Здравейте,Колеги!Малко да поизтупам темата от прахта.Чувал съм от някъде,че може датчика за температурата да не ти работи,а на таблото пак да си ти показва 80 90 градуса.
На мен си ми показва 85 90 градуса,но колата пали трудно и от време на време прекъсва като е студена.Замислих се да го сменя профилактично.Има ли смисъл да го сменям датчика,след като "по табло" всичко е ОК?
Golf MK3 Температурен Датчик
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Температурен Датчик Голф 3
Еми защо не, въпреки че тфа прекъсване не ми се вижда да е от него, тя колата ако датчика или пали много трудно всеки път или се дави като е студена.
Но иначе за профилкатиката що не 20 лв са ..
Но иначе за профилкатиката що не 20 лв са ..
- valkodav
- Мнения: 138
- Регистриран на: Пет 31 авг 2012 20:39
- Автомобил: VW Golf 3 TD
- Двигател: aaz 1993
- Местоположение: Сливен
Re: Температурен Датчик Голф 3
Колеги, карам Голф3 ААЗ и на таблото все ми показва 70 градуса. Сменен е термостата и колата си върви и гори нормално. Скоро разбрах, че стария собственик е сложил температурен датчик от Голф2. Въпроса ми е с какъв цвят пръстен трябва да ми е датчика?
- Прикачени файлове
-
- 12495.jpg (11.33 KиБ) Видяна 3757 пъти
- if4oo
- Мнения: 322
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 15:02
- Автомобил: GOLF 4 VR6T
- Двигател: AUE
- Местоположение: pleven
Re: Температурен Датчик Голф 3
първо премери какви стойности дава!!
- valkodav
- Мнения: 138
- Регистриран на: Пет 31 авг 2012 20:39
- Автомобил: VW Golf 3 TD
- Двигател: aaz 1993
- Местоположение: Сливен
Re: Температурен Датчик Голф 3
тез дни ще замеря и ще драсна....мерси на отзовалия се
- patzo_sl
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 28 апр 2007 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Температурен Датчик Голф 3
А ако е с 4 крачета?
Каква е разликата м/у този с 2 и 4 крачета?
Моя е с 4,на кой се замерва и какво трябва да показва?
Благодаря предварително!
Каква е разликата м/у този с 2 и 4 крачета?
Моя е с 4,на кой се замерва и какво трябва да показва?
Благодаря предварително!
- valkodav
- Мнения: 138
- Регистриран на: Пет 31 авг 2012 20:39
- Автомобил: VW Golf 3 TD
- Двигател: aaz 1993
- Местоположение: Сливен
Re: Golf MK3 Температурен Датчик
ммммдаааа сега като погледнах датчика...се оказа с 4 крачета и със зелен пръстен
- georgebonev
- Мнения: 3098
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Golf MK3 Температурен Датчик
Аз съм с датчик със зелен пръстен, на Люксембург, VAG 357-919-501.
Първа степен на перките ми се включват на 87 градуса.
От есента до сега и при мен стои между 70 и 90 градуса, като повечето време е 70-80.
С виолетов G13 антифриз съм от месец в пропорция 50/50 концентрат/дестилирана вода.
Миналото лято бях още със син и загряваше по баирите до 95-100 градуса, но след смяната с червен и след това с виолетов - вече няма загряване по баирите - най-много 90 градуса.
Показанието на таблото и антифриза съм го мерил с термометър в казанчето и показва вярно.
Първа степен на перките ми се включват на 87 градуса.
От есента до сега и при мен стои между 70 и 90 градуса, като повечето време е 70-80.
С виолетов G13 антифриз съм от месец в пропорция 50/50 концентрат/дестилирана вода.
Миналото лято бях още със син и загряваше по баирите до 95-100 градуса, но след смяната с червен и след това с виолетов - вече няма загряване по баирите - най-много 90 градуса.
Показанието на таблото и антифриза съм го мерил с термометър в казанчето и показва вярно.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Golf MK3 Температурен Датчик
Здравейте, имам проблем с палене на колата когато времето е по студено, под 5 градуса. Колата е Б4 ABS, и в студено време се е случавало да пали от 10-тия път. След стартиране проблема изчезва, пали от четвърт. Сега ве топлите сутрини няма този проблем. Измерих температурният датчик по приложената схема, на пин 1 и 3 дава съпротиеление 2800 ома, при студен мотор и външна околона температура 20 градуса. Но на пинове 2 и 4 /левите два/ съпротивлението е три пъти по малко около 900 ома. Кой пинове дават информация на компютъра и кой на уреда в таблото, и може ли температурният датчик да прави проблем при палене в студено време. Благодаря!
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABD 1994g
- Местоположение: Sofiq
Re: Температурен Датчик Голф 3
Ljubon написа:Колеги, кажете цени и читави марки на тоя датчик, че разходът скача на 20л./100 и няма палене на загрял двигател. scare
Здр проблема не ти е в темп. датчик смени си лам-сондата.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Golf MK3 Температурен Датчик
VWPASSATGL написа:Здравейте, имам проблем с палене на колата когато времето е по студено, под 5 градуса. Колата е Б4 ABS, и в студено време се е случавало да пали от 10-тия път. След стартиране проблема изчезва, пали от четвърт. Сега ве топлите сутрини няма този проблем. Измерих температурният датчик по приложената схема, на пин 1 и 3 дава съпротиеление 2800 ома, при студен мотор и външна околона температура 20 градуса. Но на пинове 2 и 4 /левите два/ съпротивлението е три пъти по малко около 900 ома. Кой пинове дават информация на компютъра и кой на уреда в таблото, и може ли температурният датчик да прави проблем при палене в студено време. Благодаря!
- D1D00
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 Температурен Датчик
Аз не мога да разбера, какво общо има тоя датчик с паленето и с разхода на бензин. Иначе относно температурата ми стана ясно, моя явно е за смяна защото стрелкичката на таблото едва вдига над червеното ниво след доста каране и едва стига до първото деление... Оня ден смених термостат "behr" на "mahle original", с някакъв немски антифриз профилактично, но няма разлика и преди и сега си отлепва едвам...
За марка, датчиците на behr не са ли качествени, или трябва оригинален да търся наистина, и как се замерва дали работи правилно? На лаптоп ли да я закачаме?!
За марка, датчиците на behr не са ли качествени, или трябва оригинален да търся наистина, и как се замерва дали работи правилно? На лаптоп ли да я закачаме?!
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 Температурен Датчик
Общото с разход и палене е,че отчитайки ниски стойности,принуждава копа да буха гориво,държи включен смукача и подгрева..
Замерването е с мултицет,по таблицата по-горе.Потърси си нов за 15-20лв/мейд ин Лююксембург са по толкова/.
Замерването е с мултицет,по таблицата по-горе.Потърси си нов за 15-20лв/мейд ин Лююксембург са по толкова/.
- D1D00
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 Температурен Датчик
Днес сменихме въпросния датчик (става въпрос този дето е на тройника) и сега стрелката отлепва много по бързо от преди, и заковава след 7-мата минута на 80 градуса, не дето пише 70 а на следващото деление, и не мърда не зависимо парното на студено ли е настроено или на топло . Предполагам това да е работната му температура на двигателя.
Стария беше оригиналния още, със син пръстен на Febi доста корозирал от долната страна. Новия е пак със син пръстен обаче на Vemo (Vemo.de), момчето което го смени каза че тази марка била хубава от към въпросни датчици, 20-тина лева ми струваше...
Стария беше оригиналния още, със син пръстен на Febi доста корозирал от долната страна. Новия е пак със син пръстен обаче на Vemo (Vemo.de), момчето което го смени каза че тази марка била хубава от към въпросни датчици, 20-тина лева ми струваше...
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Golf MK3 Температурен Датчик
Работи си значи.Моят е с зелена точка няма пръстен и си стои на 70 в движение даже и пада ако съм по инерция.
В града ако стоя по сфетофари може и до 90 да отиде пуска перката и пада на 70.
За по голямо успокоение може да си премерите температурата с термометър в казанчето,тая стрелка аз не и вярвам изобщо
В града ако стоя по сфетофари може и до 90 да отиде пуска перката и пада на 70.
За по голямо успокоение може да си премерите температурата с термометър в казанчето,тая стрелка аз не и вярвам изобщо
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта