първоначално беше така-на 3 месеца тампон не е скъсан а омекнал 13 см луфт
http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... id=1040071
ей тва е ,феби с лагер ина
http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... id=1040072
мноо мека гума от тампон на друг автомобил
http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... id=1040073
http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... id=1040077
с малко усилие и разпъване се монтира
http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... id=1040078
и в крайна сметка се получи това
http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... id=1040079
снимките са от телефон и затова за кофти
заглавието mod edit: golfer
Подложки на тампоните на макферсона - проба
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Подложки на тампоните на макферсона - проба
Последна промяна от vladtod® на Сря 30 авг 2006 14:49, променено общо 8 пъти.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20243
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
не е до 18те лева
Аз навремето на голфа сменях тампони по-често от маслото
Просто на феби тампоните не струват. Купувал съм ги от манимпекс.
Незнам колко ще издържи това решение, но и на чисто нови амортисьори едва караха 10 хиляди километра. Вярно, че беше свалена надолу колата, но тампони ядеше здраво.
Има май някакъв вариант от пасат да се сложат тампони и става. Те са подсилени. Също така са ми препоръчвали лемфьордер.
А иначе не виждам така както е направено в момента какво точно му е опасното.

Аз навремето на голфа сменях тампони по-често от маслото

Просто на феби тампоните не струват. Купувал съм ги от манимпекс.
Незнам колко ще издържи това решение, но и на чисто нови амортисьори едва караха 10 хиляди километра. Вярно, че беше свалена надолу колата, но тампони ядеше здраво.
Има май някакъв вариант от пасат да се сложат тампони и става. Те са подсилени. Също така са ми препоръчвали лемфьордер.
А иначе не виждам така както е направено в момента какво точно му е опасното.
cosmo написа:Наистина е опасно това което си направил. По-добре да караш с меки или малко скъсани отколкото така. Смени ги възможно най-скоро.А за това какви да си вземеш не мога да ти дам съвет, защото каквито и да вземеш всичко е късмет с тия тампони..
aбсолютно нищо опасно няма все едно да сложиш подложка на някоя пружина да ти се вдигне задницата,по опасно може да стане ако я карам с меки тампони,стои разкрачена и не е стабилна и ако се скъса може да избуша подкалника най малко а тази гума прави тампона малко по твърд.Но това си е мое мнение и мой експеримент. По заплатено време ако намеря лемфьордер ще си взема такива .
И никой да не си прави експерименти като мен


Не се притеснявай за подкалника, аз цяла зима карах с почти напълно скъсан тампон, ходих при три майстора и тримата ми казаха че почти е невъзможно да излезе. А относно стабилността е добре да провериш и амортисъорите защото 90% се дължи на тях. Аз в момента съм с почти чисто нови тампони и кофти амортисъори, снощи ходих до обзор такъв кошмар с тия завои беше че нямам думи... 

- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Всяка промяна в оригиналната конструкция носи след себе си главоболия и проблеми.Казвам това като препатил и от опит.Има естествено кадърни и скъпи тунинги,които дават подобрение на качествата на колата,но това е за друг раздел на форума...Относно темата,която дискутираме,според мен проблемите са 2.Първият е подлагането на въпросния тампон САМО от едната страна на предницата,което води до дисбаланс.Второто,което ме притеснява е вероятно изтървалия амортисьор.С описания метод само се ЗАМАЗВА моментно аварията.Допълнителният тампон натяга пружината и разтройва стабилноста на предницата.
Това което е направил колегата е елиминирало функционалността на тампона като такъв.Тампона е вид демпфер и предназначението му е да усвои остатъчната енергия от пружината и амортисъора.Подсилването му по какъвто и да е начин води до чуствително увеличаване на силата на "ударите" които се прилагат към мястото на което ляга тампона.Именно в това се състои опастността,че най горната част на подкалника е изработена от не особено дебела ламарина ако мога така да се изразя.Аз тези тампони съм ги сменял вече n-пъти, и ми е минавала мисълта да отида при някой стругар да ми ги направи от метал и да им набие по един лагер,но като се замисля и се отказвам заради гореизложените причини.
Така мисля аз,може и да греша незнам.Но повечето подобрения които се правят имат по скоро отрицателен ефект,защото Ханс всичко е сметнал....
Така мисля аз,може и да греша незнам.Но повечето подобрения които се правят имат по скоро отрицателен ефект,защото Ханс всичко е сметнал....

Май обърнахте темата в спор.
сори за оффаа
Ся ,първо тампона си работи няма никакъв дис баланс защото и двете подложки са с еднаква дебелина и еластичност/от едни и същи части от два тампона/защото гумата е супер мека както се вижда от снимката,амортисьорите си работят без грешка,просто ме доядя ,че 50 кинта отидоха по дяволите и вместо да чупя стъклата на магазина ,докато спях една вечер ми мина тази идея,която осъществих и ми прай кеф ,че има ефект.
Ако има проблем ще пиша и ще кажа какви са били последствията,за да не се прави този експеримент от друг.
сори за оффаа
Ся ,първо тампона си работи няма никакъв дис баланс защото и двете подложки са с еднаква дебелина и еластичност/от едни и същи части от два тампона/защото гумата е супер мека както се вижда от снимката,амортисьорите си работят без грешка,просто ме доядя ,че 50 кинта отидоха по дяволите и вместо да чупя стъклата на магазина ,докато спях една вечер ми мина тази идея,която осъществих и ми прай кеф ,че има ефект.
Ако има проблем ще пиша и ще кажа какви са били последствията,за да не се прави този експеримент от друг.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
има и други
колеги, тук в магазина имам тампони български правят ги във Видин,с надписи febi или PM водим ги усилени отдолу имат подобно на подложка от самата отливка е така,сложих такива на пасата 92-ра и на голфа,само първите 100-тина км. се усещаше че предават малко вибрации после всичко стана ОК. На пасата вече минават 85хил. не са мръднали,потърсете и разпитаите за такива,но да знаете че усилени немски или каквито ви кажат НЯМА български са и учудващо здрави
при мен са на цена 10лв.за бройка вие преценете заслужават ли си.
Ако имате интерес,моля на лична сажалявам че немога да ги снимам
ето ви и тел.ако имате нужда 032-68 26 64 и 0897 577 005
при мен са на цена 10лв.за бройка вие преценете заслужават ли си.
Ако имате интерес,моля на лична сажалявам че немога да ги снимам
ето ви и тел.ако имате нужда 032-68 26 64 и 0897 577 005
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта