Някой кара ли на вода?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот Amorphiss » Сря 26 яну 2011 19:47


А и друго нещо когато се ползваше мазут преди основно се топлише с директна пара а трябва да ти кажа че да стоплиш стотина тона мазут на около 85градуса си е бая пара. но както и да е. Относно водата в горивната камера мога да ти го гарантирам че при Т в горивната камера на ДВГ водната молекула се разпада. А и най малко задръж на едни и същи обороти мотора и ще установиш че при впръскването на вода оборотите ше се увеличат с около 150-200 без да натискаш допълнително педала. Това да не се дължи на разширението на водата?




Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Kassel
Контакти:

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот icoico » Сря 26 яну 2011 20:12


Така наречената в определени среди mhihi "водна инжекция" не е ли метод за охлаждане на горивната смес?Внедрен от памтивека първоначално при самолетните двигатели и т.н...,мисля никъде в теоретичната обосновка на процеса не се говори за разпадане на водната молекула,ако греша поправете ме :dontknow:


avex
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот avex » Сря 26 яну 2011 20:31


Amorphiss написа:А и друго нещо когато се ползваше мазут преди основно се топлише с директна пара а трябва да ти кажа че да стоплиш стотина тона мазут на около 85градуса си е бая пара. но както и да е. Относно водата в горивната камера мога да ти го гарантирам че при Т в горивната камера на ДВГ водната молекула се разпада. А и най малко задръж на едни и същи обороти мотора и ще установиш че при впръскването на вода оборотите ше се увеличат с около 150-200 без да натискаш допълнително педала. Това да не се дължи на разширението на водата?

Колега, абсолютно си прав, водата става на HHO в цилиндрите, но буталата стават на дупки, ако е в по-голямо количество, колегата ичимоку ли белеше е настроен против всекиго, който говори за водород и се заяжда с него, явно го е страх да не му замре газовия бизнес. :bowdown
Поздрави!


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Kassel
Контакти:

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот icoico » Сря 26 яну 2011 20:39


avex написа: Колега, абсолютно си прав, водата става на HHO в цилиндрите, но буталата стават на дупки, ако е в по-голямо количество, колегата ичимоку ли белеше е настроен против всекиго, който говори за водород и се заяжда с него, явно го е страх да не му замре газовия бизнес. :bowdown
Поздрави!

Добре дошъл извън модулЯ :Mr Green Fun Както виждаш не се заяждам,а питам-ако имаш желание можеш и ти да отговориш,като имаш предвид, че "водата става на HHO в цилиндрите" не е отговор за хора извън църквата :wink:


Потребителски аватар
ktamen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5421
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот ktamen » Сря 26 яну 2011 20:44


Amorphiss написа:Относно водата в горивната камера мога да ти го гарантирам че при Т в горивната камера на ДВГ водната молекула се разпада.

Коя Т в горивната камера? В началото наистина се развива достатъчно висока температура за разпадането на водната молекула и се поглъща топлина, после температурата спада и водорода отново се свързва с кислорода при което се отделя топлина. Това се случва с малка част от водата защото дори максималната Т в горивната камера не е достатъчна да измести обратимата реакция О2 + 2Н2<>2 Н2О в достатъчно голяма степен в посока разпадане на водата, за това са нужни температури над 2000 градуса. Така или иначе попадането на вода в цилиндрите води до загуба на енергия, защото водата влиза студена и течна а излиза гореща пара.
Доколкото знам немците са слагали вода в самолетния бензин за да му повишат октановото число.


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Kassel
Контакти:

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот icoico » Чет 27 яну 2011 23:54


ktamen написа:Доколкото знам немците са слагали вода в самолетния бензин за да му повишат октановото число.

С уговорката,че съм чел следващата информация из немски сайтове и не гарантирам за точността и:
Системата за инжектиране на вода и метанол(WAES = Wasser-Alkohol-Einspritz-System) е била въведена първоначално на изтребителите "Месершмит-109" през Втората Световна война.Позволявала е кратковременно увеличаване на мощността на двигателя с около 550 к.с. при необходимост от стръмно изкачване и маневри на височини над 6000 метра.Впоследствие идеята е ползвана във Формула 1 по време на турбоерата през 80-те години,и до момента се монтира предимно на състезателни автомобили с двигатели с принудително пълнене и позволява значително(казват до 40 процента) покачване на мощността,но....няма нищо общо с теориите за разбиване на водната молекула :roll: и освен това скапва двигателя за извънредно кратко време...


Потребителски аватар
ktamen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5421
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот ktamen » Пет 28 яну 2011 0:09


Това за октановото число го знам от приказки на маса и ми звучеше логично. Водата би трябвало да има бая голямо октаново число.
И твоя източник не е особено надежден, ама е несравнимо по-надежден от моя mhihi
По-вероятно е ти да си прав, а аз да греша.


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Kassel
Контакти:

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот icoico » Пет 28 яну 2011 0:32


Месершмит и останалите все пак са били гении, па макар и на разрушението :lol: С впръскването на Wassernebel(буквално "водна мъгла") целят охлаждане на горивната смес и горивната камера като цяло с цел повишаване на кислородното съдържание и предотвратяване на детонационно запалване при екстремно високи обороти...което донякъде се постига и с повишаване на октановото число на бензина,та предполагам някой е правил връзка...
300px-Daimler-Benz_DB_605_airplane_engine.jpg
300px-Daimler-Benz_DB_605_airplane_engine.jpg (5.57 KиБ) Видяна 2255 пъти

Първият двигател на Даймлер-Бенц с принудително пълнене и WAES


Потребителски аватар
K1fte
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 28 юли 2010 7:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот K1fte » Пон 31 яну 2011 2:45


http://nrg.blog.bg/technology/2008/02/2 ... sti.165465


Eфекта е повече негативен. Пък и помислете си ако имаше бира в тая хава, разните му там хонди и тойоти да са отпрали вече пана 5x10 метра за най-еко двигател. :banana


avex
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот avex » Пон 21 фев 2011 22:08


Затъна ми газовия бизнес, :bowdown какво да правя с тия водороди, освен да пиша и да ги будалкам със стари машини :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Kassel
Контакти:

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот icoico » Вто 22 фев 2011 11:40


avex написа:Затъна ми газовия бизнес, :bowdown какво да правя с тия водороди, освен да пиша и да ги будалкам със стари машини :bowdown :bowdown :bowdown

От думите Ви,колега "Авекс-В"(Валентин Иванов и/или Велин Дойчев)трябва ли да съдя , че напоследък сте затрупан с поръчки за монтаж на бълбукатори по 450 лева парчето и сте станал обект на заплахи от газаджийската мафия? mhihi


gesha
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот gesha » Пон 28 фев 2011 14:19


аз си сложих от тези http://www.led-osvetlenie.com/index.php ... ry&path=41 с пасат 1.9 тди съм казаха ми ефект до 30% - определено има разлика във вървенето, напълнил съм резервоара с омв и ще разбера след 100км как е положението поздрави


kozka84
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот kozka84 » Сря 02 мар 2011 13:04


Сподели след това. :D


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Kassel
Контакти:

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот icoico » Сря 02 мар 2011 15:27


Е не ви ли поомръзна малко?Поредният регистриран с 2 мнения:
gesha написа:аз лично си закупих от тези http://www.led-osvetlenie.com/index.php ... ry&path=39 само че много бързо ми мигат мигачите :? иначе светят супер


gesha написа:аз си сложих от тези http://www.led-osvetlenie.com/index.php ... ry&path=41 с пасат 1.9 тди съм казаха ми ефект до 30% - определено има разлика във вървенето, напълнил съм резервоара с омв и ще разбера след 100км как е положението поздрави


avex
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот avex » Нед 06 мар 2011 16:35


icoico написа:
avex написа:Затъна ми газовия бизнес, :bowdown какво да правя с тия водороди, освен да пиша и да ги будалкам със стари машини :bowdown :bowdown :bowdown

От думите Ви,колега "Авекс-В"(Валентин Иванов и/или Велин Дойчев)трябва ли да съдя , че напоследък сте затрупан с поръчки за монтаж на бълбукатори по 450 лева парчето и сте станал обект на заплахи от газаджийската мафия? mhihi[/qu

КАЪКЪВ КОЛЕГАГА СИ МИ БЕ ТЪПАНАР ГЛУПАВ, И КАКВО ЦЕТИРАШ ИМЕНАТА НА НИАКОЙ ПРАДЯДО!

Последна промяна от IvanMan на Нед 06 мар 2011 17:49, променено общо 1 път.
Причина: Нарушаване на т.7 от правилата!Получи предупреждение!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Burner_inc и 7 госта