VW 1.8 8v -> G60 или Turbo конверсия
- GTi_Turbo
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 29 авг 2006 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
VW 1.8 8v -> G60 или Turbo конверсия
Та помогнете хора ... отделил съм около 6 хил. и въпроса ми е какво да направя ?! вариантите са доста и ми е нужно малко мнението на хора вече минали по тоя път ... Отначало мислех да купя КР мотор и да турбинирам , но после изпадна едно ударено корадо Г60 и започнах да размишлявам , дори ми минаваха идей да турбинирам ПБ мотора ... Та помогнете с малко идей .... По кой от тия начини ще се получи най-добър резултат ?
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- GTi_Turbo
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 29 авг 2006 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
KILLER GTI написа:зависи от това какво очакваш от колата като коне и поведение, иначе трансплантиране на чарколаците от г60 на ПБ става и няма никакъв проблем ,
може да се сложат бутала от С2 и глава от 16в , но тогава ще трябва и с електрониката да се поиграе доста!
Аз най-много клонях към този вариант на трансплантаций от г60-тка на ПБ-то , но не бях много сигурен че са идентични ... иначе ако правя г60 конверсия и сложа 16в глава мисля , че доста нерви ще отидат и май си е доста играчка ... та за сега 8в .... та интересно ми е дали ПБ и Г60 ако тръгна да правя конверсията ще се получи нещо като Болт он или ще трябва пилене и рязане .... Иначе като мощност като за начало около 220-240 к.с.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Тия двигатели като лего ги зглобявате ве!
Вземаш 5 от правоъгълните блокчета, 6 от квадратните и 8 от облите и прайш фигурката.
По темата:
Най-удачния вариант според мен - вземаш двигателя от корадото, махаш G-Ladder-а и слагаш турбина. По карантиите на двигетеля нищо не бараш стига да е читав, прайш си нова генерация заради турбото, слагаш готин интеркулер. За самата турбина не знам квa е подходяща Накрая отиваш да ти мапнат ECU-то. Ако греша някъде поправете ме.
Вземаш 5 от правоъгълните блокчета, 6 от квадратните и 8 от облите и прайш фигурката.
По темата:
Най-удачния вариант според мен - вземаш двигателя от корадото, махаш G-Ladder-а и слагаш турбина. По карантиите на двигетеля нищо не бараш стига да е читав, прайш си нова генерация заради турбото, слагаш готин интеркулер. За самата турбина не знам квa е подходяща Накрая отиваш да ти мапнат ECU-то. Ако греша някъде поправете ме.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Flatmo написа:Тия двигатели като лего ги зглобявате ве!
Вземаш 5 от правоъгълните блокчета, 6 от квадратните и 8 от облите и прайш фигурката.
По темата:
Най-удачния вариант според мен - вземаш двигателя от корадото, махаш G-Ladder-а и слагаш турбина. По карантиите на двигетеля нищо не бараш стига да е читав, прайш си нова генерация заради турбото, слагаш готин интеркулер. За самата турбина не знам квa е подходяща Накрая отиваш да ти мапнат ECU-то. Ако греша някъде поправете ме.
ми колега VW тата го позволяват тва със събирането на части от различни модификаци на моторите, та даже може и 20в глава да се сложи на г60ковия блок!!
стига човека който го прави да знае кво иска и кжо прави!!
а на г60 бутала при над 1.2 бара почват да се 4удат кво става и утиват у картера!
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта