Мислиш ли, че ще излезе по-скъпо...то затова хората от форума притежаващи 1ци им набиха кви ли не двигатели от VW групата...Живия ти пример е Леонардо...питай го човека колко двигателя сложи на тая 1ца...да не си помисли, че е ползвал инсталацията от 1цата? .
Говори ми във цени моля. Колко е една такава глава от 1.6 и по-точно ме интересува от къде ще я изкопа ако не е малко тайна? Инжекциона от 1.6? Буталата? Кутията също ще да е някаква екзотика или става викаш от голф 2 1.3 ..? Сигурен ли си, че един 1.5 пипан с карантия от 1.6 ще върви повече от 2е с много малки доработки? Щото упражнението при 2е вече е много по-лесно и реантабилно от колкото от 1.5/1.6. Колко време ще му правят мотора според теб, и за колко време ще се натика 2е например?
Въпроси с много отговори се получава...но както и да е, на мен ми е интересно и в никакъв случай не искам да си мислите, че искам да си налагам мнението по някакъв начин
Засилване на Голф Мк1
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Засилване на Голф Мк1
Никой не си мисли ,за теб това е правилно така си сметнал . Инжекцион става не само от 1.6 ,от всяка 16ка става или 1.8 8в . Кутия ДА може и от 1 2 3 та и голф 4 да сложи. 2Е е 2.0 оттам преправяне на изпускателната система заради по-високия блок . Инсталацията много ясно ,че ще ползва централ 2 например но докато цялото ел оборудване на единицата го вържеш към него обърнато във време и труд стъпва доста. Има доста подводни камъни дето излизат впоследствие и като теглиш чертата тоя мотор ти е излязъл златен .
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Засилване на Голф Мк1
Да много си прав в това....особено "Има доста подводни камъни дето излизат впоследствие и като теглиш чертата тоя мотор ти е излязъл златен ."
За това е най-добре, човека да каже какви са очакванията му и какви средства е заделил. Въпреки всичко се заформи хубава тема за размисли и страсти.
В крайна сметка и в 2та варианта ще трябват средства и то не малко, ако иска да тръгне неговия мотор ще трябва да налива, както и ако иска да сложи друг мотор...
Мое лично мнение е да се замени с друг мотор....по-ново поколение с повече възможности
За това е най-добре, човека да каже какви са очакванията му и какви средства е заделил. Въпреки всичко се заформи хубава тема за размисли и страсти.
В крайна сметка и в 2та варианта ще трябват средства и то не малко, ако иска да тръгне неговия мотор ще трябва да налива, както и ако иска да сложи друг мотор...
Мое лично мнение е да се замени с друг мотор....по-ново поколение с повече възможности
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Засилване на Голф Мк1
Тук обаче изникват въпроси, които и на мен са ми интересни.
Колко струва комплект бутала и сегменти за EG?
То като се отваря мотор на толкова години ще е грехота да не се сменят основни и биелни лагери. Те какви пари са?
Да кажем, че удари джакпота и блока е без забележки, ами ако има? Ако се наложи фрезоване и хонинг, колко пари излиза манипулацията? Ама то май от това трябва да се запоне защото трябва да се вземат бутала и сегменти за n-ти ремонт.
Сега трябва да търсим глава и инжекцион. Ама тоя K-jet на безброй години как се намира и за какви пари се подкарва да работи адекватно?
Колко струва комплект бутала и сегменти за EG?
То като се отваря мотор на толкова години ще е грехота да не се сменят основни и биелни лагери. Те какви пари са?
Да кажем, че удари джакпота и блока е без забележки, ами ако има? Ако се наложи фрезоване и хонинг, колко пари излиза манипулацията? Ама то май от това трябва да се запоне защото трябва да се вземат бутала и сегменти за n-ти ремонт.
Сега трябва да търсим глава и инжекцион. Ама тоя K-jet на безброй години как се намира и за какви пари се подкарва да работи адекватно?
Последна промяна от radi_nrj на Вто 11 ное 2014 9:40, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Засилване на Голф Мк1
С кеф бих карал стокова единица. Автора на темата, продаваш ли Голф-а? Дай да го видим!
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Засилване на Голф Мк1
radi_nrj сега ще ти отговоря.
Бутала за ЕГ имам няколко комплекта ,не е да ги няма тея бутала и не са скъпи.Може да се сложат и от 1,6 карбуратор до 83та ,тогава се сгъстява идеално мотора ,сегментите са на 50-60 лв лагерите са като на 1.8 2.0 като цени, най-скъпото нещо ще е евентуално ремонта на блока,главите са на цени като на ПБ,к-джетроници има все още читави. Взима инжекцион от КР и една външна помпа. Въпроса е ,че трябва да отдели време за труд и да попрочете тук там цифри,стойности и допуски за да стане приятен мотор.
Бутала за ЕГ имам няколко комплекта ,не е да ги няма тея бутала и не са скъпи.Може да се сложат и от 1,6 карбуратор до 83та ,тогава се сгъстява идеално мотора ,сегментите са на 50-60 лв лагерите са като на 1.8 2.0 като цени, най-скъпото нещо ще е евентуално ремонта на блока,главите са на цени като на ПБ,к-джетроници има все още читави. Взима инжекцион от КР и една външна помпа. Въпроса е ,че трябва да отдели време за труд и да попрочете тук там цифри,стойности и допуски за да стане приятен мотор.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 16 мар 2014 23:26
- Автомобил: Vw Golf Mk4
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Засилване на Голф Мк1
Здравейте колеги имах малко проблеми с интепнета и бях зает тези дни за това не съм отговорил. Снимки ще кача като се добера до компа,че от телефона зор... парите бяха малко и отидоха за музика. Не съм решил точно какво да и правя на колата, за това питам какво ще е най-удачно и евтино за да тръгне малко. На пролет сигурно ще се мисли нещо. Има проблеми в този двигател ама за това ще пиша друг път. Само ще спомена, че в момента ми гори 17-18 газ нормално каране в града. С пълна бутилка която е 29л и събира 27-8л минавам 150-60 км.. палене на газ много трудно, не държи обороти като е студена и работи на 3 цилиндъра
Re: Засилване на Голф Мк1
Имам същия голф със JB, правих му ревизия на главата, след което спука блока и смених мотора с DX, като оставихме колектора с карбуратора от JB. Ако те интересува - мога да ти я продам защото не ми върши работа. ПП колата е автомат и стана много много приятна за каране. Събирам инфо за карбуратори от мотор - има ли някой, който е слагал такива карбове ?
- abbaa
- Low rider
- Мнения: 292
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: Засилване на Голф Мк1
Да сметнем грубо най- евтината интервенция, а именно 2е.
Мотор за около 300лв. С инсталацията още може да се намери. Инсталацията някой да я навърже както трябва поне 200лв. Генерация още поне 100лв. Ако собственикът няма условия минимум 200лв. За смяната на мотора.
Цената стана грубо 800лв. И получаваш нередовна кола от към документи, която върви горе долу и се молиш двигателя да е читав и да кара.
За тези пари си мисля, че е по-добре да си ревизира неговият и да намери читав майстор да го прешлайфа тук там и да си щрака с пръсти. Това са стари двигатели и съм сигурен, че има хора като Стенли, които могат да го барнат.
Поздрави!
Мотор за около 300лв. С инсталацията още може да се намери. Инсталацията някой да я навърже както трябва поне 200лв. Генерация още поне 100лв. Ако собственикът няма условия минимум 200лв. За смяната на мотора.
Цената стана грубо 800лв. И получаваш нередовна кола от към документи, която върви горе долу и се молиш двигателя да е читав и да кара.
За тези пари си мисля, че е по-добре да си ревизира неговият и да намери читав майстор да го прешлайфа тук там и да си щрака с пръсти. Това са стари двигатели и съм сигурен, че има хора като Стенли, които могат да го барнат.
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта