В момента е Нед 18 ное 2018 16:29
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 21 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++--- Публикувано: Съб 16 май 2015 0:13 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Мнения: 3026
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Те мноо станаха, бре - ше си помисли някой нещо, че сме се наговорили... :c020
Аре да ги качваме на дино и да се варкаме от разтояние... :mhihi
Асене, тва с опъването на ремъка, трябва и аз да го мисля, нещо такова, че към 6000 излиза от "релсите", а вече трябва да съм разработен и е време за тестове на макс... Маи имам палец до 6700... :twisted


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++--- Публикувано: Пон 18 май 2015 14:04 
Извън линия
airman
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Мнения: 3081
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Щом Porsche е преценил, че с тип 1 може до 1600 сс и е направил тип 4 блока, значи е имало защо. ТОЧКА


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++--- Публикувано: Вто 19 май 2015 7:08 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Мнения: 582
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
:smile


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++--- Публикувано: Пет 22 май 2015 23:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Мнения: 3026
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Той Порше може и правилно да е преценил, но тогава.., а днес, както условията, така и горивата са на съвсем друго ниво и май е по-правилно и редно да се съобразяваме с тях... :smile


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++--- Публикувано: Съб 23 май 2015 19:27 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Мнения: 430
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София
Какво имаш предвид ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++--- Публикувано: Нед 24 май 2015 23:39 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Мнения: 3026
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Е как какво, сещай се... Той прогресът от тогава, че е малък - малък е, но все пак го има: пътищата са по-добри, максималната и минималната скорост по магистралите са други, гумите, маслата ако щеш... Откъм горивата пък, май сме най-напред: 95-100 октана - масов бензин, гозовите горива: LPG - до 115, Метан до 135 октана... Условията изискват, пък горивата позволяват - съвсем различни неща от оно време... А когато си в час с тея неща е още по-забавно и вместо да си последен на пътя си първи... А ретро-двигателят, вместо да се чуди на де да фане - оптимизиран - той просто, пее... :biggrin


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 21 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design