batchi написа:avtohit77@abv.bg написа:mimo MS написа:колега такова ЧУДО не ти трябва имам впредвид LT-то а не кемпер. Баща ми има такова товарно бусче произведено 1984г. абсолютен боклук. Ще ти кажа защо мисля така. 2400 кубиковия мото е 6 цилиндъра и си представи при тази тежина без хидравлик как се паркира. С горен и долен носач е и задължително веднъж в годината се сменят и двата също и кормилните накрайници.За зимно време особено ако е като тази зима не можеш да го разпалиш та гъза да си одереш.Скоростна кутия 4 степенна при което 80км/ч е лукс и музиката заглъхва.Иначе непретенциозен двигател към масло като количество.Капака за двигателя е вътре в купето и върху него има седалка и да премериш маслото си е приключение.Карал съм го като тинейджър с месеци без да меря маслото като го погледна накрая няма никой на пръчката.А щях да забравя с какви и гуми да го караш зимата боксува страшно много говоря за единична гума а в зима като тая незнам дали ще може да се кара.Поради многото причини вече 5 години се скапва така без да се кара.
Колегата сее обаркал 2.4 е 5 цилиндъра
Колегата не се е объркал ,ти се бъркаш LT 2,4 е 6 цилиндра.
Докато Т3-ката се кара като лека кола ,LT-то е повече е като камион,максимална скорост 90 км
много шумно,трудно маневрено,за близки разтояния става ама за големи обиколки си е мъка
Сори видях го в датата вярно е 6так просто изхождах от Т4ката но ЛТ-то е друг свят