Видях ,че си от Варна. Да видиш във Виница сервиза на бай Продан ?
0888705925 павел
0888629451 продан
Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
От въпросния сервиз има някои видни членове на дизел сектата,които са изпищели.
И още има : http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... &start=300
Karaboichev написа:Само да вметна след 800 лева за ремонт на ГНП, три месеца ходене по мъките и влачене по сервизите накрая оправданието на Павел бе че помпата е била счупена в ЕКОНТ след като си я
подхвърля ли и играли на народна топка с нея.
И още има : http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... &start=300
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
Уважавам това, че се опитваш сам да си оправиш колата , затова ще се опитам да ти бъда максимално полезен (дано това не се окаже мечешка услуга) .
Та преди да започнеш прочети хубаво тука : viewtopic.php?f=24&t=253560&p=2768304&hilit=%D0%95%D1%82%D0%BE+%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%8F%D0%B2%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0#p2768304
, а после и цялата тема от самото начало.
Въпросните уплътнения, от които най-често протича са именно това на горната капачка, и това между главата и корпуса. Можеш да си купиш цял ремонтен комплект с една шепа джунджурии, които няма да използваш, или само двата О-пръстена (продават се по отделно в АУТО + ).
Като, почнеш да развиваш винтовете на капачката, че видиш, че имаш и един болт с фасонна глава. Или набиваш камък 7 с чука или с една ножовка му правиш канал за права отверка.
Тука няма нищо , което да объркаш при сглобяването.
Развивайки обаче винтовете, които държат главата на помпата (електронният блок), то ти вече я разместваш спрямо корпуса. Вече си прочел от предната тема, какво означава това, така че предварително си драсни с една отверка няколко чертички между двете за да можеш после да ги поставиш сравнително точно.Сменяш си уплътнителя и единственото , за което трябва да внимаваш е главичката на ексцентъра (туй кафявото от снимката), да влезне в дупката на шибъра (онуй синьото) . Внимавай, защото има възможност да го хакнеш странично . винтовете на главата го оставяш развити на половин оборот. Целта е да можеш, чрез почукване да я мандахерцаш напред, назад. Палиш , хакаш един ВАГ_КОМ и си оправяш милиграмите чрез преместване на главата. Имай на предвид, че при затягане на болтовете, ще се променят, така, че след няколко налучквания ще си ОК .
Успех.
Та преди да започнеш прочети хубаво тука : viewtopic.php?f=24&t=253560&p=2768304&hilit=%D0%95%D1%82%D0%BE+%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%8F%D0%B2%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0#p2768304
, а после и цялата тема от самото начало.
Въпросните уплътнения, от които най-често протича са именно това на горната капачка, и това между главата и корпуса. Можеш да си купиш цял ремонтен комплект с една шепа джунджурии, които няма да използваш, или само двата О-пръстена (продават се по отделно в АУТО + ).
Като, почнеш да развиваш винтовете на капачката, че видиш, че имаш и един болт с фасонна глава. Или набиваш камък 7 с чука или с една ножовка му правиш канал за права отверка.
Тука няма нищо , което да объркаш при сглобяването.
Развивайки обаче винтовете, които държат главата на помпата (електронният блок), то ти вече я разместваш спрямо корпуса. Вече си прочел от предната тема, какво означава това, така че предварително си драсни с една отверка няколко чертички между двете за да можеш после да ги поставиш сравнително точно.Сменяш си уплътнителя и единственото , за което трябва да внимаваш е главичката на ексцентъра (туй кафявото от снимката), да влезне в дупката на шибъра (онуй синьото) . Внимавай, защото има възможност да го хакнеш странично . винтовете на главата го оставяш развити на половин оборот. Целта е да можеш, чрез почукване да я мандахерцаш напред, назад. Палиш , хакаш един ВАГ_КОМ и си оправяш милиграмите чрез преместване на главата. Имай на предвид, че при затягане на болтовете, ще се променят, така, че след няколко налучквания ще си ОК .
Успех.
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
IvailoOo написа:От въпросния сервиз има някои видни членове на дизел сектата,които са изпищели.
....
...нямам думи ..Явно вече на стари лаври живеят..добре ,че е форума ,да си имаме едно на ум
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
Dobromirski написа:Уважавам това, че се опитваш сам да си оправиш колата , затова ще се опитам да ти бъда максимално полезен (дано това не се окаже мечешка услуга) .
Та преди да започнеш прочети хубаво тука : viewtopic.php?f=24&t=253560&p=2768304&hilit=%D0%95%D1%82%D0%BE+%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%8F%D0%B2%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0#p2768304
, а после и цялата тема от самото начало.
Въпросните уплътнения, от които най-често протича са именно това на горната капачка, и това между главата и корпуса. Можеш да си купиш цял ремонтен комплект с една шепа джунджурии, които няма да използваш, или само двата О-пръстена (продават се по отделно в АУТО + ).
Като, почнеш да развиваш винтовете на капачката, че видиш, че имаш и един болт с фасонна глава. Или набиваш камък 7 с чука или с една ножовка му правиш канал за права отверка.
Тука няма нищо , което да объркаш при сглобяването.
Развивайки обаче винтовете, които държат главата на помпата (електронният блок), то ти вече я разместваш спрямо корпуса. Вече си прочел от предната тема, какво означава това, така че предварително си драсни с една отверка няколко чертички между двете за да можеш после да ги поставиш сравнително точно.Сменяш си уплътнителя и единственото , за което трябва да внимаваш е главичката на ексцентъра (туй кафявото от снимката), да влезне в дупката на шибъра (онуй синьото) . Внимавай, защото има възможност да го хакнеш странично . винтовете на главата го оставяш развити на половин оборот. Целта е да можеш, чрез почукване да я мандахерцаш напред, назад. Палиш , хакаш един ВАГ_КОМ и си оправяш милиграмите чрез преместване на главата. Имай на предвид, че при затягане на болтовете, ще се променят, така, че след няколко налучквания ще си ОК .
Успех.
Колега не мога с думи да ти изкажа благодарности те си но вече съм сменил всичко като гарнитури или почти всичко щото семеринга ме достраша да го пипам и най вече проблема ми беше от задната страна на помпата от към щуцерите за високо налягане но така и така съм свалил помпата смених и гарнитурите от горе, утре ще взема металните гарнитури за двете капачета отстрани и после се надявам след като сменя и маркучите на охладителната течност които вече за нищо не стават колата да запали
утре вечер ще пиша какво е станало или не е
а ако някой понеже имам ВАГ-КОМ ми каже как точно да оправя дебита лично ще го почерпя
Последна промяна от sirakovn на Пет 04 яну 2013 22:42, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
samo_pechka написа:IvailoOo написа:От въпросния сервиз има някои видни членове на дизел сектата,които са изпищели.
....
...нямам думи ..Явно вече на стари лаври живеят..добре ,че е форума ,да си имаме едно на ум
а за този сервиз имам познати оставили сериозни суми за ремонт на помпи на камиони и изобщо не са доволни
при положение че съм от Варна за Продан знам от години и знам че е добър, но от както зет му се занимава думите не са добри
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 02 яну 2013 23:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
Колега като сложиш капака на помпата и си я белязал преди това както те посъветваха по горе гледай малко да разминат белезите в посока към ремъка.Щото скоро правихме тази схема и първо не иска да запали въобще само кюфкаше защото на комп. показа много малко гориво.Самата настройка я направих по следния начин при запален двигател работи на празни обороти гледам на 1-канал на комп. има в 3-то поле стойности в милиграми.Охлабваш леко болтовете и коригираш с подчукване напред назад докато милиграмите станат 3 до 3.5 най-много.успех
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
Dobromirski написа:Уважавам това, че се опитваш сам да си оправиш колата , затова ще се опитам да ти бъда максимално полезен (дано това не се окаже мечешка услуга) .
Та преди да започнеш прочети хубаво тука : viewtopic.php?f=24&t=253560&p=2768304&hilit=%D0%95%D1%82%D0%BE+%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%8F%D0%B2%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0#p2768304
, а после и цялата тема от самото начало.
Въпросните уплътнения, от които най-често протича са именно това на горната капачка, и това между главата и корпуса. Можеш да си купиш цял ремонтен комплект с една шепа джунджурии, които няма да използваш, или само двата О-пръстена (продават се по отделно в АУТО + ).
Като, почнеш да развиваш винтовете на капачката, че видиш, че имаш и един болт с фасонна глава. Или набиваш камък 7 с чука или с една ножовка му правиш канал за права отверка.
Тука няма нищо , което да объркаш при сглобяването.
Развивайки обаче винтовете, които държат главата на помпата (електронният блок), то ти вече я разместваш спрямо корпуса. Вече си прочел от предната тема, какво означава това, така че предварително си драсни с една отверка няколко чертички между двете за да можеш после да ги поставиш сравнително точно.Сменяш си уплътнителя и единственото , за което трябва да внимаваш е главичката на ексцентъра (туй кафявото от снимката), да влезне в дупката на шибъра (онуй синьото) . Внимавай, защото има възможност да го хакнеш странично . винтовете на главата го оставяш развити на половин оборот. Целта е да можеш, чрез почукване да я мандахерцаш напред, назад. Палиш , хакаш един ВАГ_КОМ и си оправяш милиграмите чрез преместване на главата. Имай на предвид, че при затягане на болтовете, ще се променят, така, че след няколко налучквания ще си ОК .
Успех.
Не че нещо, но тази манипулация ми я направиха за 35лв смяна на гарнитурите,обаче после ми направиха и центровка на помпата не с ваг-ком,а с едно нещо на Бош,което го вкараха на мястото на ваг-ком...И сега човека като не си докара центровката на попмата,за 10лв-огромни разходи ще се чуди,твърдо ли работи,много ли взе да харчи,ти разбираш и можеш,но според мен не е за всеки....А цената за тази настройка от човек който знае милиграми и тем подобни щуротии и цял живот се е занимавал,и има правилната техника, не мисля че е голяма...Изядох един хамбургер платих 35лв и си взех колата,която след новата центровка,даже живна малко повечко....
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
tdi_20yare написа:Не че нещо, но тази манипулация ми я направиха за 35лв смяна на гарнитурите,обаче после ми направиха и центровка на помпата не с ваг-ком,а с едно нещо на Бош,което го вкараха на мястото на ваг-ком...И сега човека като не си докара центровката на попмата,за 10лв-огромни разходи ще се чуди,твърдо ли работи,много ли взе да харчи,ти разбираш и можеш,но според мен не е за всеки....А цената за тази настройка от човек който знае милиграми и тем подобни щуротии и цял живот се е занимавал,и има правилната техника, не мисля че е голяма...Изядох един хамбургер платих 35лв и си взех колата,която след новата центровка,даже живна малко повечко....
колега много се радвам че си успял за малко пари да си оправиш колата само че причината това упражнение да го правя сам е че преди три месеца си платих да ми оправят помпата и тя пак протече понеже според мен опръстена беше пресукан и всичко това е от бързане и съвестни майстори, та за това сега се мъча сам и между другото колата запали, да не казвам голяма дума ама дори успях да докарам и порцията гориво но не ми стигна времето да затворя ангренажа и да сменя ролката на климатика, ще си поиграя и утре
а между временно понеже съм индианец седя и се питам мога ли да видя с ВАГ КОМА ъгъла на палене, ей така профилактично за да съм сигурен
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
Dobromirski написа:http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html
мерси много дано да се оправя
а случайно някой знае ли какви трябва да са стойностите на дюзите понеже 2-ри и 4-ти цилиндър варират около 0,09 а на
1-ви е 1,0 и не знам това дали е добре
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
оказа се че на 3-ти цилиндър разпръсквача ми е заминал и май ще търся от моргата а иначе другите са добре
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 03 сеп 2012 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
Понеже стана въпрос за Графиката на центровката във VAG-COM, ако мога да използвам темата на колегата, да попитам нормално ли е когато избера SWITCH BASIC SETTINGS и тръгна да отварям TDI Timinga таблото започва да писка, изписва ENGINE WORKSHOP и лампичката за подгрева започва да мига? Пипнах педала на газта когато бях отворил графиката, какво може да се случи?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
предполагам че е нормално защото и при мен лампичката на подгрева също мигаше и въпреки това си направих ъгъла на палене и колата мога да кажа че никога не е палила така
Re: Сълзене на нафтова помпа 1.9TDI AFN - Решено
Здравейте колеги,
и при мен се случи това с теча.
Пасат 110кс афн синхро.
Бях при моя майстор и ми каза, че ще ми струва 300-350 лева само помпата. Не знам как вървят цените, но като гледам има по евтини варианти с разни гарнитурки и така нататък. Питах го дали не може да се оправят нещата без да се сменя помпата, а той ми каза, че като се оправи това, ще почне да тече от другаде след време.
Дайте препоръки дали няма да сгреша и какво да правя.
Става въпрос за София, може майстор да ми препоръчате.
ПП. Забелязах, че теча е само при студен двигател. Не е много силен, но не е и слаб... 1 капка на 4-5 секунди може би.
и при мен се случи това с теча.
Пасат 110кс афн синхро.
Бях при моя майстор и ми каза, че ще ми струва 300-350 лева само помпата. Не знам как вървят цените, но като гледам има по евтини варианти с разни гарнитурки и така нататък. Питах го дали не може да се оправят нещата без да се сменя помпата, а той ми каза, че като се оправи това, ще почне да тече от другаде след време.
Дайте препоръки дали няма да сгреша и какво да правя.
Става въпрос за София, може майстор да ми препоръчате.
ПП. Забелязах, че теча е само при студен двигател. Не е много силен, но не е и слаб... 1 капка на 4-5 секунди може би.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 208 госта