ЛТ или Спринтер
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
ЛТ или Спринтер
Колеги на последък съм се замислил за нов бус и се замислям какъв да си взема ,а именно въпроса ми е кой е най добрия мотор на LT буса ще е около 97 до 2002 година .Мерси предварително за отговорите на знаещите.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: ЛТ или Спринтер
Зависи колко хил. км. навърташ нормално на година. Ако са повече 50-60 000 и нагоре, тогава спринтер. Доколкото знам първите спринтери унифицирани с ЛТ-тата имат 2,9 неубиваем мотор. Иначе ЛТ-то е по-евтино за обслужване. Доколкото знам 109 коня мотор е оптимален вариант. По принцип избягвай най-слабите и най-форсираните мотори...
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: ЛТ или Спринтер
Задължително Vw Lt и с какъвто и индекс да е избери да е с двигател 2.5TDI 102/109ps.
Много по здрави от Спринтера
В пъти по икономични/надеждни
Сравнително Нормална поддръжка и части бол
Повечето двигатели 90% от тях изключително здрави,без проблеми като прегрявания,проблеми с паленето или скъпи части
Моделът между 97 и 2002 предимно към който си се насочил се води Typ 2D.
Посочи малко повече информация за какво ще го ползваш и какъв ти трябва бус или бордови и това дали да е с единична/двойна гума отзад и тн.
В момента съм Собственик на Vw LT и преди това също мога да ти дам различна информация за това което търсиш.
Много по здрави от Спринтера
В пъти по икономични/надеждни
Сравнително Нормална поддръжка и части бол
Повечето двигатели 90% от тях изключително здрави,без проблеми като прегрявания,проблеми с паленето или скъпи части
Моделът между 97 и 2002 предимно към който си се насочил се води Typ 2D.
Посочи малко повече информация за какво ще го ползваш и какъв ти трябва бус или бордови и това дали да е с единична/двойна гума отзад и тн.
В момента съм Собственик на Vw LT и преди това също мога да ти дам различна информация за това което търсиш.
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: ЛТ или Спринтер
Колкото и да навърта ЛТ-то му е по добрия вариант по икономичен и не толкова скъп за поддръжка.
Колега предполагам знаеш че Спринтерите са големи Греячи и имат 50% от тях слаби шасита изморени двигатели говоря за гамата на Спринтер преди 2000г.
Колега предполагам знаеш че Спринтерите са големи Греячи и имат 50% от тях слаби шасита изморени двигатели говоря за гамата на Спринтер преди 2000г.
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: ЛТ или Спринтер
Само от любопитство да попитам ...
Кое му е по-здравото на ЛТ то , какво му се чупи толкова много на Спринтера
Икономичност при бусовете е много относително понятие , сещаш се - натовареност , режим на движение и т.н.
какво означава нормална подръжка , за частите не съм съгласен . Има няколко морги за Спринтери и можеш да си намериш всякакви части . За ЛТ обратното , частите втора употреба са кът , много по -рядко срещани са .
Имаме спринтер , дори вече втори по- хубав мощен и т.н. На първия за почти 200 000 км в България откакто е в нас не съм виждал температурата му да надминава 95 градуса , както и да съм го натоварвал .Тия които имат 312 ки , прегряват и пукат глави от тъпите глави на шофьорите си , защото са некадърници .Проблеми с паленето не съм имал никога дори и на - 22 градуса пали от четвърт оборот с едно подгряване .
Относно консумативите мога да кажа на по - стария модел 308 от 1996 г . Масло 10 W40 2 туби по 5литра 2 Х 36 лв = 72 + маслен , въздушен , горивен филтър още около 25 лв излизаха . На 311 cdi 2001 г , маслото беше 5W40 2Х 55 лв, въздушен и маслен филтър още около 22 лв , крайната сметка е около 135 лв . На ЛТ то е надали някаква евтинийка за 50-60 лв .
Моят съвет е да търси и двете марки и който е по- запазен да го купи него .
Кое му е по-здравото на ЛТ то , какво му се чупи толкова много на Спринтера
Икономичност при бусовете е много относително понятие , сещаш се - натовареност , режим на движение и т.н.
какво означава нормална подръжка , за частите не съм съгласен . Има няколко морги за Спринтери и можеш да си намериш всякакви части . За ЛТ обратното , частите втора употреба са кът , много по -рядко срещани са .
Имаме спринтер , дори вече втори по- хубав мощен и т.н. На първия за почти 200 000 км в България откакто е в нас не съм виждал температурата му да надминава 95 градуса , както и да съм го натоварвал .Тия които имат 312 ки , прегряват и пукат глави от тъпите глави на шофьорите си , защото са некадърници .Проблеми с паленето не съм имал никога дори и на - 22 градуса пали от четвърт оборот с едно подгряване .
Относно консумативите мога да кажа на по - стария модел 308 от 1996 г . Масло 10 W40 2 туби по 5литра 2 Х 36 лв = 72 + маслен , въздушен , горивен филтър още около 25 лв излизаха . На 311 cdi 2001 г , маслото беше 5W40 2Х 55 лв, въздушен и маслен филтър още около 22 лв , крайната сметка е около 135 лв . На ЛТ то е надали някаква евтинийка за 50-60 лв .
Моят съвет е да търси и двете марки и който е по- запазен да го купи него .
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: ЛТ или Спринтер
12ките колега като цяло проблем знаеш им е купето,шасито не деянат много както и на LT-то.
Спринтера само масло ли сменяш като дойде време за части и тн цените не са същите.
Морги за Спринтери бол от Англия колкото щеш.
-LT-то първо имат доста здрави двигатели не успорвам здравината на спринтерите.
-2ро като икономия на гориво Vw-новия двигател е с 2л по икономичен от този на MB което си е голям плюс.
-3то части има колкото искаш Елин Пелин/Пловдив/София и др градове има няколко големи морги за части предимно за Vw LT
-4то като цена LT-то е по евтино в всеки един вариант.
-5то като консумативи там дето си поддържам моя бус се поддържат само бусове от Гамата на Vw/Mb/Iveco и др и само с тях се занимават предимно 10W40 2х5л масло на Castrol/BP в зависимост от промоцията в магазина от който го купувам в Австрия ми е 17,99 за 5л грубо 38евро като знам какво взимам все пак си карам бусовете с масло от там от много отдавна+ филтри 40лв кажи речи 120лв с смяната ми излизат като това е съвсем нормална сума предполагам.
-MB 308 Sprinter е с двигателя на мерцедес от старите бусчета още който е на панти век години нормално е 100лв смяната с филтри само че тоя 8ца не виждам като надеждност колко е добра като Vw LT 2.5TDI 102/109кс с 20лв ще го обслужваш по скъпо а всъщност имаш къде къде по здрав и динамичен двигател както от към пъргавина така и от здравина.
Sprinter CDI 311 не е нов бус нито пък е на километри до 200/250х да речем където му позволява да работи с 5w40 не му е проблем на двигателя добре му е но няма толкова дълъг период,то изгубва по рано вискузитет и малко по малко го гори което е нормално поради типа на маслото,ако го караш с 10W40 на двигателя му е доста по добре има малко по дълъг пробег те гу дават до 15 000х км но аз винаги на 12 500/13 000 го сменям като цена му позволява и по ранната смяна предполагам това е било работен бус както в чужбина така и у нас тъй че това че си го купил на 200/250х не значи че са му нормалните километри този бус за тези 12г да кажем средно по 25/30х на година по статистики навъртат там бусовете са едни напълно нормални 300х за бус това не трябва да ни плаши за това и 10W40 e по доброто масло за тях все пак всеки си преценява от 22/3г се занимавам с пътуване в чужбина с бусове като започнем от Ford/Fiat/Iveco и Vw.
Така че според мен Lt-то е по добро но все пак търси максимално по запазения екземпляр като започнеш огледай добре интериора грозно ушитите волани са признак за износен волан и мн.километри,седалката калъф ако има погледни отдолу.
Купето огледай типичните места провиснала странична врата,трудо затварящи се и зеящи задни портални врати.По състоянието на фургона можеш да прецениш как е пазен буса.
Огледай добре на коляно отдолу буса дали е гнил/кърпен или други деформаций.
Двигателя добре го огледай равномерна работа омасляване и тн.
Диференциала погледни отзад нямат по принцип проблеми със него но омасляването на капака на диф-а е признак за гарнитура и малко масло което може да донесе сериозни последствия.
Спринтера само масло ли сменяш като дойде време за части и тн цените не са същите.
Морги за Спринтери бол от Англия колкото щеш.
-LT-то първо имат доста здрави двигатели не успорвам здравината на спринтерите.
-2ро като икономия на гориво Vw-новия двигател е с 2л по икономичен от този на MB което си е голям плюс.
-3то части има колкото искаш Елин Пелин/Пловдив/София и др градове има няколко големи морги за части предимно за Vw LT
-4то като цена LT-то е по евтино в всеки един вариант.
-5то като консумативи там дето си поддържам моя бус се поддържат само бусове от Гамата на Vw/Mb/Iveco и др и само с тях се занимават предимно 10W40 2х5л масло на Castrol/BP в зависимост от промоцията в магазина от който го купувам в Австрия ми е 17,99 за 5л грубо 38евро като знам какво взимам все пак си карам бусовете с масло от там от много отдавна+ филтри 40лв кажи речи 120лв с смяната ми излизат като това е съвсем нормална сума предполагам.
-MB 308 Sprinter е с двигателя на мерцедес от старите бусчета още който е на панти век години нормално е 100лв смяната с филтри само че тоя 8ца не виждам като надеждност колко е добра като Vw LT 2.5TDI 102/109кс с 20лв ще го обслужваш по скъпо а всъщност имаш къде къде по здрав и динамичен двигател както от към пъргавина така и от здравина.
Sprinter CDI 311 не е нов бус нито пък е на километри до 200/250х да речем където му позволява да работи с 5w40 не му е проблем на двигателя добре му е но няма толкова дълъг период,то изгубва по рано вискузитет и малко по малко го гори което е нормално поради типа на маслото,ако го караш с 10W40 на двигателя му е доста по добре има малко по дълъг пробег те гу дават до 15 000х км но аз винаги на 12 500/13 000 го сменям като цена му позволява и по ранната смяна предполагам това е било работен бус както в чужбина така и у нас тъй че това че си го купил на 200/250х не значи че са му нормалните километри този бус за тези 12г да кажем средно по 25/30х на година по статистики навъртат там бусовете са едни напълно нормални 300х за бус това не трябва да ни плаши за това и 10W40 e по доброто масло за тях все пак всеки си преценява от 22/3г се занимавам с пътуване в чужбина с бусове като започнем от Ford/Fiat/Iveco и Vw.
Така че според мен Lt-то е по добро но все пак търси максимално по запазения екземпляр като започнеш огледай добре интериора грозно ушитите волани са признак за износен волан и мн.километри,седалката калъф ако има погледни отдолу.
Купето огледай типичните места провиснала странична врата,трудо затварящи се и зеящи задни портални врати.По състоянието на фургона можеш да прецениш как е пазен буса.
Огледай добре на коляно отдолу буса дали е гнил/кърпен или други деформаций.
Двигателя добре го огледай равномерна работа омасляване и тн.
Диференциала погледни отзад нямат по принцип проблеми със него но омасляването на капака на диф-а е признак за гарнитура и малко масло което може да донесе сериозни последствия.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: ЛТ или Спринтер
Търся нещо подобно
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1h82sn
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1h82sn
Re: ЛТ или Спринтер
Аз имам ЛТ35 2006 г с най-мощния двигател 2,8 - 158 коня ,мотора го правят в Бразилия. Очарован съм от двигателя и тягата . Редовно пътувам до Германия и машината никога не ме е предавала на пътя . Разхода ,който ми дава на магистрла при 120 км/ч е около 8,5 ,ако го напълня с 1,5т се качва с 2 литра .
Сприинтера и ЛТ са сглобявани в един и същи завод и ходовата част е 1 към 1 .
Сприинтера и ЛТ са сглобявани в един и същи завод и ходовата част е 1 към 1 .
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: ЛТ или Спринтер
Казаха ми че 2,5 тди бил по добрия двигател, аза sdi 80 коня
има ли някой да сподели как е.
има ли някой да сподели как е.
- samo_pechka
- Мнения: 8354
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: ЛТ или Спринтер
М/у другото и аз съм позагледал бусчетата като цяло.Мен мн ме кефи Спринтера , мотор с верига ( не че и тя е вечна ,но..) .Досега имах три Транзит-а, но вече Транзит- не, имаха си своите предимства, но на дълъг път "брадясвах" .За мен специално е оправдан мн 2.9 мотора с 122 к.с. мотор с рот.ГНП (моя фафорит ) и лост за скоростите "директно" в пода (то оригинал си е така де,просто не понасям доп.усложняване на живота с ..разни щангички и жила ) . Ако имам късмет ще е и с клима и печка . Такъв ще ме "зарови" Вече дали ще си намеря читав такъв ..отделна тема
За прегряването - може да прегрее всеки мотор ,на всяка кола, въпроса е каква е причината Аз на 312 видях един път да грее мотор и се оказа затлачен с мръсотия радиатор и то м/у кондензатора на клим. и самия воден радиатор от отвън , а вътре той си беше абс. чист !Демонтирахме го и го промихме на водоструйка (ламелите) , а бяхме на косъм да поръчаме друг(нов) ,добре ,че първо го видяхме
За ЛТ-то мненията са ми : колкото може по-мощен да е 2.8 тди има това предимство ,че е DI мотор с мех.ГНП, има си и негативи, като всеки друг . При 2.5, 75-83 коня моторите...не знам,не съм карал , но мога да си представя ,как ще се влачи натоварен по баира камионите ще те стигат Много по-добре ще е с турбина и повечко кончета .
Аз бих заложил на бразилския мотор 2.8 щом ще е ЛТ ,като ще е гарга да е рошава, и без това данъка и гражданската на товарните коли не е на база коне , ами е товароносимост т.е. ще са еднакви и при 50 коня и при 250 коня ( при еднакъв пол.товар)
За прегряването - може да прегрее всеки мотор ,на всяка кола, въпроса е каква е причината Аз на 312 видях един път да грее мотор и се оказа затлачен с мръсотия радиатор и то м/у кондензатора на клим. и самия воден радиатор от отвън , а вътре той си беше абс. чист !Демонтирахме го и го промихме на водоструйка (ламелите) , а бяхме на косъм да поръчаме друг(нов) ,добре ,че първо го видяхме
За ЛТ-то мненията са ми : колкото може по-мощен да е 2.8 тди има това предимство ,че е DI мотор с мех.ГНП, има си и негативи, като всеки друг . При 2.5, 75-83 коня моторите...не знам,не съм карал , но мога да си представя ,как ще се влачи натоварен по баира камионите ще те стигат Много по-добре ще е с турбина и повечко кончета .
Аз бих заложил на бразилския мотор 2.8 щом ще е ЛТ ,като ще е гарга да е рошава, и без това данъка и гражданската на товарните коли не е на база коне , ами е товароносимост т.е. ще са еднакви и при 50 коня и при 250 коня ( при еднакъв пол.товар)
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: ЛТ или Спринтер
момчета кой е по добрия двигател 2,5 или 2,8 дизел.
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: ЛТ или Спринтер
Според мен 2.5 по евтина подръжка и по икономичен ако трябва да се гледат тези критерий
102 или 109кс си бетон мотори
102 или 109кс си бетон мотори
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта