Вчера, преди да се развали времето в София....си смених гумите със 17-ките:
И покрай суетнята около халогените(бях разглобил таблото с уредите за да свържа халогенчетата към оригиналния бутон за допълнителни фарове)си подмених и дясното триъгълно отваряемо стъкло.Всъщност, смених само гуменото уплътнение, защото старото е за модела със лайстната, а аз нямах такава и свирукаше като млековарка.И така и така бях свалил всичко от вратата си монтирах оригиналните машинки за ел. стъкла. Оригинални от Каравеле и Транспортер.Самите машинки ги взех от Ицо(batchi),за което му благодаря най сърдечно. Но си оставих окабеляването от предишния кит.Т.е. смених само хардуера Сега вдигането на стъклата е както трябва да бъде. А,ето и как стоят оригинално....
Мисля че му стоят добре.Проект Vw Т3 MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Упс.....
С тези май ще е по добре.....
С тези май ще е по добре.....
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Последно ъпдейтване на темата преди Балканската среща...
За се чувстваме комфорно по време на лагеруване,пък и оригинално си го има.....Си направих ковери(вид пердета) на стъклата....За целта си купих плат(плътен) и копчета "Тик-так" Днес пристъпих към поставянето им
Леко по-леко,с мерки и теглилки едно по-едно ковърите започнаха да застават на местата си.
За се чувстваме комфорно по време на лагеруване,пък и оригинално си го има.....Си направих ковери(вид пердета) на стъклата....За целта си купих плат(плътен) и копчета "Тик-так" Днес пристъпих към поставянето им
Леко по-леко,с мерки и теглилки едно по-едно ковърите започнаха да застават на местата си.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
И тъй като отзад се запердихме..... трябваше и за отпред да се помисли нещо.Купих си от слънцезащитните платна...на предното стъкло с точен размер...а за страничните импровизирах.
Пак си взех "Тик-так" копчета и с малко фантазия се получи това:
Така хем ще е приятно, хем ще пази от слънцето и няма да се напича толкова таблото.Пък и на мястото на къмпингуване, случайни хора няма да ни гледат спящите физономии
Това е за сега......
Пак си взех "Тик-так" копчета и с малко фантазия се получи това:
Така хем ще е приятно, хем ще пази от слънцето и няма да се напича толкова таблото.Пък и на мястото на къмпингуване, случайни хора няма да ни гледат спящите физономии
Това е за сега......
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Я малко ъпдейтче на темичката ми
От известно време имах съмнение ,че нещо по турбото не ми се получава.....За да върви буса му бях бутнал малко нафтата....вървежа се подобри но..........се увеличи разхода и пушилката.Задния капак беше като с цвят "Хамелеон".....след пътуване е черен,а след автомивка е с цвета на буса.Направи ми впечатление, че като си върви буса с равна газ, при леко отпускане, като че ли пущината тръгва повече.
Та взех един манометър от работата ми до 1.6 бара, купих си тройник и маркуч....взех един приятел за компания и помощ и хоп...ще мерим налягане на турбината.
Да ,ама не. или както е популярно на днешно време...." Ко????НЕ!!!
Стрелката не мърда от нулата,напротив, при подаване на газта отива надолу.т.е.към вакуума.
Консултации по телефона....мърдане на сивите клетки(щото бях уверен в турбото),е не ще и не ще.
Дори си купих бууустметър, със всичките му неща.....два часа залягах под буса да прекарвам маркучета....резултата пак беше същия.
И накрая ....се стигна до турбото.
Първо с компресорчето за гуми, проверих дали работи актуатора(мисля че правилно го написах),не отваряше......
Щото беше отворил и останал в това положение....Как....и аз не знам.отстрани на мембраната имаше ударено и вдлъбнато и предполагам това е причината.Свалих турбото и добре, че имах въпросното нещо(работещо) го замених.
И Мултиванчо тръгна......по бууста надува до 0.5-0.6 бара.Буса тръгна и взе да ми се подобрява настроението.
На следващия ден отидох при Пепи и с него установихме ,че не работи LDA-то на помпата.Това е часта ,която пуска допълнително нафта при високи обороти, т.е при пълно натоварване на турбокомпресора.
Причината......също ударен и блокирал.(Малки съмнения че е направено нарочно)На всичкото отгоре май и мехчето беше спукано.
Както и да е.....смених ме го и о чудеса.....Мултиванчо лети....Турбото надува до 0.8 бара....муцуната на буса се вирва нагоре, а той се изстрелва напред.
Като цяло съм доволен и огромно благодаря на приятелите дали съвет, на Васето за помоща и закупуването на бууста...
п.с. Благодаря и на Жорето(кокала) за центровката дето направи пролетта..... За да не се разсърди пак ,че не съм го споменал.
От известно време имах съмнение ,че нещо по турбото не ми се получава.....За да върви буса му бях бутнал малко нафтата....вървежа се подобри но..........се увеличи разхода и пушилката.Задния капак беше като с цвят "Хамелеон".....след пътуване е черен,а след автомивка е с цвета на буса.Направи ми впечатление, че като си върви буса с равна газ, при леко отпускане, като че ли пущината тръгва повече.
Та взех един манометър от работата ми до 1.6 бара, купих си тройник и маркуч....взех един приятел за компания и помощ и хоп...ще мерим налягане на турбината.
Да ,ама не. или както е популярно на днешно време...." Ко????НЕ!!!
Стрелката не мърда от нулата,напротив, при подаване на газта отива надолу.т.е.към вакуума.
Консултации по телефона....мърдане на сивите клетки(щото бях уверен в турбото),е не ще и не ще.
Дори си купих бууустметър, със всичките му неща.....два часа залягах под буса да прекарвам маркучета....резултата пак беше същия.
И накрая ....се стигна до турбото.
Първо с компресорчето за гуми, проверих дали работи актуатора(мисля че правилно го написах),не отваряше......
Щото беше отворил и останал в това положение....Как....и аз не знам.отстрани на мембраната имаше ударено и вдлъбнато и предполагам това е причината.Свалих турбото и добре, че имах въпросното нещо(работещо) го замених.
И Мултиванчо тръгна......по бууста надува до 0.5-0.6 бара.Буса тръгна и взе да ми се подобрява настроението.
На следващия ден отидох при Пепи и с него установихме ,че не работи LDA-то на помпата.Това е часта ,която пуска допълнително нафта при високи обороти, т.е при пълно натоварване на турбокомпресора.
Причината......също ударен и блокирал.(Малки съмнения че е направено нарочно)На всичкото отгоре май и мехчето беше спукано.
Както и да е.....смених ме го и о чудеса.....Мултиванчо лети....Турбото надува до 0.8 бара....муцуната на буса се вирва нагоре, а той се изстрелва напред.
Като цяло съм доволен и огромно благодаря на приятелите дали съвет, на Васето за помоща и закупуването на бууста...
п.с. Благодаря и на Жорето(кокала) за центровката дето направи пролетта..... За да не се разсърди пак ,че не съм го споменал.
- soaring
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
И къде намери LDA? И на моята помпа е аут. Толкова търсих, но има само в Bosch, ма цената е ужасна!!!
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Моето го взех от Пепи.. Не е ново. А,иначе от някоя морга.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Хелоууу на френдовете...... Мене ,не мине време и все някоя щуротия ще ми влезе в главата. Поради от страх да не ми задигнат музиката от буса....пък и както са казали старите хора "покритото мляко и котките не го ядат" реших да си сложа щора на багажното отделение. Да поясня.....такава щора единствено на Пепи 3196 на каравелето съм виждал....След дълго лутане и мерене на най различни коли.....накрая ми изпаднаха две щори от пасат 3 заедно със водачите на нищожни пари....по 20лв ги взех. С малко въображение и способности сътворих следното нещо:
И тъй като щората на Пасата е по тясна....за това офертата с двете щори ми привлече вниманието. Идеята е да ги разрежа по средата и да ги съединя вече на нужният размер. Като начало се заех да удължа металните тръби.
И тъй като щората на Пасата е по тясна....за това офертата с двете щори ми привлече вниманието. Идеята е да ги разрежа по средата и да ги съединя вече на нужният размер. Като начало се заех да удължа металните тръби.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Всичкото това го направи на село, където рязането с ъглошлайф не пречи на никой.
Дойде време да продължа с проекта на щората. Днес оразмерих и разрязах самата щора. Вече готово...макар и още мъничко да трябва някои неща да се направят...но това вече е от компетенцията на някой боравещ с игла и конец Поглед от вътре..... И в отворено положение когато ще ми се наложи да прекарам нещо отзад....
Дойде време да продължа с проекта на щората. Днес оразмерих и разрязах самата щора. Вече готово...макар и още мъничко да трябва някои неща да се направят...но това вече е от компетенцията на някой боравещ с игла и конец Поглед от вътре..... И в отворено положение когато ще ми се наложи да прекарам нещо отзад....
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Браво Валка, мойте поздравления
В интерес на истината като видях че има нещо ново в твоята тема и преди да я отворя, викам опа, сигурно Tdi-то е готово!
Сигурно ще му дойде и на него реда обаче..
В интерес на истината като видях че има нещо ново в твоята тема и преди да я отворя, викам опа, сигурно Tdi-то е готово!
Сигурно ще му дойде и на него реда обаче..
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Ще му дойде времето Теми.....но сигурно след Балканската среща....За сега приоритет ми е синхрото. А,то почти е готово....Но за него в другата тема
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Браво Валка,станало е екстра .
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 15 авг 2013 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Супер се е получило.Браво
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Като има мерак човек всичко се получава
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Тресе ме някаква къращина тия дни .......вчера две съединения спукани за един ден .....Дайте идея от къде да си купя нови съединения за модела....1.6тд
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта