Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали след каране на газ
Последна промяна от tiho_madjarov на Пет 13 яну 2012 18:25, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено
Какъв купи и колко струваше?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено
Колеги, и аз имам някакви съмнения в газовия клапан дето е преди изпарителя. Какви може да са причините да не затваря добре?
няколко пъти разкачам маркучите по рейката, и продъшжава да изпуска, докато не го почукна с дръжката на оттвертката, или с ръка.
И второ, има ли разлика в конструкцията на клапан за 8мм, тръбъ? или е само в накрайниците?
няколко пъти разкачам маркучите по рейката, и продъшжава да изпуска, докато не го почукна с дръжката на оттвертката, или с ръка.
И второ, има ли разлика в конструкцията на клапан за 8мм, тръбъ? или е само в накрайниците?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено
Този със сигурност е италиански, филтърчето вътре уплътнява добре. Разлика в конструкцията на ф6 и ф8 няма.
Замислял съм се да си направя от тръба неръждаевейка филтър преди газовия клапан, с елемент от маслен филтър. Като гледам размера на елемента, ще изкара поне 100 - 150 хил. километра, та да е оправдана врътнята.
Леле, забравил съм снимката!
Замислял съм се да си направя от тръба неръждаевейка филтър преди газовия клапан, с елемент от маслен филтър. Като гледам размера на елемента, ще изкара поне 100 - 150 хил. километра, та да е оправдана врътнята.
Леле, забравил съм снимката!
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено
Моят клапан мяза да е същият. Иначе за голям филтър преди газовия клапан, има смисъл, но според мен ако се прави цялата врътка ще е по-добре с 8мм. тръба. Иначе на струг и на фреза може да се направи гнездо за сменяем филър от типа маслен, или подобен. Не знам само налягане до 16 атм. дали ще го издържи безпроблемно и надеждно....
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено
Този клапан постоянно ли пропуска газ,или временно.Инжекторите на рейката не спират ли газта
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено
колко спират незнам, те нали са за по-ниско налягане. Като ги потпреш с 7..8 кила на входа може и да не успяват да удържат.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено
strong написа:Този клапан постоянно ли пропуска газ,или временно.Инжекторите на рейката не спират ли газта
Инжекторите спират газта без проблем. Изпарителя си намалява налягането и без да е включена аналната уредба. Това не му пречи да си работи, и няма как да подпреш инжекторите с 7-8атм. Въпроса е защо самия клапан не затваря понякога? Като съм изключил уредбата, и сваля маркучите на рейката да речем, продължава да пуска газ, докато не почукна клапана. Иначе когато все пак е затворил, за 1-2сек. изпуска каквото има в тръбата и край. Оставял съм го до 7-8сек, и продължава да изпуска. Май ще трябва да го отварям.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено
Боклуците в газта задръстват клапаните. Натрупват се между буталцето и цилиндърчето, по уплътняващата повърхност. При поставяне на филтъра трябва да лепне плътно, за да си върши работата. Малко са клапаните, на които филтрите лягат добре, затова съм си замислил да си правя нов.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено
Това ясно, въпроса е какво да го правя? Ако го разглобя, почистя, и евентуално смажа с нещо? Имам предвид цилиндъра и буталцето...
Гледам, че клапана на външен вид е същия, който ти си показал...
Гледам, че клапана на външен вид е същия, който ти си показал...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено
Смазване не помага, даже напротив. Истината е в доброто уплътняване на качествен филтър.
Клапанчетата станаха с много малки луфтове, за да се ползват по - слаби бобинки на електромагнита. Защо не се случваше това със старите клапани...
Клапанчетата станаха с много малки луфтове, за да се ползват по - слаби бобинки на електромагнита. Защо не се случваше това със старите клапани...
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено
Днес си разглобих газ клапана,и за мое учудване беше чист.Почистих го с ВД-40,ново филтърче с нови уплътнения и ефект никакъв.Искат ми 30лв за нов.Газаджията вика да си почистя и калибрирам рейката и инжекторите.Засега ще почакат
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Колеги колата пак започна да не пали.Току що се връщам пак от газаджията,който ми каза че няма вече какво да направи по въпроса с газовата.Започвам да търся проблема в бензина.Според вас има ли възможност да пада нивото на бензина като стои малко повече време и затова да пали трудно,което според мен не е възможно при положение,че като се кара само на бензин,си пали без никакъв проблем,дори и да е стояла и 3 дни без да се пали.Много странно.Ще се наложи да се сменят май кабелите и дистрибуторната капачка с палеца.Свщите са сменени.Кажете ми как мога да си проверя кабелите да ли са за смяна.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Кое да пада, пълен инжекцион. Като дадеш контакт и набива всичко с гориво за секунда. 3бара.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 21:14
- Автомобил: Passat 1.8T
- Двигател: APU 1999
- Местоположение: Burgas
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Колега аз имах подобен проблем колата е с ГИ и пали на бензин. Започна да не иска да пали от първия път, а един ден след запалване угасна. Извода е износена бензинова помпа(не изгоряла) след смяната и нямам проблем при палене.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта