Ех, застояването му определено води до образуване на утайки, и промяна на химичният му състав. А дали когато се върти в системата това го кара по бързо да изветрява, незнам. Но според мене не. Въртиш не въртиш, той се променя, но със сигурност колкото повече стои в магистралите без да се движи -той образува утайки !
Това е сигурно.
И в ръководствата на моторната техника пише да не се държи в резервоара за дълаг период от време стар бензин, ако не се работи със съответната машина. И да се изгаря остатъчният в сиситемата. Това не е моя измислица.
А в тънките хоризонтални тръбички и дюзи има условия за образуване на отлагания. Какъв е периода за това -Божа работа.
Не ме карай повече да го обяснявам.
Прекъсване на бензинова помпа?
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
До мишката kossis дето продължава се прае на гоЛуем на лични :" Освен че нищо не разбираш си търсиш и белята ! Добре !
Това е форум, а не Селска улична свада и скоро ще го разбереш !
Нищо не ми е изключено, просто си неграмотен !"
Къде си ти ве бич , че ще заплашваш ,много ми бъркат в здравето разни дървеняци като теб ...земи се спри и не ме изкушавай , неграмотният май излиза че си ти , я бързо препрочитай без да натискаш бутона редактирай? Време някой от модераторите да ти подкастри шопските крилца и да си седнеш на задника и малко да се вгледаш в това което аз и другите колеги ти показваме
Защо трябва някой по зелен да ти чете постовете и да си пълни главата с глупости които ти наричаш факти? Немалко пъти много от нас ти намекнаха че темата е за бензинова помпа при 4 тактов двигател , не за резачки и двутактови двигатели Правим ли разлика или си лаем до безкрай ? При едното гориво имаш добавено смазващо вещество МАСЛО което в зависимост от това да ли е за резачки , дали е мотул от 20 лева или е приста 2т за 8 лева има различни свойства , трайност в несмесен и смесен вариант и променя малко или много химическите процеси при добавяне на горивото, що омекна като и други колеги ти казаха , че няма катрани и ацетони да се отделят, преобразуват и прочие при химичните процеси които постъпват при стареенето на бензина.
По въпроса за отдаване на внимание въобще не ми дреме за твоето внимание , земи го и се сештай сам .
Така като гледам ти не си наясно с доста неща , обаче явно си дървен философ от тия дето всичко знаят и могат , а ходят да си помпят гумите и да си сменят въздушните филтри на майстор.
Просто ме дразниш с това си налагане мнението и неуважаване на мнението на другите , както и на погрешни "факти" и защитаването им при положение че ти се доказа че не си прав. Ти си тоя дето освен че не иска да мисли... ми като че ли и не чете.Помисли само защо само теб съм опонирал и гледам нямаш никакви успешни опити да ме опонираш а само се дървиш? Вгледай се , вслушай се , па помисли малко , попитай ..пък когато не си прав се коригирай ,ама не се прави на много интеЛИгент
Уважение на такива рошльовци въобще не отдавам , и както казах не се опитвам да открия топлата вода , не съм го написал аз , не съм го изучил аз , просто го споделям за да е по-лесно и за да може да не се залъгват и хвърлят по дърветата колегите Има всичко написано черно на бяло , който се интересува прочита Да наистина има хора дето искат да се учат , ама дано не им се налага да се учат от теб Аз от кои съм си е моя работа , но определено предпочитам да вярвам първо на книгата , после на мен и никога на "даскаларници" като теб
Относно това как е направен един сравнително правилен монтаж на газово за моно:
Превключвателя от който се избират горивата е най-добре да е 2 степенен с автоматичен режим на превклюване от бензин на газ при определени обороти (по този начин си палите винаги на бензин , без значение топло-студено , загрял мотор -незагрял , колкото и малко да е по гориво проводите и моното се подновява бензина ..пък от време на време е нужно и да зареждаме
При инсталацията прекъсваме дюзата и ламбсондата чрез отделни релета и по желание и бензиновата помпа пак с реле... като замерванията за плюсов сигнал е препоръчително да се правят с мултицет (съвсем спокойно си хваща сигнала , Специално при vw сигнала е 2 3 секунди , а не с лампи и диоди. При някоя кола и инсталация може да е минал номера , ама при друга може и да не мине. Все пак ел.крушката за разлика от диода прилага и товар чрез консумацията си и не е сигурно как ще се отрази този товар при различни системи . Навръзват се от превключвателя токовете от плюс на бобина , после на магистралният клапан , клапана на сондата, клапана на изпарителя пуска се по една маса и на 3 те и пей сърце..а също така и кабела който взема импулсен сигнал от високоволтовият централен кабен излизащ от бобината (увива спирално върху него) с всеки превключвател има елементарна схема която показва нагледно всичко
Изпарителя е хубаво да е електрически , но може и вакумен . Другото вече е в завизимост от майстора и самата инсталация на определената марка газова
Това е форум, а не Селска улична свада и скоро ще го разбереш !
Нищо не ми е изключено, просто си неграмотен !"
Къде си ти ве бич , че ще заплашваш ,много ми бъркат в здравето разни дървеняци като теб ...земи се спри и не ме изкушавай , неграмотният май излиза че си ти , я бързо препрочитай без да натискаш бутона редактирай? Време някой от модераторите да ти подкастри шопските крилца и да си седнеш на задника и малко да се вгледаш в това което аз и другите колеги ти показваме
Защо трябва някой по зелен да ти чете постовете и да си пълни главата с глупости които ти наричаш факти? Немалко пъти много от нас ти намекнаха че темата е за бензинова помпа при 4 тактов двигател , не за резачки и двутактови двигатели Правим ли разлика или си лаем до безкрай ? При едното гориво имаш добавено смазващо вещество МАСЛО което в зависимост от това да ли е за резачки , дали е мотул от 20 лева или е приста 2т за 8 лева има различни свойства , трайност в несмесен и смесен вариант и променя малко или много химическите процеси при добавяне на горивото, що омекна като и други колеги ти казаха , че няма катрани и ацетони да се отделят, преобразуват и прочие при химичните процеси които постъпват при стареенето на бензина.
По въпроса за отдаване на внимание въобще не ми дреме за твоето внимание , земи го и се сештай сам .
Така като гледам ти не си наясно с доста неща , обаче явно си дървен философ от тия дето всичко знаят и могат , а ходят да си помпят гумите и да си сменят въздушните филтри на майстор.
Просто ме дразниш с това си налагане мнението и неуважаване на мнението на другите , както и на погрешни "факти" и защитаването им при положение че ти се доказа че не си прав. Ти си тоя дето освен че не иска да мисли... ми като че ли и не чете.Помисли само защо само теб съм опонирал и гледам нямаш никакви успешни опити да ме опонираш а само се дървиш? Вгледай се , вслушай се , па помисли малко , попитай ..пък когато не си прав се коригирай ,ама не се прави на много интеЛИгент
Уважение на такива рошльовци въобще не отдавам , и както казах не се опитвам да открия топлата вода , не съм го написал аз , не съм го изучил аз , просто го споделям за да е по-лесно и за да може да не се залъгват и хвърлят по дърветата колегите Има всичко написано черно на бяло , който се интересува прочита Да наистина има хора дето искат да се учат , ама дано не им се налага да се учат от теб Аз от кои съм си е моя работа , но определено предпочитам да вярвам първо на книгата , после на мен и никога на "даскаларници" като теб
Относно това как е направен един сравнително правилен монтаж на газово за моно:
Превключвателя от който се избират горивата е най-добре да е 2 степенен с автоматичен режим на превклюване от бензин на газ при определени обороти (по този начин си палите винаги на бензин , без значение топло-студено , загрял мотор -незагрял , колкото и малко да е по гориво проводите и моното се подновява бензина ..пък от време на време е нужно и да зареждаме
При инсталацията прекъсваме дюзата и ламбсондата чрез отделни релета и по желание и бензиновата помпа пак с реле... като замерванията за плюсов сигнал е препоръчително да се правят с мултицет (съвсем спокойно си хваща сигнала , Специално при vw сигнала е 2 3 секунди , а не с лампи и диоди. При някоя кола и инсталация може да е минал номера , ама при друга може и да не мине. Все пак ел.крушката за разлика от диода прилага и товар чрез консумацията си и не е сигурно как ще се отрази този товар при различни системи . Навръзват се от превключвателя токовете от плюс на бобина , после на магистралният клапан , клапана на сондата, клапана на изпарителя пуска се по една маса и на 3 те и пей сърце..а също така и кабела който взема импулсен сигнал от високоволтовият централен кабен излизащ от бобината (увива спирално върху него) с всеки превключвател има елементарна схема която показва нагледно всичко
Изпарителя е хубаво да е електрически , но може и вакумен . Другото вече е в завизимост от майстора и самата инсталация на определената марка газова
Последна промяна от nachev7 на Съб 28 дек 2013 14:10, променено общо 1 път.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
2-3 милисекунди,колега е сигнала,не секунди.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
Тук пишат и хора без понятие за техника затова несе връзваите Иначе обясненията за мен са добри
Извода казано наи просто е;
1.Моно инжекция-палиш загрява обръщаш на газ-1 во палене за деня
2.Последващо палене може и само на газ
Пълна инжекция
1.Пали се само на бензин и тя си прехвърля сама на газ-газов инжекцион
2.Обикновена газова уредба на пълна инжекция 1 во палене задължително на бензин после обръщане на газ
3.Последващи паленета може и само на газ.
Кое е наи правилно дали да работи помпата или не няма гаранция-извода за мен е редовно каране на бензин поне по 5литра на месец.
Извода казано наи просто е;
1.Моно инжекция-палиш загрява обръщаш на газ-1 во палене за деня
2.Последващо палене може и само на газ
Пълна инжекция
1.Пали се само на бензин и тя си прехвърля сама на газ-газов инжекцион
2.Обикновена газова уредба на пълна инжекция 1 во палене задължително на бензин после обръщане на газ
3.Последващи паленета може и само на газ.
Кое е наи правилно дали да работи помпата или не няма гаранция-извода за мен е редовно каране на бензин поне по 5литра на месец.
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
Проблема го оправих колеги- разбирасе кабела към Дюзата беше снаждан от газаджиите на Две места- веднъж при Дюзата и веднъж преди да влезе в купето на колата и на двете места - тотална патина, но на второто место където влиза към купето имаше 4 снадки-2 за дюза (контакта които разпада импулсният - от компера демек) и другият за ламбда сондата. Е точно там Единият въобще не беше и спайкьосан, а само допряни патиниран тотално. Когато отмотах Изолир лентата и връзката се разглоби !!!
Та Газаджиите от Село Илиянци пак са се постарали, ако бяха инвестирали в малко тинол и поялници, можеше и да не ги поздравявам сега.
Презапоих всичко, и термошлаух отгоре- сложих диода на куплунга на дюзата и сигнала за сега е яко мигане на управляващият импулс, пали на утрепия.
+ на Дюзата идва от релето на бензиновата помпа.
Мерси на хората които ми подсказаха и си припомних моното !
В такива общи теми незнам защо задължително се изявяват и хора като nachev7, те ни показват колко са умни и блестящи, обиждат и са арогантни. Явно общите теми привличат подобни хора с такова поведение, които търсят публична изява ! И всичко това задължително по празниците !
Е аз докато колегата писателства оправих колата на Брато и понаучих нещо.
nachev7, Колега виждам че си голям писател, но аз пак няма да се възползвам от товето творчество и ще оставя другите Съфорумници да го отценяват !
Пожелавам ти Бъдещи успехи в зоологията и да поздравиш родата в Троян !
Незнам само защо, когато аз се увлека, модераторите ме предупреждават и ме банват, -Приемам го -нарушил съм и са ме наказали, а когато друг си позволява да се заяжда публично и да обижда колеги, не му се търси отговорност ?
Та Газаджиите от Село Илиянци пак са се постарали, ако бяха инвестирали в малко тинол и поялници, можеше и да не ги поздравявам сега.
Презапоих всичко, и термошлаух отгоре- сложих диода на куплунга на дюзата и сигнала за сега е яко мигане на управляващият импулс, пали на утрепия.
+ на Дюзата идва от релето на бензиновата помпа.
Мерси на хората които ми подсказаха и си припомних моното !
В такива общи теми незнам защо задължително се изявяват и хора като nachev7, те ни показват колко са умни и блестящи, обиждат и са арогантни. Явно общите теми привличат подобни хора с такова поведение, които търсят публична изява ! И всичко това задължително по празниците !
Е аз докато колегата писателства оправих колата на Брато и понаучих нещо.
nachev7, Колега виждам че си голям писател, но аз пак няма да се възползвам от товето творчество и ще оставя другите Съфорумници да го отценяват !
Пожелавам ти Бъдещи успехи в зоологията и да поздравиш родата в Троян !
Незнам само защо, когато аз се увлека, модераторите ме предупреждават и ме банват, -Приемам го -нарушил съм и са ме наказали, а когато друг си позволява да се заяжда публично и да обижда колеги, не му се търси отговорност ?
Последна промяна от kossis на Съб 28 дек 2013 18:50, променено общо 2 пъти.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
nachev7 - внимавай с епитети и обиди !!!
Не си господ или всезнайко. Карай по-спокойно.
Не си господ или всезнайко. Карай по-спокойно.
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
Ето какво изнамерих в една друга тема за Ароматните въглеводороди и Кетоните, което преди бях открил.
С това не ангажирам никого с нищо, просто го споделям.
==========
nachev7, Колега я обясни разликата между свето дуиод и обикновенна крушка- две са основните разлики между тези ел. прибори.
Как се мери ламбда с какъв уред , ако искаш да видиш реалните и показания и каква е разликата между сигнала на ламбдата на Пасата В3 и Ауди В4 и двете са 90 коня- монота ? Това и тия газаджиите от село Илияниц не го знаят !
В нета има инфо Колега, но е крайно недостатъчно и не винаги може да ти даде това което практиката предлага.
Диода е идеален за целите на импулсното мерене. Защо е така ? И защо е по безопасен от крушката ?(Това са препоръчали и в книгата за техническа поддръжка на Пасат). Аз чета и подобна литература колега. А с каква форма са импулсите от компа към дюзата и защо минуса се модулира ???
Какво прави превключвателя/емулатор на газовата с сигнала от ламбдата ?
Също интересен въпрос е -каква е основната разлика между изпарителят за метан и обикновната газ, нали и тях ги чаткаш- Ланди Рензо и Ловато примерно ?
Я ги обясни тия неща щом си толкова запознат с газовите ! За ТДИ няма да те питам, щото не си казал че ги чаткаш, пък аз там се бях заиграл с променливата геометрия на турбината един път.
За въздушният филтър обичам сам да го сменям, а и на ТДИ по добре да не бара друг, щото може да останеш без вакуум. За помпането си имам компресорче за гуми от тия с метално цилиндърче и върши добра работа.
Понеже ме заболя кръста от разнасяне на гумите с джанти Зиме и Лете, признавам си -продадох на старият Пасат гумите с джантите и сега ходя на гумаджия да ми монтира зимните и летните. Кръста ми е по важен. Брато съм го прецакал да разнася гуми за сега. Та избягвам да ползам сервизите ни, но си има неща който не мога- смяна на биалетки и реглажи и тнт.
А да ви кажа че в човешкият организъм -ако се прави продължителна диета и мазнините се разграждат до Ацетон-Ацетонов дъх се казва Заболяването ! http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%86%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%BD.
Та щом от животински мазнини се получават съединения сходни на Ацетона, не виждам проблема от смесването на сходни нефтопродукти да се достигне до подобен въглеводород-ацетон. И на мирис -като престой тоя бензин ми мяза на Ацетон.
А Нефта, какво е-разложени животински мазнини !
http://www.husqvarna.com/bg/accessories/-/,-xp-synthetic/ Хем е синтетика, хем е биоразградимо-е това е бъркочът !
Намерих и точната връзка- http://www.pharmfac.net/orgchem/pdf/roharoh.pdf
Значи ацетона се получава от окисляването на 2-Пропанол (изопропилов алкохол). Демек това са Алкохоли и Феноли. Ненаситените алкохоли са производни на Алкени и Алкини. Тия последните две са ненаситени Въглеводороди !!! Бензинът е Цикличен въглеводород.
С това не ангажирам никого с нищо, просто го споделям.
==========
nachev7, Колега я обясни разликата между свето дуиод и обикновенна крушка- две са основните разлики между тези ел. прибори.
Как се мери ламбда с какъв уред , ако искаш да видиш реалните и показания и каква е разликата между сигнала на ламбдата на Пасата В3 и Ауди В4 и двете са 90 коня- монота ? Това и тия газаджиите от село Илияниц не го знаят !
В нета има инфо Колега, но е крайно недостатъчно и не винаги може да ти даде това което практиката предлага.
Диода е идеален за целите на импулсното мерене. Защо е така ? И защо е по безопасен от крушката ?(Това са препоръчали и в книгата за техническа поддръжка на Пасат). Аз чета и подобна литература колега. А с каква форма са импулсите от компа към дюзата и защо минуса се модулира ???
Какво прави превключвателя/емулатор на газовата с сигнала от ламбдата ?
Също интересен въпрос е -каква е основната разлика между изпарителят за метан и обикновната газ, нали и тях ги чаткаш- Ланди Рензо и Ловато примерно ?
Я ги обясни тия неща щом си толкова запознат с газовите ! За ТДИ няма да те питам, щото не си казал че ги чаткаш, пък аз там се бях заиграл с променливата геометрия на турбината един път.
За въздушният филтър обичам сам да го сменям, а и на ТДИ по добре да не бара друг, щото може да останеш без вакуум. За помпането си имам компресорче за гуми от тия с метално цилиндърче и върши добра работа.
Понеже ме заболя кръста от разнасяне на гумите с джанти Зиме и Лете, признавам си -продадох на старият Пасат гумите с джантите и сега ходя на гумаджия да ми монтира зимните и летните. Кръста ми е по важен. Брато съм го прецакал да разнася гуми за сега. Та избягвам да ползам сервизите ни, но си има неща който не мога- смяна на биалетки и реглажи и тнт.
Последна промяна от kossis на Съб 28 дек 2013 20:04, променено общо 2 пъти.
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
Вече определено ми става много забавно....
Човека , ако мога да го нарека така е решил , че е номер едно и това е , незнам кой продължава само да дълбае , но ако имаш някакъв проблем ето ми телефона 0878816470 и може да ми го споделиш лично
За родата ми не споменавай нищо защото ще си направиш положението хлъзгаво
Цитирам съобщението му:
"Колега -Селянин не е принадлежност към определено населено място, Селянин е Състояние на Духа !
Доста глупости си писал но и си вярваш ! Развесели ме определено.
Последното трудно нещо което направих е ето заради такива полу неграмотни "експерти" като тебе, понеже не си бяха свършили работата -работят без желание и марляшката- със средно образование и учили за сервитьори, а пък монтират газови, та извадих бензиновата помпа на Аудито- е не е като на Пасата - там става с една ръка, а тука иска пинизи и определена сила.
Колко съм се цапал и ще се цапам само аз знам, но е точно такива като тебе ме стимулират да се уча и да се справям сам !
Точно заради такива като тебе България върви надолу !
Не се обиждай, но просто това виждам аз макар че не те познавам !
Не съм заядлива личност, но ти определено си търсиш проблемите, явно си във възраст която още те държи в пубертета .
Всеки си има мнение, и е нормално да е различно !
Но това не дава повод да се държиме като идиоти !"
Значи дразниш бре човек , неразбра ли? Сума народ ти направиха тънки намеци , ама ти неразбираш ,аз не правя намеци казвам ти директно , не ме интересува какъв си , що си , какво си правил и защо си го направил. Просто даваш грешна информация , а после когато някой те сложи където ти е мястото почваш да скачаш и да блещиш глупости.. Голям кеф ми прави да гледам сеира който се опитваш да разиграваш и как в последните постове се изкарваш като жертва...В темата се прави на жертва , на лични си проси нещо. Ми хубаво жертва си , на собствената си простотия . Още от самото начало казах че не искам да се обръщаш по какъвто и да е начин към мен нито на лични , нито в темата , или ти прай кеф да дразниш и да си навиеш на твоето. Да ти кажа и адрес и ела да ме подразниш
Кое от това написаното от мен е глупост ? Обоснови се , че нещо не ти се връзва , подкрепи си думите с обяснения и факти , или пак ше кажеш ма то много сложно и дълго за обяснение? Хайде чакам да видя , ми нека ти видят и другите простотията
А първото изречение от съобщението си , го прочети за теб си , поне 3 пъти ...
Важи с пълна сила за теб
Към модераторите, на въпросния смешко всичко го казвам директно в темата , нито един път не съм му пратил лично съобщение и немисля и да драскам повече в темата , че последните 3 страници станаха спам за да си нахрани егото въпросния "гражданин"
Човека , ако мога да го нарека така е решил , че е номер едно и това е , незнам кой продължава само да дълбае , но ако имаш някакъв проблем ето ми телефона 0878816470 и може да ми го споделиш лично
За родата ми не споменавай нищо защото ще си направиш положението хлъзгаво
Цитирам съобщението му:
"Колега -Селянин не е принадлежност към определено населено място, Селянин е Състояние на Духа !
Доста глупости си писал но и си вярваш ! Развесели ме определено.
Последното трудно нещо което направих е ето заради такива полу неграмотни "експерти" като тебе, понеже не си бяха свършили работата -работят без желание и марляшката- със средно образование и учили за сервитьори, а пък монтират газови, та извадих бензиновата помпа на Аудито- е не е като на Пасата - там става с една ръка, а тука иска пинизи и определена сила.
Колко съм се цапал и ще се цапам само аз знам, но е точно такива като тебе ме стимулират да се уча и да се справям сам !
Точно заради такива като тебе България върви надолу !
Не се обиждай, но просто това виждам аз макар че не те познавам !
Не съм заядлива личност, но ти определено си търсиш проблемите, явно си във възраст която още те държи в пубертета .
Всеки си има мнение, и е нормално да е различно !
Но това не дава повод да се държиме като идиоти !"
Значи дразниш бре човек , неразбра ли? Сума народ ти направиха тънки намеци , ама ти неразбираш ,аз не правя намеци казвам ти директно , не ме интересува какъв си , що си , какво си правил и защо си го направил. Просто даваш грешна информация , а после когато някой те сложи където ти е мястото почваш да скачаш и да блещиш глупости.. Голям кеф ми прави да гледам сеира който се опитваш да разиграваш и как в последните постове се изкарваш като жертва...В темата се прави на жертва , на лични си проси нещо. Ми хубаво жертва си , на собствената си простотия . Още от самото начало казах че не искам да се обръщаш по какъвто и да е начин към мен нито на лични , нито в темата , или ти прай кеф да дразниш и да си навиеш на твоето. Да ти кажа и адрес и ела да ме подразниш
Кое от това написаното от мен е глупост ? Обоснови се , че нещо не ти се връзва , подкрепи си думите с обяснения и факти , или пак ше кажеш ма то много сложно и дълго за обяснение? Хайде чакам да видя , ми нека ти видят и другите простотията
А първото изречение от съобщението си , го прочети за теб си , поне 3 пъти ...
Важи с пълна сила за теб
Към модераторите, на въпросния смешко всичко го казвам директно в темата , нито един път не съм му пратил лично съобщение и немисля и да драскам повече в темата , че последните 3 страници станаха спам за да си нахрани егото въпросния "гражданин"
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
Човек на тебе ти правят забележка, но.............. ти просто не разбираш.
kris11 написа:nachev7 - внимавай с епитети и обиди !!!
Не си господ или всезнайко. Карай по-спокойно.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
Да помолим някой модератор да разчисти темата.От дюзи отидохме на ламбди,бензини и комай без край.Или си отваряйте теми,или продължете на лични.
Прочетете и правилата.
Тук всеки си излага мнението,никой не налага.
При каране и палене само на газ,дюзата запича.Аз лично харча по 10-20 лв. на месец за бензин,с който паля и подгрявам сутрин.
Прочетете и правилата.
Тук всеки си излага мнението,никой не налага.
При каране и палене само на газ,дюзата запича.Аз лично харча по 10-20 лв. на месец за бензин,с който паля и подгрявам сутрин.
- the_red_camel
- Мнения: 696
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
Охооо, доста сте се развеселили, аз почти от година съм с прекъсната бензинова помпа на колата от профила с ГИ-Ловато, понякога след свършване на газ'та, при преминаването на бензин усещам леко прекъсване, това може ли да е признак, че вече бензиновата помпа неможе да дава нужното налягане или просто налягането в системата спада и това се получава, че и от скоро имам проблем с първо палене, което след доста гадаене май се оказва от горивната система..
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
И при мен се появи това прекъсване.Явно системата остава със слабо налягане.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
Нормално. Все пак наименованието й е горивонагнетателна помпа
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
stefan4o написа:Нормално. Все пак наименованието й е горивонагнетателна помпа
Тук не говорим за дизели,ГНП е термин,който се употребява при тях и самата помпа е с по-различна конструкция и предназначение от тази за бензин.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
Верно, хвана ме Така или иначе и тая си прави налягане, макар и не като това на дизеловата
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта