Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Здравейте колеги ,скоро си сменях задните наклатки на Голф 4 и забелязах ,че наклатките на десния апарат са износени до край ,а на левия са износени до половината , върнах със спицялна скоба буталцата,буталото на левиа спирачен апарат се прибра много лесно,а буталото на десния спирачен апарат много трудно с голам зор и много псувни. . . Според вас какво трябва да направя ,да сменя десния спирачен апарат с нов, или само гумичките? Ама гумичките невиждам защо нямам никакъв теч,ако някой може да помогне ще съм му много благодарен.Дайте съвет благодаря предварително.
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Най-добре е и двата апарата да бъдат ревизирани - махане на ръждата, нови гумички, нови водачи и си ти
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Italy
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
vankata_vw4tdci написа:Здравейте колеги ,скоро си сменях задните наклатки на Голф 4 и забелязах ,че наклатките на десния апарат са износени до край ,а на левия са износени до половината , върнах със спицялна скоба буталцата,буталото на левиа спирачен апарат се прибра много лесно,а буталото на десния спирачен апарат много трудно с голам зор и много псувни. . . Според вас какво трябва да направя ,да сменя десния спирачен апарат с нов, или само гумичките? Ама гумичките невиждам защо нямам никакъв теч,ако някой може да помогне ще съм му много благодарен.Дайте съвет благодаря предварително.
ako е излязло напълно буталото се навива дасе прибере, а не се натиска с разни скоби
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Специалния инструмент,хем върти,хем натиска буталото.
Относно проблема на колегата,трябва да се свали целия спирачен апарат,да се извади буталото,да се почисти и провери дали не е наранено.Купува се ремонтен комплект,гумичка и маншон,и се сглобява.Ремонтните комплекти,са два модела.За целия спирачен апарат или само за буталото.Хубаво е да знаеш диаметъра на буталото.
Относно проблема на колегата,трябва да се свали целия спирачен апарат,да се извади буталото,да се почисти и провери дали не е наранено.Купува се ремонтен комплект,гумичка и маншон,и се сглобява.Ремонтните комплекти,са два модела.За целия спирачен апарат или само за буталото.Хубаво е да знаеш диаметъра на буталото.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
38мм на хечбек - 3 или 5 врати
41мм на комби
41мм на комби
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
от моя скромен опит мога да кажа че с течение на времето малко или много спирачната течност прецаква по един или друг начин гумените опътнения , по точно ги раздува , на мен ми се случи нещо подобно реших да си зглобя апаратите със старите гумички щото ми се сториха здрави, и установих че на единия апарат при зглобяването буталото общо взето се прибра без особени проблеми но със уреда който се споменава по горе от колегите , хем въртеливо движение хем натиска буталото, а другия апарат изобщо не успях да го зглобя дори с уреда със зверски усилия буталото се прибра наполовина и блокира, след като ги разглобих отново и сравних видимо меджу гумичките не установих никаква разлика , размених гумичките помислих че има дефект в самите цилиндри или апарати , проблема се обърна апарата който преди сглобих сега не можех да сглобя , отново разглобих вече бях сигурен че проблема е в гумичките и след много мерене и гледане установих че точно тази която ми прави проблема се е раздула малко, увеличила си е диаметъра незнайно как , говориме за разлики в части от милиметъра , както и изглеждаше леко набъбнала , във всички измерения си беше увеличила леко размерите.... смених гумичките с нови и установих че новите са още по тесни и свити и от двете ми стари гумички (разликите са в микрони много трудно се забелязват) , защото при прибирането на цилиндрите с новите гумички вече изобщо не ми трябваше специализирания уред за въртене и натискане , прибраха си се просто с въртене на ръка без никакво усилие , явно така трябва да бъдат нормално работещи гумички и цилиндри ...
Все още остава въпроса ми неразрешен защо след пълна профилактика на апаратите и смяна на всичко гумено и всичко ново , накладки, дискове при спиране на място на колата и отпускане на спирачката и ако има накллон, т.е. колата да връща леко назад се чува едно прискърцване на накладките от задните ми дискове което е в продължение на четвърт или половин оборот на гумата и то само ако колата връща назад се чува след което скърцането изчезва , опитвал съм се да разбера от кой апарат и гума е това при вдигане на крик но безнадежно при вдигането всичко изчезна , като свалих и покарах малко пак си се появи , не мога да разбера какво кара някой от апаратите да задържа съвсем лекичко , т.е. да не отпуска съвсем накладката и то на моменти ??? за сега загадка за мен
Все още остава въпроса ми неразрешен защо след пълна профилактика на апаратите и смяна на всичко гумено и всичко ново , накладки, дискове при спиране на място на колата и отпускане на спирачката и ако има накллон, т.е. колата да връща леко назад се чува едно прискърцване на накладките от задните ми дискове което е в продължение на четвърт или половин оборот на гумата и то само ако колата връща назад се чува след което скърцането изчезва , опитвал съм се да разбера от кой апарат и гума е това при вдигане на крик но безнадежно при вдигането всичко изчезна , като свалих и покарах малко пак си се появи , не мога да разбера какво кара някой от апаратите да задържа съвсем лекичко , т.е. да не отпуска съвсем накладката и то на моменти ??? за сега загадка за мен
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
i3v3a3n написа:от моя скромен опит мога да кажа че с течение на времето малко или много спирачната течност прецаква по един или друг начин гумените опътнения , по точно ги раздува
A колега прочетели на спирачната течност какво пише:(леко раздува гумените уплътнения),а относно скърцането провери дали не е някой тампон.
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Цена от 270-300лв мисля че ще охлади желанието ти за нов спирачен апарат
Ремонтен комплект е 15-17лв и с малко умения ще имаш работещ спирачен апарат
Ремонтен комплект е 15-17лв и с малко умения ще имаш работещ спирачен апарат
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Благодаря на всички колеги за точните отговори.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
i3v3a3n написа:...
Жилото на ръчната - при мен е същото
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Старичка е темата, но понеже проблема е сходен, кажете читав човек в София за смяна спирачни апарати.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
интересно защо все десните правят проблеми на голф на пасат и т.н.
проблема в повечето случаи идва от задържане на ръчната - не е жилото а самоя апарат
проблема в повечето случаи идва от задържане на ръчната - не е жилото а самоя апарат
-
- VW експерт
- Мнения: 12817
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Десните са винаги в мизерията.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Liminat написа:Старичка е темата, но понеже проблема е сходен, кажете читав човек в София за смяна спирачни апарати.
Профилактирай си твоите, колега. Смяната на стар клеясал с друг стар почти работещ ще те върне на изходна позиция много скоро.
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Смених ги, при мен десния се оказа работещ, но жилото на ръчната е задържало. Левия си беше проблемен още при предишната смяна накладки, видимо беше измъчван с водопроводен ключ някога в миналото, и постоянно е притискал без да връща, докато не свършиха накладките само отляво. Но предполагам, че от един момент нататък са се влошили нещата, винаги спирачките са били отлични, а и си имах добра инерция, не съм усетил да задържа някой от дисковете.
За профилактика на моите ми искаха 2 х 120 лв, което ми се стори доста висока цена.
За профилактика на моите ми искаха 2 х 120 лв, което ми се стори доста висока цена.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта