Чукане на мотора при загрял двигател
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
Маслото ти наистина може да е калпаво, или поне да не е за този двигател. Може би трябва да пробваш с някакво друго, желателно е да е по-гъсто когато загрее.
А може би трябва да прежалиш малко парички и да ти направят диагноза. Ако слушаш нашите съвети може да се набуташ с излишни разходи без ефект или дори с отрицателен ефект.
А може би трябва да прежалиш малко парички и да ти направят диагноза. Ако слушаш нашите съвети може да се набуташ с излишни разходи без ефект или дори с отрицателен ефект.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 11:22
- Автомобил: VW T5 1.9 TDI
- Двигател: 2005 AXB
- Местоположение: Krefeld Germania
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
Значи маслото е сменено точно миналата седмица и е на 500 - 600 килоетра аз също се съмнявах и веднага щом го смених му сипах добавка за повдигачите абсолютно никакъв резултат, маслото е щел хеликс 15w40.ПАК КАЗВАМ СТРАННОТО Е ЧЕ ГО ПРАВИ НА ТОПЪЛ ДВИГАТЕЛ.В Германско по документи му дават 10-40 аз го ларам с 15-40
Последна промяна от bobi_barzia27 на Сря 02 май 2012 21:28, променено общо 1 път.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
За каране много ме съмнява но което си го помисля става не искам да съм пророк но по твоите описания колега си е колянов вал или запушена магистрала на маслото.Още в началото ти обясних къде е проблема.Пак ще ти кажа ,че като не може коляновият вал да задържи налягането няма как да го качи помпата до хидравличните повдигачи.Затова 90% от колите със хидравлици имат твоят проблем.Дай на швабите някое еуро и измери налягането на маслото.Тогава със сигурност ще се за какво иде реч.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 11:22
- Автомобил: VW T5 1.9 TDI
- Двигател: 2005 AXB
- Местоположение: Krefeld Germania
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
Маи така ще стане. А лекуването какво ще е в най- добрия случаи и в най- лошиа
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
15W40 и 10W40 имат еднакъв вискозитет при загрял двигател. Трябва ти масло, на което второто число е по-голямо от 40.
Дигнозата поставена от човек измерил реалното налягане е несравнимо по-ценна от глупостите, с които ти пълним темата.
Ако буса струва повече от 1000 - 1500 евро не е разумно да рискуваш с нашите диагнози.
Лекуването е:
1каране с по-гъсто масло.
2смяна на лагерите, които могат да се сменят лесно
3смяна на всички лагери
4смяна на лагерите и шлайфане на коляновия вал или смяната на коляновия вал щото не съм убеден, че в немско някой ги шлайфа.
Нека първо чичо доктор ти преслуша мотора и да чуеш и той какво лечение препоръчва.
Ако планираш скоро да си идваш в Бг според мен можеш да отложиш проблема с няколко месеца, макар, че ако ме послушаш риска си е за твоя сметка.
Дигнозата поставена от човек измерил реалното налягане е несравнимо по-ценна от глупостите, с които ти пълним темата.
Ако буса струва повече от 1000 - 1500 евро не е разумно да рискуваш с нашите диагнози.
Лекуването е:
1каране с по-гъсто масло.
2смяна на лагерите, които могат да се сменят лесно
3смяна на всички лагери
4смяна на лагерите и шлайфане на коляновия вал или смяната на коляновия вал щото не съм убеден, че в немско някой ги шлайфа.
Нека първо чичо доктор ти преслуша мотора и да чуеш и той какво лечение препоръчва.
Ако планираш скоро да си идваш в Бг според мен можеш да отложиш проблема с няколко месеца, макар, че ако ме послушаш риска си е за твоя сметка.
Последна промяна от ktamen на Сря 02 май 2012 22:02, променено общо 1 път.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
bobi_barzia27 написа:Маи така ще стане. А лекуването какво ще е в най- добрия случаи и в най- лошиа
Най ми е гадно като не слушат патило и се хвърлят в някакви филми които излизат много пари.И като се осъзнаят се сещат за какво става на въпрос като Колегата "ВЛАДОБО".Надявам се да да успееш
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
ktamen написа:15W40 и 10W40 имат еднакъв вискозитет при загрял двигател. Трябва ти масло, на което второто число е по-голямо от 40.
Дигнозата поставена от човек измерил реалното налягане е несравнимо по-ценна от глупостите, с които ти пълним темата.
Ако буса струва повече от 1000 - 1500 евро не е разумно да рискуваш с нашите диагнози.
На хидравлични повдигачи колкото е по гъсто маслото толкова по зле мойте уважения колега
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
Сигурно си прав, аз не съм специалист. Моята логика беше да не изтича толкова масло през лагерите. Така или иначе е важно второто число на маслото.
Защо чука при загрял двигател и рядко масло, а не при студен когато маслото е още гъсто
Защо чука при загрял двигател и рядко масло, а не при студен когато маслото е още гъсто
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 11:22
- Автомобил: VW T5 1.9 TDI
- Двигател: 2005 AXB
- Местоположение: Krefeld Germania
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
Значи утре отивам да измеря налягането на маслото и ще пиша продължение(ще олекна със сто евра но какво да се прави без бусчето сам за никъде).Надявам се с информацията после да стесним кръга на проблема.Благодаря на всички до сега за отделеното време за моя проблем
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
Ако е олуфтовял кол вал, по-гъсто масло не спасява положението. Вярно, че по-бавно изтича от лагерите, но също по-трудно минава по каналите до главата и тя пак гладува за масло. И не е страшно чукането на клапаните, а не се мажат лагерите на разпр вал.
Освен мазането, маслото охлажда триещите детайли и намаленият дебит с гъсто масло води до местни прегрявания при високо натоварване.
Чукането може да е от доста неща, замерването на налягането ще покаже. Доколкото разбрах, не си в Бг. Мисля, че най-изгодно ще ти е да смениш мотора.
Освен мазането, маслото охлажда триещите детайли и намаленият дебит с гъсто масло води до местни прегрявания при високо натоварване.
Чукането може да е от доста неща, замерването на налягането ще покаже. Доколкото разбрах, не си в Бг. Мисля, че най-изгодно ще ти е да смениш мотора.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
И аз днес се сетих за вакум помпата и колегата ако реши нека свали капака на клапаните и да види гърбиците на разпределителният вал.Но при този случай на мой клиенти чукането при загрял двигател драстично намалява.Затова трябва да се направи диагноза и тогава лечение
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
xcentric написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=66&t=258375&hilit=+%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0
Но при колегата мотора е 1.9 и там помпата е на мястото на делкото като на бензинкире така че чукане от помпата не може да има защото тя се задвижва със зъбни колела
- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
avtohit77@abv.bg написа:bobi_barzia27 написа:Маи така ще стане. А лекуването какво ще е в най- добрия случаи и в най- лошиа
Най ми е гадно като не слушат патило и се хвърлят в някакви филми които излизат много пари.И като се осъзнаят се сещат за какво става на въпрос като Колегата "ВЛАДОБО".Надявам се да да успееш
Абе патило ли си старило ли си не знам ама ти казах да си гледаш работата и да не ме занимаваш нали? А моя двг почваше да тропа още с завъртането на ключа а не като загрее. Съгласен съм с колега че няма да си решиш проблема с масло и смяната му. Тия помпи са ебати кучетата та едва дали е тя. Ходи да замерят налягането и тогава пиши иначе няма да получиш адекватни отговори освен да се уцели някои врачка да има в форума. И все пак да си кажа че подкрепям мнението на Автохит- лагери брат с хубаво шлайфане и то да го прави човек дет ги разбира нещата . Има го и другия вариант - купи си двг и чакай тоя като изтропа да ги смениш - по евтино излиза от ремонт.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 11:22
- Автомобил: VW T5 1.9 TDI
- Двигател: 2005 AXB
- Местоположение: Krefeld Germania
Re: Чукане на мотора при загрял двигател
Така колеги значи днес свършихме работата с измерването на налегането на маслото и резултата е 1.4 бара на малки обороти в напълно загрял двигател и стига до 3 бара и малко повече като се изфорсира извода какъв е сега хората вещи моля казваите, значи вакум помпа не е със сигурност защото мотора е 1.9 и вакум помпата е ниско долу при картера не е на главата на двигатела а проблема ясно се чува от горе. Така за мое успокоение все пак свалих капака на главата и запалих мотора да видя дали маслото се качва и от всякаде блика масло да не говорим и лицето ми какво стана.Значи маи кръга се стесни до повдигачи НО възможно ли е това на студен мотор да не чука а на топъл
Върни се в “VW Bus Club Bulgaria”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост