Ами незнам дали и двата се опитват да затворят, защото за много кратко тръгват и веднага отпускат обратно апаратите. В момента немога да активирам ръчната. Колата си движи без проблем, просто има светеща лампа и немога да ползвам ръчната.
Както писах, тази седмица е за боя, и другата като я взема ще оправям ръчната.
Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Светеща коя, червената с удивителната или само оранжевата заради грешката или си светят и двете?
Ако тръгват да захапват и връщат - проблемът може наистина да е копчето.
Като си оправиш боята - качи я на диагностика - веднага ще си каже откъде може да е.
При мен преди време не искаше да освободи, с много опити пускаше, после се оправи и два месеца без проблем си карах.
Накрая спря дясно задно моторче - запече. Оправиха го срещу 40 лв., та беше малкия дявол.
Ако тръгват да захапват и връщат - проблемът може наистина да е копчето.
Като си оправиш боята - качи я на диагностика - веднага ще си каже откъде може да е.
При мен преди време не искаше да освободи, с много опити пускаше, после се оправи и два месеца без проблем си карах.
Накрая спря дясно задно моторче - запече. Оправиха го срещу 40 лв., та беше малкия дявол.
- masiven
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
- Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Само жълта лампа свети, задраскано Р.
Интересното е че от време на време светва. Даже ако задържа копчето си проработва.
След диагностика, показа че копчето дава проблема.
Засега работи, но вече си търся ново копче, защото гледах по руските форуми, нещо вътре на платката на бутона се износвало и затова дава фира.
Интересното е че от време на време светва. Даже ако задържа копчето си проработва.
След диагностика, показа че копчето дава проблема.
Засега работи, но вече си търся ново копче, защото гледах по руските форуми, нещо вътре на платката на бутона се износвало и затова дава фира.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Е, копчето се намира за 30 лв. При мен моторът беше изгорял, та се готвех за големия дявол, но майсторите в тоя сервиз са много коректни и не ме извозиха.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jhghgjgkhjklj
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Има ли някакъв начин да се спре пиукането.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Аз мисля, че не, грешката пак ще излезе веднага и да я изтриеш.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jhghgjgkhjklj
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
А неможе ли да откача зумерчето кадето пищи.
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Не съм се заслушвал, но мисля че не е зумер, а високоговорителите.
Дори и да можеше, това би било най-тъпото решение в типично джамбазки стил - прикриване на проблем, вместо отстраняване.
Дори и да можеше, това би било най-тъпото решение в типично джамбазки стил - прикриване на проблем, вместо отстраняване.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jhghgjgkhjklj
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Аз искам да спря пищенето за да се прибера до България там ще си го оправям разбира се.
- masiven
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
- Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Та след смяна на копчето, ръчната си работи и няма вече грешка.
Ако ви излезне грешка, при пусната ръчна, няма смисъл се плашите, че няма мърдане :)
Да уточня че колата ми е ДСГ и несъм сигурен че това работи и при ръчните скорости, но би-трябвало :)
Влизате в колата, палите, опитвате да освободите ръчната но не става. При такава ситуация, следното проработи при мен:
1. Гася мотора и вадя ключа
2. Паля отново Но без да натискам бутона на ръчната! ( сигнала и лампата за проблем с ръчната се появяват на дислплея)
3. Колана сложен и всички врати затворени.
4. Лоста на Д и се подава леко газ.
5. Въпреки проблема с ръчната и неработещ бутон, апаратите освобождават и колата си тръгва.
На мен ми се случи на бензиностанция, и по този начин освободих ръчната и си продължих.
Ако ви излезне грешка, при пусната ръчна, няма смисъл се плашите, че няма мърдане :)
Да уточня че колата ми е ДСГ и несъм сигурен че това работи и при ръчните скорости, но би-трябвало :)
Влизате в колата, палите, опитвате да освободите ръчната но не става. При такава ситуация, следното проработи при мен:
1. Гася мотора и вадя ключа
2. Паля отново Но без да натискам бутона на ръчната! ( сигнала и лампата за проблем с ръчната се появяват на дислплея)
3. Колана сложен и всички врати затворени.
4. Лоста на Д и се подава леко газ.
5. Въпреки проблема с ръчната и неработещ бутон, апаратите освобождават и колата си тръгва.
На мен ми се случи на бензиностанция, и по този начин освободих ръчната и си продължих.
- dido_15
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 19:53
- Автомобил: Passat B6 2.0 TDI 170 PS
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: София
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Здравейте имам подобен проблем с ръчната на пасат Б6. Сменях задни накладки уж всичко точно с компютър се отварят сменят и затварят, знаят си работата в сервиза, сменяли са и на други пасати задните накладки без проблеми. След смяната пробвах всичко работи хващат си моторчетата имам спирачка не стърже при спиране всичко точно. След 1 седмица каране и почти никакво използване на ръчната спирачка (аз я използвам само при голям наклон или когато не мога да оставя колата на 1-ва скорост) натиснах копчето за ръчната спирачка и почна да свети копчето и на таблото жълтата лампа за ръчната + тази за натисната ръчна (червената) да премигва. Ето ги грешките които записа тогава :
Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb
Control Module Part Number: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B
Component and/or Version: EPB VC8HC001 013 0001
Software Coding: 0000012
Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
VCID: 21456687A8C9EA0B2CD-8074
3 Faults Found:
02429 - Right Parking Brake Motor (V283) Clamping Force Not Reached
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 216
Mileage: 210856 km
Time Indication: 0
Date: 2014.06.28
Time: 10:40:10
Freeze Frame:
Voltage: 8.28 V
Count: 205
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 4
Reset counter: 176
Mileage: 210856 km
Time Indication: 0
Date: 2014.06.28
Time: 10:39:59
Freeze Frame:
Voltage: 11.80 V
Count: 87
02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 216
Mileage: 210856 km
Time Indication: 0
Date: 2014.06.28
Time: 10:39:59
Freeze Frame:
Voltage: 11.80 V
Count: 89
След изтриване на ваг ком оставаше само тази с липса на достатъчно ток : 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) , но след няколко опита се изтри незнайно как след натискане на копчето за ръчната и след палене и гасене на двигателя. Чистенето на грешки в този модул се правело само при запален двигател за да има повече ток към електромоторите така и направих. Накрая всичко се оправи тествах на всички тестове работят моторчетата.
Обаче след 1-2 седмици каране и на сутринта давам на контакт и почват да светят пак лампите за ръчната спирачка и аз веднага взимам лаптопа да видя какво става не съм ползвам ръчната от последния проблем.
Ето я единствената грешка която си седи и до този момент:
1 Fault Found:
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 4
Reset counter: 199
Mileage: 211928 km
Time Indication: 0
Date: 2014.07.09
Time: 19:01:47
Freeze Frame:
Voltage: 11.90 V
Count: 87
Забележете че грешката е записана вечерта при гасене на колата , тази грешка няма триене просто при изтриване си остава пак не се променя часа, честотата нищо просто няма триене. Дали има начин за триене на тази грешка и да видим дали има проблем с моторчето ?
Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb
Control Module Part Number: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B
Component and/or Version: EPB VC8HC001 013 0001
Software Coding: 0000012
Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
VCID: 21456687A8C9EA0B2CD-8074
3 Faults Found:
02429 - Right Parking Brake Motor (V283) Clamping Force Not Reached
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 216
Mileage: 210856 km
Time Indication: 0
Date: 2014.06.28
Time: 10:40:10
Freeze Frame:
Voltage: 8.28 V
Count: 205
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 4
Reset counter: 176
Mileage: 210856 km
Time Indication: 0
Date: 2014.06.28
Time: 10:39:59
Freeze Frame:
Voltage: 11.80 V
Count: 87
02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 216
Mileage: 210856 km
Time Indication: 0
Date: 2014.06.28
Time: 10:39:59
Freeze Frame:
Voltage: 11.80 V
Count: 89
След изтриване на ваг ком оставаше само тази с липса на достатъчно ток : 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) , но след няколко опита се изтри незнайно как след натискане на копчето за ръчната и след палене и гасене на двигателя. Чистенето на грешки в този модул се правело само при запален двигател за да има повече ток към електромоторите така и направих. Накрая всичко се оправи тествах на всички тестове работят моторчетата.
Обаче след 1-2 седмици каране и на сутринта давам на контакт и почват да светят пак лампите за ръчната спирачка и аз веднага взимам лаптопа да видя какво става не съм ползвам ръчната от последния проблем.
Ето я единствената грешка която си седи и до този момент:
1 Fault Found:
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 4
Reset counter: 199
Mileage: 211928 km
Time Indication: 0
Date: 2014.07.09
Time: 19:01:47
Freeze Frame:
Voltage: 11.90 V
Count: 87
Забележете че грешката е записана вечерта при гасене на колата , тази грешка няма триене просто при изтриване си остава пак не се променя часа, честотата нищо просто няма триене. Дали има начин за триене на тази грешка и да видим дали има проблем с моторчето ?
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
То тази ръчна трябва да се ползва иначе се запичало... уж. Най-малко поне като се пребираш, преди да изгасиш двигателя, я активирай/деактивирай няколко пъти. Да се развъртат чарковете. Ако грешката изчезне - по 2-3 пъти на ден я активирай ръчната. Дано да помогне
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Забележете че грешката е записана вечерта при гасене на колата , тази грешка няма триене просто при изтриване си остава пак не се променя часа, честотата нищо просто няма триене. Дали има начин за триене на тази грешка и да видим дали има проблем с моторчето ?
Проблема е в кабелите на моторчето, компа мери съпротивлението по веригата и веднага изключва моторчето при разлика в консумацията на ток. Решението е, смяна на снопа кабели или самата букса, има ги като ремонтен комплект в официалното представителство, дори са произведени в БГ.
- VW_passatOR
- Мнения: 229
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:43
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI 2005 BMP
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Моят опит в проблемите с ръчната спирачка: автомобила е с ръчни скорости. Бях я активирал за около минута без да гася автомобила след което изписа че има повреда и светна съответната жълта лампа. Първия път нз как точно я деактивирах просто след многократно палене гасене на колата и натискане на бутона, но само с подаване на газ не може. Остават блокирани колелата и изписва моля освободете спирачката собственоръчно (това го изписва дори и когато всичко е изправно). След мн четене разбрах че решението (освобождаването на ръчната) е с откачане на плюсовата клема и изчакване около 10-15 мин. (но само ако проблема е в копчето, което май е най-често срещано) това ме спаси около 2-3 пъти когато ми се случи преди да си взема ново копче (китайско за 30 лв).
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
В една друга тема Колегата petrov.yordan е описал как се ремонтира моторчето:
Passat 6 -Ръчна спирачка
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=416159&p=4347881#p4347881
Passat 6 -Ръчна спирачка
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=416159&p=4347881#p4347881
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта