история на проблем с парното на голф 2 при мен: на 20-та та година парното заработи на трета степен само.Беше изгорял термопредпазителят, но причина беше силно амортизираният вентилатор, който тракаше и се въртеше с усилие и вероятно това гореше термопредпазителите. Не рискувах с жичка вместо термопредпазител ,а смених с нов турски вентилатор (работи вече три години нормално).На 21-вата година от производство парното започна да духа топло докато загрява колата, а след това става студено. Оказа се, че има някакъв термоклапан на топлата вода за парното, точно преди да влезе в купето.Идеята на този клапан вероятно е да не пуска много гореща вода в купето и отклонява обратно по един друг по-малък маркуч водата напряко преди да влезе в купето и съответно радиатора на парното.Премахнах изцяло въпросният байпас и така парното започнах да го намалям като загрее колата, да не се стопят от жегата клапи или нещо друго. Изпарителят ми е вързан точно преди този байпас и не съм имал оплаквания, като на колеги писали по-горе, че изпарителя им спира топлото за парно... но майстори всякакви, може и някой да е успял да съсипе парното с монтажа на изпарител
. Сега (23години от дата на производство) ми протече антифриз в купето сутринта,а и от няколко месеца ми мирише на антифриз, като пусна парното,та май ще търся пробойната на стария ветеран...