горивото изгаря в цилиндъра и за колко време?Защо при не пълно изгаряне се наблюдава голямо количество пушек,а при пълно подобно на взрив той,като с магическа пръчка изчезва?
В цилиндрите на изправен двигател от последните двадесетина години изгаря доста над 90 процента от постъпилото гориво,може да попиташ всеки средно грамотен монтьор.Ако конкретно на твоя наблюдаваш непълно изгаряне,пушек и т.н. по-скоро имаш нужда от центровка,основен ремонт,евентуално смяна на двигател,отколкото от монтиране на бълбукатор Ако мислиш да ускоряваш процеса на горене на сместа ти препоръчвам да попрочетеш нещо за октаново/цетаново число,детонационно горене и последиците за двигателя от него.Гледам спорът ни се отразява доста благотворно върху правописа ти
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Някой кара ли на вода?
yms написа:ktamen написа:Ако водорода и кислорода наистина са течни (щом са на капки значи са течни) може да се направи много по-ефективен ДВГ. Първо отпадат двата такта за всмукване е сгъстяване и освен това термодинамичния КПД би бил много по-висок заради много ниската начална и много високата крайна температура, за съжаление има няколко проблемчета за разрешаване преди да се направи този ДВГ.
Нямаш представа как се втечняват водород и кислород - физика . Двигатели с вътрешно горене , с два такта по - малко и по - голяма мощност - съществуват . Не са обаче тактовете , за които говориш .
Малко по - нагоре в темата имаше проста сметка - вложено , получено .
Няма как да разграждаш вода на водород и кислород , и енергията получена при изгарянето им , да е равна или по - голяма от вложената , за разграждането им .
Повярвай ми имам отлична представа колко трудно се втечняват (особено водорода).
И сега има двутактови двигатели, ама те също имат такт за сгъстяване, а за тези двигатели, за които говоря този такт е напълно излишен. И в първото си мнение съм писал, че има няколко проблемчета за разрешаване - не мисля, че ще бъдат разрешени в обозримо бъдеще така, че този двигател да стане конкурентноспособен.
Вярно е, че в катализатора има доизгаряне, ама горят само няколко недоизгорели процента и то не през цялото време, да доизгарят 30 -40% е нелепо.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: smurf и 91 госта