Проверка на реални километри
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проверка на реални километри
Моята я взех на 141 000 км ,на 6 г точно.Четох една статия ,където сравняват Рено 2 ка с Пежо 307 .Общо взето и двете ги изкарват боклук ,като малко надделява Пежо ,като по добра машина.И там пише ,че на тия километри всичко е аут!!Маховици ,Турбина ,дюзи и тн.Моята е в перфектно здраве !! Дали жабара е сменил всичко това!?Едва ли!И се питам и аз на колко ли хиляди е ,ама не ми и пука.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проверка на реални километри
djshomi написа:Хахха писъл съм по на пред просто на един човек му излиза скъпо да я обслужва в гаранционния 4 пъти по 800 кинта и си взима същите филтри цената е 3 пъти по ниска един път в годината ходи в гаранционния и си върти километража това за БГ говоря мисля че с тази криза и на запад това не им е обягнало кат хитрост.Продаде тоиотата на 180000 потвърдени от гаранционния а тя беше на 320000 вервайте си за малките км .Кола на малко км само смарт и подобни градски коли дето не стават за магистралата или струва маика си и баша си ще я откриете на последните страници като цена за модела.
Много си прав колега точно това правят.
За градската кола също си прав. При интензивно движение за час се правят около 20км градско.
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проверка на реални километри
http://www.ross-tech.com/vcds/tour/EDC-15-Mileage.html
Мисля че това е за разчитане на реалните километри,но май е за по новите модели от Ваг-групата,версията е VAG COM 11.11.3 VAG-COM HEX+CAN dual-K USB поправете ме ако бъркам
Мисля че това е за разчитане на реалните километри,но май е за по новите модели от Ваг-групата,версията е VAG COM 11.11.3 VAG-COM HEX+CAN dual-K USB поправете ме ако бъркам
Re: Проверка на реални километри
Аз моята кола я купих на 114 000км. За една година навъртам по 10-15 000км и то на бензин все още. значе колата е от 95 година, а сега е 2013г.
За 18години средно по 13 000км= 234 000км, а тя е на 202 000км. И то, като се има на предвид, че бензина е бил по-евтин в Италия едно време. Не вярвам колата да е на 230 000км дори. Поне има още 200 000км, които се крият.
За 18години средно по 13 000км= 234 000км, а тя е на 202 000км. И то, като се има на предвид, че бензина е бил по-евтин в Италия едно време. Не вярвам колата да е на 230 000км дори. Поне има още 200 000км, които се крият.
- SuN_CiTy
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 18:16
- Автомобил: VW GOLF V 2_0 TDI 4 MOTION
- Двигател: BMM 2006
- Местоположение: гр. Горна Оряховица
Re: Проверка на реални километри
I4o_naskov написа:http://www.ross-tech.com/vcds/tour/EDC-15-Mileage.html
Мисля че това е за разчитане на реалните километри,но май е за по новите модели от Ваг-групата,версията е VAG COM 11.11.3 VAG-COM HEX+CAN dual-K USB поправете ме ако бъркам
Не е от версията на VAG-а... Аз и с по-стара версия съм си закачал моята и ми ги е показвала реалните км.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Проверка на реални километри
Според мен има огромно значение къде са навъртяни километрите, градско или магистрала.
Моят Пасат 98г. намерих сервизна книжка в колата и за 2 години са му навъртяли 120хиляди км след още 2 е бил на 210 000км
и после няма нищо писано в книжката, следващите 10-на години кои знае колко е минал още. Иначе километража показва 170 000км ама пък двигателя е чук.
Моят Пасат 98г. намерих сервизна книжка в колата и за 2 години са му навъртяли 120хиляди км след още 2 е бил на 210 000км
и после няма нищо писано в книжката, следващите 10-на години кои знае колко е минал още. Иначе километража показва 170 000км ама пък двигателя е чук.
номер на двигател
Колеги.кажете може ли по VIN да се разбере кой е номера на двигателя?Имам проблем с регистрацията на една кола и в кат казват че имат съмнения в несъответствие на номера на двигателя с този по документи.Затова искам да разбера дали колата е излязла от завода с този двигател или недай си боже е сменян.Мерси
- N1P0
- Мнения: 1228
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
- Контакти:
Re: номер на двигател
Ichiban написа:Колеги.кажете може ли по VIN да се разбере кой е номера на двигателя?Имам проблем с регистрацията на една кола и в кат казват че имат съмнения в несъответствие на номера на двигателя с този по документи.Затова искам да разбера дали колата е излязла от завода с този двигател или недай си боже е сменян.Мерси
Ако имаш само един знак в несъотвествие със сигурност просто са го объркали.
Отиваш до представителството на VW за България и изискваш такъв документ да ти дадат. Но на място веднага най-вероятно няма да ти го представят ами ще пишат официално запитване и става дълга и широка, но друг начин по официалния ред няма
Re: Проверка на реални километри
Значи,платихме в Порше и пратиха запитване за това колата с какъв номер двигател е излезла от завода и ни дадоха номер който е различен от този в талона.Незнам какво да правя сега.Нито аз нито човека от когото купихме колата е правил нещо по мотора.
Re: Проверка на реални километри
Забавна тема - изчетох я като роман от първата страница.
Цялата тема е потвърждение на тезата, какви страхотни коли правеха немците до преди 15-20 години... Сигурно и моят пасат Б4 1.8 е бил направил над 200000 км. първите 4 години, но при него хубавото е, че след това е бил докаран в България, където нито стария собственик, нито аз, имаме времето и нуждата за навъртим повече от 10-15 хил.км. годишно. Значи е на не повече от 400-450 хил. Преди 4-5 години последно му смениха гумичките на клапаните и някои от хидравличните повдигачи и това е всичко по двигателя - от тогава върви на 6 и нито пуши нито се замисля за ремонт по двигателя! Ебати жестокия мотор!!!
Повече съм притеснен обаче не за Пасата, а затова, че вече ми трябва още една семейна кола, която да кара жена ми и която неизбежно ще бъде по-нова... А автомобилостроенето вече е голям резил!
Четох по-горе, че на VCDS контролите EDC15 и EDC16 на TDI-PD съдържат уж истинските километри. Никой обаче категорично не потвърди те могат ли да се пипат. Само някакви общи приказки, че "всичко се правело". И от прочетеното насам-натам стигам до косвения извод, че тези показания не могат да се променят, а може само да се изтрият изобщо - така ли е? Правилно ли съм разбрал? Т.е. няма ли данни за EDC15 и EDC16, значи нещо е замазано и не може да се вярва на търговеца? Или и там може да се пише? Хайде накрая някой категорично да каже!
Цялата тема е потвърждение на тезата, какви страхотни коли правеха немците до преди 15-20 години... Сигурно и моят пасат Б4 1.8 е бил направил над 200000 км. първите 4 години, но при него хубавото е, че след това е бил докаран в България, където нито стария собственик, нито аз, имаме времето и нуждата за навъртим повече от 10-15 хил.км. годишно. Значи е на не повече от 400-450 хил. Преди 4-5 години последно му смениха гумичките на клапаните и някои от хидравличните повдигачи и това е всичко по двигателя - от тогава върви на 6 и нито пуши нито се замисля за ремонт по двигателя! Ебати жестокия мотор!!!
Повече съм притеснен обаче не за Пасата, а затова, че вече ми трябва още една семейна кола, която да кара жена ми и която неизбежно ще бъде по-нова... А автомобилостроенето вече е голям резил!
Четох по-горе, че на VCDS контролите EDC15 и EDC16 на TDI-PD съдържат уж истинските километри. Никой обаче категорично не потвърди те могат ли да се пипат. Само някакви общи приказки, че "всичко се правело". И от прочетеното насам-натам стигам до косвения извод, че тези показания не могат да се променят, а може само да се изтрият изобщо - така ли е? Правилно ли съм разбрал? Т.е. няма ли данни за EDC15 и EDC16, значи нещо е замазано и не може да се вярва на търговеца? Или и там може да се пише? Хайде накрая някой категорично да каже!
Re: Проверка на реални километри
Няма "не може". Всичко може. Все пак човек го е правил. Да не говорим, че е софтуер. Въпроса е дали си струва Ако всички тръгнат да обикалят с лаптоп в ръка тогава вече ще се замислят джамбазите. Аз до колкото знам барането на км на ECU е по-сложна и по-високо платена услуга. За това основно си въртят км на таблото само.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Проверка на реални километри
cristooo написа:...
Могат да се пипат км и в ЕКУ-то. И май не е толкова сложно (за скъпо не мога да кажа). При мен са пипнати навсякъде. EDC16 mileage ми дава стойност, различна от тази на таблото, но близка до нея. А по стечение на обстоятелствата и разсеяност на автоджамбазина придобих представа за реалните км на колата - бяха върнали малко над 100к км.
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проверка на реални километри
plamikcho написа:EDC16 mileage ми дава стойност, различна от тази на таблото, но близка до нея.
то си изписва че ако има разлика повече от 5% значи нещо е пипано
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проверка на реални километри
По въпроса за километрите може да се говори много. Накратко ще се опитам да систематизирам информацията. Километражи се връщат от няколко години вече и в чужбина, защото това е голям бизнес, поне ги връщат с доста по-малка стойност от клиентите в БГ. Реалните стойности на километрите ако са върнати по учебник не може да познае абсолютно никой. Обаче има тънкости, които показват, че даден километраж е връщан, но с колко си е загадка и догадка. В зависимост от марки, модели и години автомобилите записват километрите на следните места:
1. В километража
2. В километража и EDC15, 16 и 17 при дизелите
3. В километража, ECU, имобилайзера, ключа, комфорт модула и автоматичната скоростна кутия на най-новите автомобили, като пример са BMW, Mercedes и много други.
Затова при най-новите модели автомобили връщането е доста сложно и много скъпичко, защото е свързано с много процедури свързани с демонтаж, разпояване, препрограмиране и в обратен ред, на всеки един от тези модули.
За да е всичко, както трябва километрите се връщат във всички посочени места на даден автомобил. В противен случай, ако това не се случи при обстойна проверка със специализирана апаратура, ще се прочетат реалните километри там където не са върнати.
От всички автомобили и модели най-лесно се манипулират всички автомобили от VAG групата, но по обещания на инженерите от VAG, нещата скоро ще се подобрят още повече, като първата стъпка е направена още преди години с въвеждането на криптирания алгоритъм за запис на километрите в паметта, който затруднява засега, но не всички :)
Темата е огромна и затова спирам да пиша. Ако имате каквито и да е въпроси свързани с километражи, касетофони, ECU и т.н, ще се опитам да Ви бъда максимално полезен.
1. В километража
2. В километража и EDC15, 16 и 17 при дизелите
3. В километража, ECU, имобилайзера, ключа, комфорт модула и автоматичната скоростна кутия на най-новите автомобили, като пример са BMW, Mercedes и много други.
Затова при най-новите модели автомобили връщането е доста сложно и много скъпичко, защото е свързано с много процедури свързани с демонтаж, разпояване, препрограмиране и в обратен ред, на всеки един от тези модули.
За да е всичко, както трябва километрите се връщат във всички посочени места на даден автомобил. В противен случай, ако това не се случи при обстойна проверка със специализирана апаратура, ще се прочетат реалните километри там където не са върнати.
От всички автомобили и модели най-лесно се манипулират всички автомобили от VAG групата, но по обещания на инженерите от VAG, нещата скоро ще се подобрят още повече, като първата стъпка е направена още преди години с въвеждането на криптирания алгоритъм за запис на километрите в паметта, който затруднява засега, но не всички :)
Темата е огромна и затова спирам да пиша. Ако имате каквито и да е въпроси свързани с километражи, касетофони, ECU и т.н, ще се опитам да Ви бъда максимално полезен.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pavlincho и 8 госта