Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Натягане на ръчна спирачка на Passat b5.5
Буталцата се прибират чрез едновременно натискане и въртене. Някои си ги сменят с разни приспособления. Лично аз без скоба за прибиране на буталата не бих си ги сменял сам. Правил съм го веднъж, според мен не си заслужава-лично виждане. Марки бол-колкото човека да попиташ толкова различни мнения ще получиш. Лично аз карам с TEXTAR-доволен съм, но съм чел и отрицателни мнения за тях
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Натягане на ръчна спирачка на Passat b5.5
http://www.zimber.bg/cat-avto-instrumenti-zimber-tools/595-k-t-za-svaliane-na-spirachni-cilindri-12chasti-zimber.html
Пробвах ме на АУДИ без този инструмент,стана но трудно.Защото хем въртиш,хем се навива буталото навътре.
Пробвах ме на АУДИ без този инструмент,стана но трудно.Защото хем въртиш,хем се навива буталото навътре.
- Disaster84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 16 юни 2013 7:12
- Автомобил: Passat 5 3B
- Двигател: AVF
- Местоположение: гр.Хасково
- Контакти:
Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка
Колега и аз като моторист съм сменял много накладки, но на колата защо ти е да се блъскаш като грешен дявол за да спестиш 20-тина лева за поставянето... + това майсторите си ползват отстъпки от тези части. Ще вземеш да я разхвърлиш и да се запъне нещо, че после майстори вкъщи ще се наложи да караш. Моя съвет е да си я закараш за 1 час на сервиз да ти ги сменят за да нямаш излишни ядове.
- aisberg83
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 01 фев 2012 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: elhovo
Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка
Едното от задните колела хваща по-малко,как се регулират?
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка
Прочети по-горе темата колега, не вярвам толкова да те мързи.
Профилактика на апарати, водачи и супорти.
Профилактика на апарати, водачи и супорти.
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка
Значи при мен проблема е сякаш по-странен. Имам чувството , че едно (лявото) живо е много по дълго от дясното. Разбира се че не е така, но..
На снимката се вижда как в подлакътника там където двете жила се обединяват дясното е леко натегнато а лявото топче дори не влиза в кадър и изобщи не е натегната. Затова това желязо където влизат двете топчета е накривено. На лявото колело лостчето се движи много малко , защото съответно отпред жилото е с голяма преднина и чак на 6 ти зъб се премества малко. И колелото не се блокира изобщо. Какво се прави , за да се обере този огромен свободен ход на жилото . Така да се каже как да го върна обратно лостчето и спирането да почва от началото на хода му. Според мен лостчето е 1-2см натегнато и пъпреки това колелото не спира. Механизма за саморегулация ли е проблема или отдолу под тръбата на успуха където се регулира финно е нещо объркано?
На снимката се вижда как в подлакътника там където двете жила се обединяват дясното е леко натегнато а лявото топче дори не влиза в кадър и изобщи не е натегната. Затова това желязо където влизат двете топчета е накривено. На лявото колело лостчето се движи много малко , защото съответно отпред жилото е с голяма преднина и чак на 6 ти зъб се премества малко. И колелото не се блокира изобщо. Какво се прави , за да се обере този огромен свободен ход на жилото . Така да се каже как да го върна обратно лостчето и спирането да почва от началото на хода му. Според мен лостчето е 1-2см натегнато и пъпреки това колелото не спира. Механизма за саморегулация ли е проблема или отдолу под тръбата на успуха където се регулира финно е нещо объркано?
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка
Провери ли си накладките? Вътрешните...
Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка
Запецнало ти е лостчето на жилото към колелото в дръпнато положение и не се връща. Пръскане с WD 40 и раздвижване с клещи и почукване, ако се налага. Цилиндрите на апаратите ги прибирам с дърводелска стяга от най обикновените и клещи гарги.Натяга се малко цилиндъра със стягата и после с гаргите се завърта по часовниковато. Редува се така няколко пъти и целия цилиндър се прибира. Само се внимава да не захапят клещите маншончето и да го скъсат.
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка
toraborat написа:Провери ли си накладките? Вътрешните...
Уф много прав се оказа , наистина не го очаквах при уж добър вид на външните . Вътрешната беше сол, почти я наямаше и само се разпадна в ръцете. А външната уж добре изглеждаща и тя се отдели от метала . Иначе Ате оригинални. Беше ми блокрирал веднъж от един на прегледа я натегна зверски и се прибирах няколко километра с натегната ръчна ама не блокирала, предполагам съм я изпържил . На сприрачния парат е запекъл механизма за ръчната , купувам направо нов и се надявам да се оправи.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка
Свали му цилиндъра ако са добре резбите си го ползвай. При мен беше блокирало на края на резбата. При навиване започва малко трудно но после е ок. С ключе за флекс и без допълнително стискане става екстра.
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка
toraborat написа:Свали му цилиндъра ако са добре резбите си го ползвай. При мен беше блокирало на края на резбата. При навиване започва малко трудно но после е ок. С ключе за флекс и без допълнително стискане става екстра.
Тва че си ремонтирам сам колата ми стига , с ремонт на стари части не се занимавам много . Да се цапам да ги нося в къщи , детето ще ги разнася , жената ще мърмори . Ако е нещо електроника или нещо чисто може, но такива тухли ...ако имах гараж или работилница да , но нямам .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kalin09 и 208 госта