В информацията е написано, че всички идват серийно с такава ръчна. Което значи, че едва ли има. Поне аз не съм виждал.
Относно окачването - граничната линия е 90kW/122PS. Под тази мощност са с олекотено окачване, което обаче по твърденията на ФВ не отстъпва като поведение на монтираното при другите по-мощни версии. Олекотеното се нарича Modular lightweight suspension, а другото - Modular performance suspension. Повече подробности в книжката на страница 117.
Голф 7 - представяне, тест, информация
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
да, това съм го чел, но ми прави впечатление, че досега никъде не съм намерил ревю с Г7 и по-малките двигатели дето са с олекотеното (демек по-евтино) окачване , то че маркетинг отдела може да твърди колко по-добър е макферсона от двойна ключица, а гредата е още по-добра е ясно
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Не мисля, че разликата в конструкцията е толкова фрапираща.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
някой има ли информация, дали ще е наличен модел с DSG + синхро?
а комби?
а комби?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Както беше писано по-горе, комби варианта ще е налице следващата година.
За момента няма информация дали ще се предлага, както при Пасат, DSG в комбинация с 4motion.
За момента няма информация дали ще се предлага, както при Пасат, DSG в комбинация с 4motion.
- Ivo_Golf3_GT
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 12 апр 2010 3:32
- Автомобил: VW Golf 3 Syncro 1998 klimatronik
- Двигател: VR6 2.9 ABV 190 PS
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Поздравления за статията и от мен!
По нищо не отстъпва на която и да е друга в известните автосписания.
Този път ми се струва, че ще станем свидетели на уникална автомобилна серия.
Голф ще се превърне отново в емблематична дума за Фолксваген.
Надявам се да мога да си го позволя още в този живот.
Браво, Добрине!
И благодарим за изчерпателната информация!
По нищо не отстъпва на която и да е друга в известните автосписания.
Този път ми се струва, че ще станем свидетели на уникална автомобилна серия.
Голф ще се превърне отново в емблематична дума за Фолксваген.
Надявам се да мога да си го позволя още в този живот.
Браво, Добрине!
И благодарим за изчерпателната информация!
- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Наистина е полезна статията и красива с снимките на Г7 която е перфектна за кола от класа на хетчбег.
Дай боже всеки фен на Г7 да държи волана на красавицата.
А реално колко гори новият 150кс дизел,има ли вече реални засичания.?
Дай боже всеки фен на Г7 да държи волана на красавицата.
А реално колко гори новият 150кс дизел,има ли вече реални засичания.?
- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Много хубава и интересна статия :
Събота успях да го видя на живо на магистрала за София
На живо е изглежда доста добре.
Беше с чужди номера, но от коя държава точно не успях да видя.
Събота успях да го видя на живо на магистрала за София
На живо е изглежда доста добре.
Беше с чужди номера, но от коя държава точно не успях да видя.
- Bliznak
- Мнения: 942
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 16:26
- Автомобил: MK6 Golf GTI
- Двигател: 2010
- Местоположение: София
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Поздрави за статията и от мен!!!
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
boqn92 написа:А реално колко гори новият 150кс дизел,има ли вече реални засичания.?
При екстремно управление в серия от завои - 2, 3, 4 предавки с изцеждане (от 2 на 3 при около 70), на автомобил на 5 000 км - 7 на 100 по борд компютър. След разработване на двигателя обаче разходът със сигурност ще бъде по-нисък.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Разликите след провеждането на 100 хилядните тестове на Ауто Билд - са от порядъка на 0,6 - 1,0 литър по-малко
интересното е , че и динамичните характеристики са по-добри в повечето случаи
а , че ще има 100 хиляден тест на Голф 7 е сигурно .... към март 2014 може би ще четем !!!
интересното е , че и динамичните характеристики са по-добри в повечето случаи
а , че ще има 100 хиляден тест на Голф 7 е сигурно .... към март 2014 може би ще четем !!!
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Страхотна статия колега поздравления
Имам един въпрос надявам се да ми отговориш като по-компетентен. Преди една седмица получих своя Голф 7 Fly 1.6 ТДИ . Всичко добре - прилична динамика и завидна стабилност на пътя . Но някак си разхода ми е нереален... без да преувеличавам достига 10 на 100 градско. Двигателят още е на 750 километра и не е разработен но все пак какъв е този разход при положение че ми дават комбиниран 3.5... Дай някой съвет моля , аз ли я карам неправилно или е нормално първите няколко хиляди километра..
Имам един въпрос надявам се да ми отговориш като по-компетентен. Преди една седмица получих своя Голф 7 Fly 1.6 ТДИ . Всичко добре - прилична динамика и завидна стабилност на пътя . Но някак си разхода ми е нереален... без да преувеличавам достига 10 на 100 градско. Двигателят още е на 750 километра и не е разработен но все пак какъв е този разход при положение че ми дават комбиниран 3.5... Дай някой съвет моля , аз ли я карам неправилно или е нормално първите няколко хиляди километра..
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Съвсем нормално е в началото разходът да е доста по-висок, особено първи 5-6000 км.
Всичко естествено зависи и от начинът на управление. Ако управлението е в градски условия при много ниски температури и на къси разстояния може да се стигне и до сравнително висок разход. Разбира се, за да е точно засичането, трябва да засичаш от пълен до пълен резервоар - например пълниш до горе, караш 200-300 км градско (или извънградско) и пак пълниш догоре. Така ще имаш по-ясна и точна представа.
Успех и много безаварийни с новия автомобил.
Всичко естествено зависи и от начинът на управление. Ако управлението е в градски условия при много ниски температури и на къси разстояния може да се стигне и до сравнително висок разход. Разбира се, за да е точно засичането, трябва да засичаш от пълен до пълен резервоар - например пълниш до горе, караш 200-300 км градско (или извънградско) и пак пълниш догоре. Така ще имаш по-ясна и точна представа.
Успех и много безаварийни с новия автомобил.
- arni 74
- Мнения: 986
- Регистриран на: Пон 28 яну 2008 22:25
- Автомобил: Audi S3
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Chester написа:Страхотна статия колега поздравления
Имам един въпрос надявам се да ми отговориш като по-компетентен. Преди една седмица получих своя Голф 7 Fly 1.6 ТДИ . Всичко добре - прилична динамика и завидна стабилност на пътя . Но някак си разхода ми е нереален... без да преувеличавам достига 10 на 100 градско. Двигателят още е на 750 километра и не е разработен но все пак какъв е този разход при положение че ми дават комбиниран 3.5... Дай някой съвет моля , аз ли я карам неправилно или е нормално първите няколко хиляди километра..
Така беше и при мен, когато взехме петицата(Голф5,1,9 TDI,6 Speed),чисто нов..и докато не мина 10,000км. колата харчеше ,точно -10 на 100...
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: G.Georgievv и 173 госта