За триене

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: Коррадо като първа кола

Мнениеот basketwarrior » Вто 03 май 2011 15:07


Благодаря на отзовалите се... но се порових повече и установих, че поддръжката на такъв автомобил ще ми излезе доста скъпо...до такава степен че примерно един сравнително нов Пасат с времето ще ми излезе по-евтино...И за да не отварям нова тема направо питам за Пасат-а дали знаете колко харчи 1.8T 20V, че със сегашните цени на горивото не мога да си позволя някакъв уникален разход ... scare




doktor_boltz
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 09 фев 2009 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Коррадо като първа кола

Мнениеот doktor_boltz » Сря 04 май 2011 5:18


Никога не съм се водел от факта колко масова ми е колата. Корадо е много по-малко бройки. Който си има брада му триябва гребенче да я сресва. Ако искаш Корадо не си купуваш Пасат. През живота си не съм имал кола различна от сироко и корадо (изключвам едно 944 за малко). Вярно е че и аз си търсих калник за Сирокото 2.5 години което не ме накара да си купя голф. В Германия има части колкото искаш. А и тези коли не са за основни. Като не мога да я оправя сега го правя след 2 или повече месеца, но си държа на коритото. Пет пъти в годината да го изкарам пак ми е достатъчно. Така че зависи кой какво иска. Като искаш можеш.


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Re: Коррадо като първа кола

Мнениеот POLO PAVLETI » Чет 05 май 2011 8:32


doktor_boltz написа:Никога не съм се водел от факта колко масова ми е колата. Корадо е много по-малко бройки. Който си има брада му триябва гребенче да я сресва. Ако искаш Корадо не си купуваш Пасат. През живота си не съм имал кола различна от сироко и корадо (изключвам едно 944 за малко). Вярно е че и аз си търсих калник за Сирокото 2.5 години което не ме накара да си купя голф. В Германия има части колкото искаш. А и тези коли не са за основни. Като не мога да я оправя сега го правя след 2 или повече месеца, но си държа на коритото. Пет пъти в годината да го изкарам пак ми е достатъчно. Така че зависи кой какво иска. Като искаш можеш.

Култово изказване :bowdown :bowdown :bowdown :beer Абсолютно подържам мнението на колегата, което всъщност казва всичко за тази кола :да: Единственото което мога да добавя , е че много често я определят като "любима кола на мутрите, едно време" :lol: :lol: На мен ми минават мисли как да консервирам Корадото , та да си го имам цял живот :012: просто тая кола е heavy metal zork


G60

Re: Коррадо като първа кола

Мнениеот G60 » Чет 05 май 2011 12:35


Вярно е,наистина едно време беше мутренска кола докато мутрите не се усетиха ,че не им е кеф да им тръска и да им е тясно :lol: Иначе дори Атанас Комшев имаше корадо.


doktor_boltz
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 09 фев 2009 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Коррадо като първа кола

Мнениеот doktor_boltz » Пет 06 май 2011 7:01


Колата се доближава до т.нар. йънг таймери но въпреки всичко не съм срещал човек който да каже че и е минало времето(особенно като изпреварваш четири тира наведнъж на двулентов път и другите хора в колоната се чудят какво направи тоя дядка). Докара ми я приятел който караше коли за една от най големите ни автокъщи(много кисел човек, за всяка кола казваше че била кенеф, имам впредвид чисто нови коли от високия сегмент). Когато му звъннах в Германия тъкмо я караше към автовоза в Мюнхен. Момчето ревеше от удоволствие. Щом тоя киселяк се впечатли от Корадото.



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта