Golf MK3 1.6 AFT 101hp Проблем с работата на двигателя
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Golf MK3 1.6 AFT 101hp Проблем с работата на двигателя
Здравейте, преди няколко дни купих въпросния голф, без обаче да го закачам на диагностика. Не работи добре на газ (ГИ е), прекъсва, на бензин е по-добре. Отидох днес на диагностика и излязоха датчик на Хол и Ламбда сонда. Погледнахме ламбдата, един от кабелите й е скъсан, да се надяваме да мине без смяна. Датчика на Хол ще го сложим втора употреба. Ще се обучи дроселовата клапа. Кого в пловдивски регион бихте ми препоръчали ?
Последна промяна от ivostefanov на Пон 20 окт 2014 19:13, променено общо 1 път.
Причина: Коригирах заглавието според правилата,придържай се към темата шаблон
Причина: Коригирах заглавието според правилата,придържай се към темата шаблон
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
piter_96 написа:Отидох днес на диагностика и излязоха датчик на Хол и Ламбда сонда.
Диагностиката на работещ мотор ли беше или само на контакт?
Ако е само на контакт - не го пипай! Като запалиш, тая грешка ще се самоизчисти.
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
Първо беше само на контакт, после ме кара и да паля.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
Въпроса е дали и при запален мотор е седяло това за Хол-а.
Ако да - тогава трябва да се търси проблем.
Ама ако е било само на контакт - тогава е нормално да си изписва подобна грешка - нали мотора не върти?! Как да дойдат импулси от него...
Ако да - тогава трябва да се търси проблем.
Ама ако е било само на контакт - тогава е нормално да си изписва подобна грешка - нали мотора не върти?! Как да дойдат импулси от него...
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
radotom написа:Въпроса е дали и при запален мотор е седяло това за Хол-а.
Ако да - тогава трябва да се търси проблем.
Ама ако е било само на контакт - тогава е нормално да си изписва подобна грешка - нали мотора не върти?! Как да дойдат импулси от него...
Шашнах се и не си спомням всичко... Момчето каза, че засега е това, но ми се иска да отида при някой колега от форума или в някой сервиз, в който да решат проблема, баща ми няма добри спомени от неговата работа ...
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
Петре, не бързай да сменяваш каквото и да е без да си сигурен. Радо ти каза за датчика - когато моторът не работи може да ти даде такава грешка. Проверете на око състояние на - свещи, палец, капачка. Вижте и кабелите как са, после центровката. Вижте и кабелът на сондата.
Като я купува не ти ли направи впечатление, че не върви като хората колата или я взе без да си направиш кръгче дори?
Като я купува не ти ли направи впечатление, че не върви като хората колата или я взе без да си направиш кръгче дори?
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
Забравих да спомена, че и на бензин и на газ удря прекъсвач на 5 хил. оборота.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
На AFT на контакт не дава грешка за Хол.
Дал е грешка за датчика за положението на разпр.вал, който е в делкото (camshaft sensor).
Без работещ датчик на Хол (на блока, под делкото, crankshaft sensor) няма изобщо да запали...
Дал е грешка за датчика за положението на разпр.вал, който е в делкото (camshaft sensor).
Без работещ датчик на Хол (на блока, под делкото, crankshaft sensor) няма изобщо да запали...
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
А с неработещ на разпр.вал дали не е възможно да набие авариен режим
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
Купи ли кола? Айде честито!
Да си я караш със здраве... след като я оправиш де.
Моя мотор е същия, за протокола.
Да си я караш със здраве... след като я оправиш де.
Моя мотор е същия, за протокола.
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
Благодаря колега, най-сетне избрах и все си мисля, че се набутах, ама то винаги го има това усещане
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
stefan4o написа:А с неработещ на разпр.вал дали не е възможно да набие авариен режим
Да, затова не вдига повече от 5000 оборота.
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
Гледам, че в темата пишат колеги от Пловдив, дайте акъл къде и при кого да отида, не знам вие занимавате ли се с това ?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
Аз не се занимавам с ремонти,просто имам същия автомобил.
Относно сервиз виж в раздел "Сервизи, магазини и части"
Един мой приятел е супер доволен от kasapina (Жоро).
Аз от известно време не живея в Пловдив, затова не знам къде другаде да ти препоръчам.
Ако знаеш къде е конектора на ламбда сондата (до изходящите колектори), можеш да разкачиш буксата и да караш без нея, в случай че прекъсването се оправи. Аз имам проблеми с ламбдата (за смяна е), купил съм я и все не остава време да се навра под колата и да я сменя...Без нея не се вдига разхода с повече от литър газ и 0,5-0,8 л/100 бензин.
Относно сервиз виж в раздел "Сервизи, магазини и части"
Един мой приятел е супер доволен от kasapina (Жоро).
Аз от известно време не живея в Пловдив, затова не знам къде другаде да ти препоръчам.
Ако знаеш къде е конектора на ламбда сондата (до изходящите колектори), можеш да разкачиш буксата и да караш без нея, в случай че прекъсването се оправи. Аз имам проблеми с ламбдата (за смяна е), купил съм я и все не остава време да се навра под колата и да я сменя...Без нея не се вдига разхода с повече от литър газ и 0,5-0,8 л/100 бензин.
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT
piter_96 написа:Благодаря колега, най-сетне избрах и все си мисля, че се набутах, ама то винаги го има това усещане
Млад си, естествено, че ще се набуташ. Така човек се учи.
Къде ги дигаш тия 5000 оборота, аз повече от 4500 май не съм имал нужда?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vasilkr159 и 241 госта