Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
абе хора какво става с тези кармани пуснахте 2 теми заребихме се и накрая нищо не пускате как вървят проектите?
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
вървят бавно, лошото е че и пари искат
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
ехх тези скапаните пари...
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
от тая страна от която си седнал може да пиеш а кои кара?
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
карат го от ....байконур
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
няма значение важното е човек да си помечтае..а след като помечтаещ да събереш сили и да деистваш успеххх и скоро да я направи
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
asentm написа:карат го от ....байконур
Скапаняк.
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Днес докато роботехме по едно шаси пробвахме на бързо как стоят Typ1 + Typ4
(шасито и двигателя не са мойте!)
Монтирахме и стартер - стандартният маховик пасва идеално със Тип 1 стартер, врътнахме на стартер - всичко е ОК .
За този Тип4 имаме големи планове.. да видим.
А ето и последните хубавици с които се забавлявахме напоследък :
'67 Convertible
'68 Coupe
(шасито и двигателя не са мойте!)
Монтирахме и стартер - стандартният маховик пасва идеално със Тип 1 стартер, врътнахме на стартер - всичко е ОК .
За този Тип4 имаме големи планове.. да видим.
А ето и последните хубавици с които се забавлявахме напоследък :
'67 Convertible
'68 Coupe
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Маняци , добре се справяте, иска ми и аз да дойда на гости във вашия гараж, да видя нещата на живо . И не ни пробутвай полу-готови проекти, интересно ще ни е да видим кое как е правено... Аре скоро по улиците тия Кармани с въртене на гуми!
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
колеги евала свалям ви шапка
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
малиий, въъъ дайте кУрдинати и яз да ви посетя ..... да гепя идеи, не че ги нямам
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Та да се върнем към двигателите?
Идеята за стойката на алтернатора я откраднах със страшна сила от Асен - още на следващият ден си му признах. Някои подобрения/разлики спрямо неговата конверсия (понеже се чух по телефона с него за да обменим опит) - аз ползвам ламарини от бус за тенекетата около главите/цилиндрите вместо отляти такива от стъкломат (отново да изкажа благодарности на колегата Краси от Варна (oryxster), който ми подари комплект ламарини);двигателят ми ще бъде с инжекционно пръскване и еденични дросели; моята щека за маслото е оригинално на мястото което при него са направили дупка и поставили щеката; ролка/шайбата на алтернатора при мен е от старите 6V генератори (с малкият диаметър на генератора) и по този начин ползвам оригиналното обтягане на ремъка (със дистанционни шайби), Асен сподели, че ще слагат допълнителена обтяжна ролка; при мен ще запуша оригиналното място за наливане на маслото тотално и понеже двигателя ми няма да е с делко, ще ползвам отвора за делкото за наливане на масло и за отдушник на картерната вентилация; бензиновата помпа няма да се ползва и затова вече имам направена планка да запуши отвора и живот и здраве и повече късмет (да се чете пари!)след време ще има и компресор за климатик Всъщност и кубатурата ще малко по-големичка от неговата, но за сега е недоуточнена (да кажем 2056 cc. например)
За сега толкова - повече снимки когато има какво да се покаже
Идеята за стойката на алтернатора я откраднах със страшна сила от Асен - още на следващият ден си му признах. Някои подобрения/разлики спрямо неговата конверсия (понеже се чух по телефона с него за да обменим опит) - аз ползвам ламарини от бус за тенекетата около главите/цилиндрите вместо отляти такива от стъкломат (отново да изкажа благодарности на колегата Краси от Варна (oryxster), който ми подари комплект ламарини);двигателят ми ще бъде с инжекционно пръскване и еденични дросели; моята щека за маслото е оригинално на мястото което при него са направили дупка и поставили щеката; ролка/шайбата на алтернатора при мен е от старите 6V генератори (с малкият диаметър на генератора) и по този начин ползвам оригиналното обтягане на ремъка (със дистанционни шайби), Асен сподели, че ще слагат допълнителена обтяжна ролка; при мен ще запуша оригиналното място за наливане на маслото тотално и понеже двигателя ми няма да е с делко, ще ползвам отвора за делкото за наливане на масло и за отдушник на картерната вентилация; бензиновата помпа няма да се ползва и затова вече имам направена планка да запуши отвора и живот и здраве и повече късмет (да се чете пари!)след време ще има и компресор за климатик Всъщност и кубатурата ще малко по-големичка от неговата, но за сега е недоуточнена (да кажем 2056 cc. например)
За сега толкова - повече снимки когато има какво да се покаже
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
гати, ние се надъхваме един друг и после що пари изтекоха........
аз също ще съм без бензинова помпа /защо ми е ? / ....механична де, закупих си електрически.
относно всичко се доверявам на генерал Вальо от Варна
Моля не го тормозете докато свещенодейства по мотора ми.
Бъгман имам нова идея за почистване на ламарините нали в началото ще съм ratlook , та ще дам газ докато не падне кита
аз също ще съм без бензинова помпа /защо ми е ? / ....механична де, закупих си електрически.
относно всичко се доверявам на генерал Вальо от Варна
Моля не го тормозете докато свещенодейства по мотора ми.
Бъгман имам нова идея за почистване на ламарините нали в началото ще съм ratlook , та ще дам газ докато не падне кита
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Ха, хааа , идеята е добра, обаче при тоя Карман от 59 малко ми си свиди, че няма да се напука само кита, ами и ще се изпонацепят колонките, а и може да се усуче и купето. С расова каручка и впрегнат расов кон - майтапи не се правят , че да не стоиш после в бокса за ламарини 2 години...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта