Жоро Делчев написа:alpine написа:
Пеше всеки сам решава как да си развива колата,нямам нищо против различното от оем и не съм си натрапвал мнението по темите на хората,камо ли да хейтя в тях. Двама-трима колеги от форума са харесали колите ми и са решили да направят нещо подобно,нужно ли е да им спамим в темите и да им казваме колко е тъпо да не си пазят труда и автомобилите при всяка възможност.Преди години и аз се увличах по лекия тунинг, но с времето си промених вижданията към реставрация и оригинален вид,колата такава каквато е.Не виждам защо е тази злоба към заводския вид,реставрирането,BBS джантите...
Жоре не мисля, че има някаква злоба към заводския вид, реставрирането, BBS джантите ... Може би подразнението идва от това, че привеждането към напълно стоков вид и реставрацията на мк2 се изкарва, че е супер трудно и сложно, а реално това е далече от действителността. Разбирам да говорим за някой рядък модел или още по-зле рядък и стар, който времето е заличило следите му ... Дори и при голф рали нещата са лесни стига да имаш парите ... Наистина трудното е когато имаш парите, а търсените части ги няма. Мисля че ме разбра какво имам впредвид.
Относно реставрирането на мк2 - много приятен, лесен, неизискващ много специални познания и инструменти процес .... Не случайно мк2 е може би най-любимата кола сред ентусиастите. Американците от 15годишни си суапват мотори в мк2
Относно ббс-ите ... нииикаква злоба Жоре. Даже преди няколко дни си взех и 17" рс ... Няма да го карам както другите, но все пак си е класика. Може на всички да им харесва, но прекаленото му използване дори и правилно малко губи от чара му ...
Успех на Павко ! На мен със гти пакета и тесни брони много ми харесва. Аз бих сложил лайсните, но не със дупчене на вратите ами със лепене, за да има "връщане назад" ако си промениш решението.