Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.6)
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
На тоз маистур да вземеш да му скъсаш ръцете и да го пребиеш с тях.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Въпросната мембрана е само за да изключи смукачът при високи обороти и ако е скъсана, не е толко проблем, ама, ако я няма, барабар с оста и - може и да е... Да го и карбаджията, неден...
- cepgap
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 16:19
- Автомобил: vw 1303S
- Двигател: 1973
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
вчера след работа с Иво (тенекето) мъчихме колата. Пробвахме какво ли не. Сложихме тази мембрана която е за смукача. Никакво подобрение не видяхме. След това махнахме свещите една по една (изчистихме ги). Направи ни впечатление, че когато махнем свещите от дясната страна, колата не реагира никак (или много ама много малко), а като махнем свещите от лявата страна почва веднага да се дави и гасне. Помислихме си, че цилиндрите от дясната страна не работят. Но колата все пак на високи обороти си работи нормално..има си мощност, тоест не е като да работи на 2 цилиндъра.
След това сменихме карбуратора с един друг. Сложихме карубаротар със същите параметри (солекс 31, пикт 3).
Пак не се промени работата на мотора. Когато е на смукач си работи добре, но изключи ли се смукача почва да се дави, да се друса и да гасне..опитахме се да направим настройки на карбуратора но нещо не стана и най накрая се отказахме. Ще го мъчим някой друг ден...ако има някой свестен майстро който според вас може да реши проблема моля дай те ми координатите му.
След това сменихме карбуратора с един друг. Сложихме карубаротар със същите параметри (солекс 31, пикт 3).
Пак не се промени работата на мотора. Когато е на смукач си работи добре, но изключи ли се смукача почва да се дави, да се друса и да гасне..опитахме се да направим настройки на карбуратора но нещо не стана и най накрая се отказахме. Ще го мъчим някой друг ден...ако има някой свестен майстро който според вас може да реши проблема моля дай те ми координатите му.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Моите съмнения са проблем с компресия или вакуум, даже по-скоро и двете, затова ви разправям да замерите и да не си губите времето с тестове. Двигателят ти вероятно не се дави, а изпитва недостиг на гориво и затова неще... Тоест, при напаснати клапани, ако няма налягане поне 5 бара на някой цилиндрите, явно е е за сваляне! Вероятно при изкаран кабел на бобината би трябвало да се чуе фъскането...
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Мерене на компресията както ти предлага BuGmaN е задължително за да получиш фундаментална инф. за състоянието на мотора. Операцията е лесна и става бързо при наличието само на един обикновен компресомер. Не е лошо и да провериш всмукателния колектор / отзад където не се вижда / да не е надупчен от ръжда.
- bokoboxer
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 11 окт 2008 23:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Щом работи по добре на смукач провери си гумените уплатнения на всмукателния колектор да не би да смуче въздух и да обеднява сместа
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Провери десния колектор да не е хлабав или гърнитурата да не е скъсана.Намокри един парцал с вода и оплътни колектора за проба.
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
предо доста време имах същият проблем и се оказаот натегнати клапани
- ivo teneketo
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Можеби някъде там е проблема. Не е от карборатора и центровката,токове има , бензин също.
- cepgap
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 16:19
- Автомобил: vw 1303S
- Двигател: 1973
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
проблема се реши, но не изцялостно. как действах:
1. смених свещите с нови които закупих за 5 лв/бр (бош, само,че мейд ин чайна). надявам се да излязат читави. за сега нямам проблем.
2. смених кабелите на свещите. купих нови за 45 лв (силиконови).
3. смених капачката на делкото с ново (20 лв)
4. смених чукчето на делкото (подарък от Иво Тенекето)
5. отидох при майстор да ми настрои клапаните (30 лв). оказа се, че единият е бил много ама много стегнат, а другият доста хлабав.
6. отидох на карбураторджия (не този предишният а един на ул.Враня). Почисти ми карбуратора и го настрои (50 лв).
След всичко това в момента колата работи нормално. като подам рязко газ си тръгва както трябва, реагира моментално като натисна педала. Но има друг проблем, колата няма мощност. Все едно двигателя е минал през основен ремонт и не може да вдига скорост повече от 75 км/ч.
Другото което разбрах за колата, че двигателя е АД, тоест 1600 кубика, но карбуратора му е за 1300 кубика (солекс 31, пикт3). Опитах се да му сложа карбуратор солекс 34, пикт 3 но не стана. Гърлото на карбуратора не пасва с колектора (или там каквото е, не му знам името). Май са играли с това..но този проблем за някой друг път ще го оставя. В момента колата е при тенекеджия който ще кърпи колата там където е акулуматора.
1. смених свещите с нови които закупих за 5 лв/бр (бош, само,че мейд ин чайна). надявам се да излязат читави. за сега нямам проблем.
2. смених кабелите на свещите. купих нови за 45 лв (силиконови).
3. смених капачката на делкото с ново (20 лв)
4. смених чукчето на делкото (подарък от Иво Тенекето)
5. отидох при майстор да ми настрои клапаните (30 лв). оказа се, че единият е бил много ама много стегнат, а другият доста хлабав.
6. отидох на карбураторджия (не този предишният а един на ул.Враня). Почисти ми карбуратора и го настрои (50 лв).
След всичко това в момента колата работи нормално. като подам рязко газ си тръгва както трябва, реагира моментално като натисна педала. Но има друг проблем, колата няма мощност. Все едно двигателя е минал през основен ремонт и не може да вдига скорост повече от 75 км/ч.
Другото което разбрах за колата, че двигателя е АД, тоест 1600 кубика, но карбуратора му е за 1300 кубика (солекс 31, пикт3). Опитах се да му сложа карбуратор солекс 34, пикт 3 но не стана. Гърлото на карбуратора не пасва с колектора (или там каквото е, не му знам името). Май са играли с това..но този проблем за някой друг път ще го оставя. В момента колата е при тенекеджия който ще кърпи колата там където е акулуматора.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Предполагам, че си с въздушно охлаждане. Ако е така то можеш да преработиш някое 2е3 на Пиербург заради смукача (при него клапата се управлява от нагряването на антифриза, който минава през едно тяло с навита пластина, която се разширява). Двукамерен е, най-опростеният от цялата серия 2Е карбуратор. Карах около 6 години с него, навил съм му само аз 60 000 (колата беше на 500 000), преживял е само една профилактика със смяна на мембраните и това е. Ще се получи нещо като тунинг при теб, стига да има възможност физически да се монтира де...
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
cepgap написа:Другото което разбрах за колата, че двигателя е АД, тоест 1600 кубика, но карбуратора му е за 1300 кубика (солекс 31, пикт3).
ztdmp написа:След като колата не е от магазина а още повече не е карана дълго време, то очаквай изненади отвсякъде. Не се знае предишният ездач какви ги е натворил. Затова провери
1. Модела и кубатурата на двигателя
2. Модела и жигльорите на карбуратора - съответстват ли на двигателя.
3. Модела на разпределителя - съответства ли на двигателя.
stefan4o написа:Предполагам, че си с въздушно охлаждане.
А раздела на форума какъв е? За водоноски ли?
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
ztdmp написа:А раздела на форума какъв е? За водоноски ли?
Айде сега, аз като имам Ди Джей 2100 кубика на 1303ката да ме убиете с камъни ли :)
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
ДА, хайдеее...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта