днес съвсем случайно видях въпросния кемпер и много се впечатлих и зарибих. Виждал съм Т3 кемпер, но тук е доста по-просторно и луксозно.
1989г 2.4д, под 70 000км, видимо е много запазена, както отвън, така и отвътре. Казаха че всичко си работи. Двойна гума, тента, вътре е ясно- хладилник, газови котлони/незнам дали единия не беше на ток с аспиратор, баня. Всичко е в дървена ламперия и изглежда много уютно и запазено. Въобще не съобразих да я снимам, за съжаление.
цената ми се стори много приятна, но и аз незнам честно казано какви пари върви подобен кемпер. Приемайки че е доста запазен, каква е пазарната цена на такова возило
в раздела бусове гледам че за лт няма много писано. кажете как е Лт-то като бус, поддръжка, части... заслучава ли си кемпера, ценен ли е?
Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
Ето и един от Кемпер форума http://wzemi.com/kemper-club/4lenowe/13 ... tfalia.htm ,доколкото знам и купен за под 4000лв.Като гледах в немското мобиле и Аутоскуот,тези модели на Свен Хедин са между най-практичните на база бус LT.Тези с надстройките са по-добри,но те са друга бира вече.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
taran написа:Ето и един от Кемпер форума http://wzemi.com/kemper-club/4lenowe/13 ... tfalia.htm
буса като концепция е нещо подобно, не е като обособена кабина и качена на него каравана, а е едно цяло.
отпред е с два кръгли фара. Непосредствено зад предната пасажерска врата има голяма плъзгаща врата като зад нея беше кухнеското- хладлиник, печка, мивка после голям шкаф. Срещу шкафа е банята. Зад шкафа и банята има немалко пространство - маса/легла... Изглежда сравнително компактен като габарити и в същото време не е тясно или ниско човек над 190см не се навеждаше в кемпера.
Разположението на оборудването е съвсем различно от този от линка. Облицовката на стените беше от дървена ламперия, не от талашит, може допълнително да е правено, че такава не видях никъде, макар че изглеждаше като оригинално.
Снощи до късно разглеждах лт кемпери, оказа се че има лт 28, 31 и 35. Аз естествено не погледнах този какъв беше, иначе в заглавието съм посочил лт28, просто знаех само този, а то... Иначе такова животно 2.4д 1989г с двойна гума отзад не видях.
Как е поддръжката на ЛТ, сходни части ли ползва с т3/т4
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
Имам 31 и 35-това всъщтност е максималната маса на МПС-то.35 е с двойна гума и камионски джанти,товароносимост до 3.5 тона..31-цата е с единична гума и двата са бензинови.Така че модификацията няма нищо общо с мотора.
Части се намират,не са много евтини.Но все пак това са по-скоро малки камиончета .МАй съм го виждал някъде по обяви този за който говориш.Или пони подобен на него.
Този от линка е приспособен за 4-ри човека-двама над предните седалки и двама на къта за хранене,който се трансформира.
В далечно бъдеще ми се ще да трансформирам 31-цата в нещо подобно(35-цата е бордова),но ще видим как ще се развият нещата.
Части се намират,не са много евтини.Но все пак това са по-скоро малки камиончета .МАй съм го виждал някъде по обяви този за който говориш.Или пони подобен на него.
Този от линка е приспособен за 4-ри човека-двама над предните седалки и двама на къта за хранене,който се трансформира.
В далечно бъдеще ми се ще да трансформирам 31-цата в нещо подобно(35-цата е бордова),но ще видим как ще се развият нещата.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
И аз се облизавам за едно бордово 4х4 LT, от което може да се направи уникален кемпер като този, ама много голяма екзотика и няма части за тях
http://www.youtube.com/watch?v=XDjvloEU ... 7pQ1X1llRc
http://www.youtube.com/watch?v=XDjvloEU ... 7pQ1X1llRc
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
Не е лошо да помислиш, за разхода на гориво! Аз бих предпочел VW Т3 кемпер.
- bobo_simeonov
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
колега аз имам ЛТ40 2.4ТДИ двойна гума.До сега съм сменил ролка и ремък цената им беше 70лв.Пистов ремък 15.Задни накладки барабан 98лв.За сега съм доволен от него ползвам го като платформа.По принцип съм питал информативно за глава и скоростна кутия малко са скъпи казаха ми по 500лв.Ти сам си прицини дали си струва .
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
Пешка отиваме да го видим трябва да дойдеш при нас със рейсчето. Така ще имаш пълната гама WV.
- mimo MS
- Мнения: 173
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 13:22
- Автомобил: Passat 1.9 131hp Passat 1.8 90hp
- Двигател: AVF 2002 RP 1991
- Местоположение: Перник-Горно Сахране
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
колега такова ЧУДО не ти трябва имам впредвид LT-то а не кемпер. Баща ми има такова товарно бусче произведено 1984г. абсолютен боклук. Ще ти кажа защо мисля така. 2400 кубиковия мото е 6 цилиндъра и си представи при тази тежина без хидравлик как се паркира. С горен и долен носач е и задължително веднъж в годината се сменят и двата също и кормилните накрайници.За зимно време особено ако е като тази зима не можеш да го разпалиш та гъза да си одереш.Скоростна кутия 4 степенна при което 80км/ч е лукс и музиката заглъхва.Иначе непретенциозен двигател към масло като количество.Капака за двигателя е вътре в купето и върху него има седалка и да премериш маслото си е приключение.Карал съм го като тинейджър с месеци без да меря маслото като го погледна накрая няма никой на пръчката.А щях да забравя с какви и гуми да го караш зимата боксува страшно много говоря за единична гума а в зима като тая незнам дали ще може да се кара.Поради многото причини вече 5 години се скапва така без да се кара.
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
Мимо щях да напиша горе долу същото ама не се престраших , два пъти карах такова чудо , бордови за носене на алуминиева дограма . Някакъв ненормален извънградски разход беше и средна скорост 55 км/ч , за кемпер може и да става да се разглежда природата леко полеко по пътя
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
Имам приятел с ЛТ мога да подкрепя колегата Мимо.Това камионче е кочина каквато е и МБ100 при Мерцедес.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
Ванка, трябва да ти кажа, че си леко облъчен на тема 4х4. Една седмица неможах да стана от леглото след офф-роуд събора на минералните бани. Оттогава не искам да чуя за баири, офф-роуд и 4х4
Ще гори... колко да гори, а и едва ли ще се кара всеки ден, така че... Отделно и че имам един- два бензинови турбо мотора, дето се чудя какво да ги правя, смятам че идеално биха се вписали с някакво алтерантивно гориво ако този не ми допадне или създава проблеми.
Виждал съм отблизо Т3 кемпер, нищо общо няма с кемпера на ЛТ . Без никой да се сърди, щото знам че целия бус раздел сте Т3 фанатици
2.4 атмосферния дизел не е ли 5-так, редови? Този е 1989г и се надявам да е по-добре. Ще проверя 4 или 5-степенна му е кутията, както и за наличие на хидравлика
Ще гори... колко да гори, а и едва ли ще се кара всеки ден, така че... Отделно и че имам един- два бензинови турбо мотора, дето се чудя какво да ги правя, смятам че идеално биха се вписали с някакво алтерантивно гориво ако този не ми допадне или създава проблеми.
Виждал съм отблизо Т3 кемпер, нищо общо няма с кемпера на ЛТ . Без никой да се сърди, щото знам че целия бус раздел сте Т3 фанатици
2.4 атмосферния дизел не е ли 5-так, редови? Този е 1989г и се надявам да е по-добре. Ще проверя 4 или 5-степенна му е кутията, както и за наличие на хидравлика
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
mimo MS написа:колега такова ЧУДО не ти трябва имам впредвид LT-то а не кемпер. Баща ми има такова товарно бусче произведено 1984г. абсолютен боклук. Ще ти кажа защо мисля така. 2400 кубиковия мото е 6 цилиндъра и си представи при тази тежина без хидравлик как се паркира. С горен и долен носач е и задължително веднъж в годината се сменят и двата също и кормилните накрайници.За зимно време особено ако е като тази зима не можеш да го разпалиш та гъза да си одереш.Скоростна кутия 4 степенна при което 80км/ч е лукс и музиката заглъхва.Иначе непретенциозен двигател към масло като количество.Капака за двигателя е вътре в купето и върху него има седалка и да премериш маслото си е приключение.Карал съм го като тинейджър с месеци без да меря маслото като го погледна накрая няма никой на пръчката.А щях да забравя с какви и гуми да го караш зимата боксува страшно много говоря за единична гума а в зима като тая незнам дали ще може да се кара.Поради многото причини вече 5 години се скапва така без да се кара.
Колегата сее обаркал 2.4 е 5 цилиндъра
- batchi
- Мнения: 290
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Какво ще кажете за ЛТ28 кемпер
avtohit77@abv.bg написа:mimo MS написа:колега такова ЧУДО не ти трябва имам впредвид LT-то а не кемпер. Баща ми има такова товарно бусче произведено 1984г. абсолютен боклук. Ще ти кажа защо мисля така. 2400 кубиковия мото е 6 цилиндъра и си представи при тази тежина без хидравлик как се паркира. С горен и долен носач е и задължително веднъж в годината се сменят и двата също и кормилните накрайници.За зимно време особено ако е като тази зима не можеш да го разпалиш та гъза да си одереш.Скоростна кутия 4 степенна при което 80км/ч е лукс и музиката заглъхва.Иначе непретенциозен двигател към масло като количество.Капака за двигателя е вътре в купето и върху него има седалка и да премериш маслото си е приключение.Карал съм го като тинейджър с месеци без да меря маслото като го погледна накрая няма никой на пръчката.А щях да забравя с какви и гуми да го караш зимата боксува страшно много говоря за единична гума а в зима като тая незнам дали ще може да се кара.Поради многото причини вече 5 години се скапва така без да се кара.
Колегата сее обаркал 2.4 е 5 цилиндъра
Колегата не се е объркал ,ти се бъркаш LT 2,4 е 6 цилиндра.
Докато Т3-ката се кара като лека кола ,LT-то е повече е като камион,максимална скорост 90 км
много шумно,трудно маневрено,за близки разтояния става ама за големи обиколки си е мъка
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост