Колеги, предполагам ми е паднал акумулатора и с дистанционното немога да си отключа колата, а нито една от 3те брави не ми работи!
Какво да правя, виках ключар, а той още по телефона ми каза, че няма как да стане щом не ми работят бравите? Помагайте моля ви! Има ли начин поне предния капак да си отворя а от там вече ще подам ток?
Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
Доколкото съм чувал най-безболезнения начин и без нищо да чупиш-намираш крик,повдигаш и ДОБРЕ подпираш колата и лягаш отдолу,махаш кората и подаваш "+" на дебелия кабел на стартера, а "-"-където искаш-джанти,болтове и др.Само внимаваш да не дадеш едновременно "+" и на дебелия и на тънкия кабел ,че ще завърти. Ако достигнеш алтернатора-и там може да подадеш "+"
После пиши как си се оправил.
После пиши как си се оправил.
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
Днес бях на работа 2ра смяна, утре ще се мъча да я отварям! Аз си мислех да я вдигна на крик и като легна отдолу с дълга щанга да бутна езичето на капака там където заключва. Дали ще стане ?
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
Колега сигурен ли си че нямаш акомулатор? Да не е паднала батерията на дистанционното? Ако си комби през 5-та врата влизаш. Преди време и на мен ми се заключи пасата б5.5 с ключа вътре. Нямах резервен но ток си имах аз. Много ключари се опитаха да я отворят но не стана. Тогава ми препоръчаха един човек от тъмния свят и той дойде с една джаджа която пъхна в ключалката. След това с лаптоп цъкна нещо и докато се усмихна колата я отвори. Може да потърсиш такъв джамбазин ако не я отвориш. Те са фокусници и напред с технологиите.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
В краен случай влизаш през най-евтиния прозорец . А занапред се подсигуряваш - най-лесно със скрита връвка за отваряне на предния капак, която само ти знаеш откъде да я дръпнеш. А тая работа с подаването на + на стартера - нещо ми струва доста опасна за живота, аз бих строшил някое стъкло...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
Хич не е опасна тая работа. Закачи + са на дебелия болт на стартера и др край му донор акумулатор или автомобил. Излизаш навън отпод колата закачаш минусовия към донора и тогава др край на минусовия кабел към някой болт на джанта /може малко да позавъртиш щипката за контакт с болта. Щракаш дистанционното и си готов.
Ако иска си пусни после 1 тънък + от акумулатора допод бронбнята или на удобно за теб място. Външния край на този проводник да завършва с 10А предпазител. Изолирай го края и при новслучай на падна акумулатор закачаш там плюса на донора , а минусовия кабел по описания горе начин. Не ти трябват дебели проводници за отключване /0,5 мм2 стигат/. Това съм го проавил на Голфа. Отключвал съм го и с акумулаторче 7Ач от ЮПС
Ако иска си пусни после 1 тънък + от акумулатора допод бронбнята или на удобно за теб място. Външния край на този проводник да завършва с 10А предпазител. Изолирай го края и при новслучай на падна акумулатор закачаш там плюса на донора , а минусовия кабел по описания горе начин. Не ти трябват дебели проводници за отключване /0,5 мм2 стигат/. Това съм го проавил на Голфа. Отключвал съм го и с акумулаторче 7Ач от ЮПС
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
Да бе - не е опасна- да лежиш под колата и да ръчкаш +совете на стартера( колата предполагам е на скорост), ами ако не му е паднал акумулатора и проблема е другаде и вземе тоя стартер да завърти? При положение, че капака е затворен и вътре при стартера е почти пълна тъмница - не мерси
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
Да вдигне на крик двете гуми и да действа тогава щом става тай
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
polovera_9n3 написа:Да бе - не е опасна- да лежиш под колата и да ръчкаш +совете на стартера( колата предполагам е на скорост), ами ако не му е паднал акумулатора и проблема е другаде и вземе тоя стартер да завърти? При положение, че капака е затворен и вътре при стартера е почти пълна тъмница - не мерси
novatora написа:Да вдигне на крик двете гуми и да действа тогава щом става тай
Защо и двамата пишете глупости?Как я виждате тая работа да завърти стартера ?Гледам разбирате ги работите,разяснете на човека Апък ако вземе и да запали
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
polovera_9n3 написа:Да бе - не е опасна- да лежиш под колата и да ръчкаш +совете на стартера( колата предполагам е на скорост), ами ако не му е паднал акумулатора и проблема е другаде и вземе тоя стартер да завърти? При положение, че капака е затворен и вътре при стартера е почти пълна тъмница - не мерси
Ти май караш през просото или четеш по диагонал.
Обърна ли внимание какво съм писал за подаване на минуса /
масата ???
За тъмницата има едни неща дето се наричат фенерчета има с ЛЕД за по 5-6 лв . В пъти ще му е по-евтино да си купи или да вземе опт позната отколкото да вика ключар.
То голям страх да лежиш под колата бре.
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
Предна дясна врата с повече напъване на ключа и придърпване на дръжката напред - назад, така в подобни ситуации отварям моята - по съвет на автоключар. Два пъти съм закъсвал и успях да я отворя по този начин.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
Крис, не се ядосвай бе колега, не се заяждам. Много добре прочетох поста ти, а също и пост номер 2. Стартер може да се завърти и само, ако без да искаш направиш с щипката връзка между голямата и малката гайка/болт. Аз така веднъж щях да си строша краката опитвайки се да затегна едната гайка на стартера на тикото (ключа не беше в контакта, а в джоба ми)- завъртя, скочи, добре че успях да скоча и аз назад иначе . Та имам основание да се плаша и затова пиша тук. Не всички сме като теб с толкова добри познания в детайли на частите из двигателя на колите си, та да знаем точно къде как да пипнем. така че грешката е вероятна. със здраве . Само за фенерчетата си в грешка.... по 3 лева са
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
Ясно е че не се заяждаш колега но ,това което си обяснил с Тикото тук няма как да стане защото този акумолатор няма ток,а и колегата ти пише че 1-во се закача плюсовия кабел ВИНАГИ и чак след него минусовия А обясни ми сега как ще завърти?Четеш четеш ама явно
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 проблем с паднал акумулатор и неработещи брави
Да кажа ,че това и на мен се случи вчера. Нямам патрон на вратата(защото се опитаха да я крадат и сега има болт).
Бях забравил фаровете и ХОП - няма как да се отключи.
Легнах под колата(без крикове и прочие) и успях да видя стартера + дебелия кабел. Закачих там един кабел(щипките на този за даване на ток се оказаха дебели).
Вързах всичко към друг акумулатор и стоейки отстрани на колата дадох минус на джантата.
Понеже включените габарити дърпат ток, излезна известна доза искра, обаче централното оживя и аз успях да отключа колата.
Да живее форума и хората които споделят неволите си, и начините с които са ги решили!
PS : Да кажа и за друг случай, веднъж се заключи докато стържех снега а беше запалена. За щастие вратата се беше затворила на първа степен и с един твърд тел успях да натисна копчето за сваляне на прозореца. Да се има предвид че на запалена кола не работи дистанционното и няма как ако имате второ да я отключите.
Бях забравил фаровете и ХОП - няма как да се отключи.
Легнах под колата(без крикове и прочие) и успях да видя стартера + дебелия кабел. Закачих там един кабел(щипките на този за даване на ток се оказаха дебели).
Вързах всичко към друг акумулатор и стоейки отстрани на колата дадох минус на джантата.
Понеже включените габарити дърпат ток, излезна известна доза искра, обаче централното оживя и аз успях да отключа колата.
Да живее форума и хората които споделят неволите си, и начините с които са ги решили!
PS : Да кажа и за друг случай, веднъж се заключи докато стържех снега а беше запалена. За щастие вратата се беше затворила на първа степен и с един твърд тел успях да натисна копчето за сваляне на прозореца. Да се има предвид че на запалена кола не работи дистанционното и няма как ако имате второ да я отключите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта