Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Същия проблем съм го имал и аз 1.9АВФ монтиран самоче в голф4,мотора ми е на 100% в перфектно здраве,нови лагери нови сегменти,нови водачи,гумички клапани,нови хидравлични повдигачи Ина(от черните),разпределителен вал оригинален в перфектно здраве,компресия на 4-те цилиндъра 28,5 атм.!Пробвал съм с 2 чифта дюзи (AL) с 2 тандем помпи от работещи коли и няма като загрее при мен държеше мииграмите около 7-8 мг на празен ход.Аз си реших проблема софтуено,заводски е зададено до 70 градуса на антифиза горивото да се впръсква на 4-5 градуса преди горна мъртва точка,и след 70 градуса горивото се впръсква 1,2 градуса след горна мъртва точка,на моя софт промених след 70 градуса горивото да се впръсква 0,8градуса преди горна мъртва точка и така ми се реши проблема с високите милиграми след като загрее.По принцип когато се впръсква гориво след ГМТ мотора работи по меко,но с лек аванс какъвто е и моя мотора е по икономичен и работи малко по стегнато!
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 18:43
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Ще пробвам и аз с тандем помпата 1во да видиме дали ще има някаква промяна въпреки,че се съмнявам и то много.
А да те питам това с милиграмите къде го прави при някой "тунер" или сам?
А да те питам това с милиграмите къде го прави при някой "тунер" или сам?
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Сам го правих имам флашер галето 1260 и си издърпах софта!После го прекарваш или през Winols или Vagedc suite! Във ecuconnections.com има много информация!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Времето се затопли и проблема е налице понеже зимата трудно стига 90 градуса водата...
Сега вдигна ли 90 градуса на антифриза по табло разхода на празен ход е 0.8-0.9 на моменти скача и на 1.0л/ч
Ще сваля капака на разпределителния вал, че имам съмнения за износен разпределителен вал и вкопани повдигачи, така и така съм почнал да я тунинговам поне да е в изрядно здраве...
Сега вдигна ли 90 градуса на антифриза по табло разхода на празен ход е 0.8-0.9 на моменти скача и на 1.0л/ч
Ще сваля капака на разпределителния вал, че имам съмнения за износен разпределителен вал и вкопани повдигачи, така и така съм почнал да я тунинговам поне да е в изрядно здраве...
- street_racer
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
И какво стана оправили е? Вала нали каза че е нов?
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Колега същия проблем и при мен! Преди 0,5-0,6 на обороти преди седмица 0,7-0,9... Диагностики, майстори и нищо на никъде... Ядосах се сритах я зверски и почна да пуши на тихите бял дим и мирише на нафта. Оказа се че вала, лагерите, компенсаторите и там още нещо ми казаха са заминали... Показаха ми я разглобена и видях че единия хидравличен повдигач беше счупен. Събраха я и сега пак е на 0,6. Късмет с откриването на проблема и дано да не е нещо скъпо! При мен беше 600лв.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
istinata написа: Ядосах се сритах я зверски и почна да пуши на тихите бял дим и мирише на нафта.
Аз мойта я бутнах в предварение и разхода сега ми е добре. Чудно от какво да се износи този вал....
- Feralo
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 18 май 2011 14:49
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Ще изтупам малко темата от прахта, защото проблема ми е доста сходен.
Скоро си взех Голф 4 1.9 ARL. Симптомите ми с две думи са:
- Нисък разход 0.6 l/h, при студена кола ~40-70°C с чувстителни и видими вибрации на двигателя. Интересното е, че при натискане на съединителя или съвсем леко подаване на газ(да стане 0.7 l/h) вибрациите изчезват.
- По-висок разход 0.7-0.8 l/h при загряла кола над 70-75°C и никакви вибрации.
Колата пали от четвърт и студена и топла. При температура на антифриза по-ниска от 40°C, вибрации няма. Ремъците са сменяни преди 25 000км. от предишния собственик. Малко след това комплект съединител и маховик.
Днес имах малко време и я погледнах, това са данните:
Студена:
Engine Speed........Injected quantity...........Spec.Inj.duration....Coolant temp.
1: 882-903..............3.8-5.1mg....................4.1-5.1KW....................54.0
Engine Speed.........Spec.start of inj........Spec.inj.duration...........Synchro angle
4: 882-903................4.0BTDC..................4.6-5.1KW ...................1.1KW
Топла:
Engine Speed...Injected quantity...........Spec.Inj.duration....Coolant temp.
1: 903................4.1-4.7mg....................5.1-5.6KW....................82.8
Engine Speed......Spec.start of inj........Spec.inj.duration...........Synchro angle
4: 903..................1.2АTDC..................5.1-5.6KW ...................0.6KW
Бих изключил дюзите като вариант, но все пак на топло, какво дават
Cyl 1...........Cyl 2...............Cyl 3...............Cyl 4
13: -0.31........-0.05..............0.33..............0.00
Колата няма чип, върви перфектно и не пуши, просто тези вибрации ще направят беля след време, а и ме дразнят.
Температурния датчик също е сменян преди няма и година, но с по-евтиния вариант на Swag. Въпросът ми е, от него ли да почна, като купя по-скъп и на коя фирма бихте ми препоръчали. Бих си поиграл и с синхронизацията на вала, но се притеснявам да не влоша нещата при загрял двигател.
Ще съм благодарен на всякакви други мнения и препоръки !
Скоро си взех Голф 4 1.9 ARL. Симптомите ми с две думи са:
- Нисък разход 0.6 l/h, при студена кола ~40-70°C с чувстителни и видими вибрации на двигателя. Интересното е, че при натискане на съединителя или съвсем леко подаване на газ(да стане 0.7 l/h) вибрациите изчезват.
- По-висок разход 0.7-0.8 l/h при загряла кола над 70-75°C и никакви вибрации.
Колата пали от четвърт и студена и топла. При температура на антифриза по-ниска от 40°C, вибрации няма. Ремъците са сменяни преди 25 000км. от предишния собственик. Малко след това комплект съединител и маховик.
Днес имах малко време и я погледнах, това са данните:
Студена:
Engine Speed........Injected quantity...........Spec.Inj.duration....Coolant temp.
1: 882-903..............3.8-5.1mg....................4.1-5.1KW....................54.0
Engine Speed.........Spec.start of inj........Spec.inj.duration...........Synchro angle
4: 882-903................4.0BTDC..................4.6-5.1KW ...................1.1KW
Топла:
Engine Speed...Injected quantity...........Spec.Inj.duration....Coolant temp.
1: 903................4.1-4.7mg....................5.1-5.6KW....................82.8
Engine Speed......Spec.start of inj........Spec.inj.duration...........Synchro angle
4: 903..................1.2АTDC..................5.1-5.6KW ...................0.6KW
Бих изключил дюзите като вариант, но все пак на топло, какво дават
Cyl 1...........Cyl 2...............Cyl 3...............Cyl 4
13: -0.31........-0.05..............0.33..............0.00
Колата няма чип, върви перфектно и не пуши, просто тези вибрации ще направят беля след време, а и ме дразнят.
Температурния датчик също е сменян преди няма и година, но с по-евтиния вариант на Swag. Въпросът ми е, от него ли да почна, като купя по-скъп и на коя фирма бихте ми препоръчали. Бих си поиграл и с синхронизацията на вала, но се притеснявам да не влоша нещата при загрял двигател.
Ще съм благодарен на всякакви други мнения и препоръки !
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Бутни я още на + и ще показва по-малко.
За моментния разход има значение всичко що е по ремъците. Натоварва ли ти нещо ангренажа веднага качва, независимо дали е хидравлика, ролка или лагер на алтернатор, обтегач, водна помпа и т.н.
При мен на +1.1 показва 0.8 на 90°, а като е студена е 0.7. И аз се бях филмирал с тоя моментен разход и като вдигна капака се чува че нещо леко прискърцва откъм ангренажа. До +3 е допустимо да я бутнеш.
Трима приятели имам с такъв двигател и на всичките 0.7 показва на място
За моментния разход има значение всичко що е по ремъците. Натоварва ли ти нещо ангренажа веднага качва, независимо дали е хидравлика, ролка или лагер на алтернатор, обтегач, водна помпа и т.н.
При мен на +1.1 показва 0.8 на 90°, а като е студена е 0.7. И аз се бях филмирал с тоя моментен разход и като вдигна капака се чува че нещо леко прискърцва откъм ангренажа. До +3 е допустимо да я бутнеш.
Трима приятели имам с такъв двигател и на всичките 0.7 показва на място
- Feralo
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 18 май 2011 14:49
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Благодаря за съвета!
Честно казано, не ми е проблем толкова разхода на място, колкото клатенето на двигателя, когато е студена ~40-70°C. При съвсем леко подаване на газ (throttle position 0.8%), колата се успокоява. Вчера пробвах и при пускане на климатроника, вибрациите също спират. Мине ли 70-75°C, двигателя не се усеща, че работи. В това е мистерията. Аз поне си го обясвам, че трябва да вдигна леко количеството гориво между 40-70°C, но същевременно, над 70°C да остане същото или една идея по-малко
Клатенето е същото, като това от клипа
https://www.youtube.com/watch?v=mCEqO027bIA
Честно казано, не ми е проблем толкова разхода на място, колкото клатенето на двигателя, когато е студена ~40-70°C. При съвсем леко подаване на газ (throttle position 0.8%), колата се успокоява. Вчера пробвах и при пускане на климатроника, вибрациите също спират. Мине ли 70-75°C, двигателя не се усеща, че работи. В това е мистерията. Аз поне си го обясвам, че трябва да вдигна леко количеството гориво между 40-70°C, но същевременно, над 70°C да остане същото или една идея по-малко
Клатенето е същото, като това от клипа
https://www.youtube.com/watch?v=mCEqO027bIA
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
А да попитам аз пробва ли да вдигнеш мл. чрез адаптацията ?
- Sonny_89
- Мнения: 812
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
И при мен е същото, разхода на място е 0,6 (без консуматори). Синхронизацията ми варира от -0,6 до -1,1
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Може дюза да препиква на студено и после да се оправя, затова да има вибрации
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
okti_1 написа:А да попитам аз пробва ли да вдигнеш мл. чрез адаптацията ?
На помпа дюза?Малкотрудно ще стане!
- Feralo
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 18 май 2011 14:49
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
okti_1 написа:А да попитам аз пробва ли да вдигнеш мл. чрез адаптацията ?
Все още не, няма ли да и стане много горивото, когато вдигне над 75гр.?
Ако не намеря изтокника на проблема, ще ги вдигна, но искам да разбера, защо точно между тези градуси, тя си решава, че ще вкарва по-малко гориво. Нещо и подава грешна информация
Sonny_89 написа:И при мен е същото, разхода на място е 0,6 (без консуматори). Синхронизацията ми варира от -0,6 до -1,1
А г/д на какви градуси е антифриза колега ? Преди карах AJM в А4 и си спомням, че синхронизацията винаги ми е била отрицателна..
Все още не искам да пипам синхронизацията, защото колата работи уникално спокойно и уравновесено над 75гр.
valiosport написа:Може дюза да препиква на студено и после да се оправя, затова да има вибрации
На мен ми изглеждат добре, за над 200 000км.. но все пак това са стойностите.
При температура на антифриза: 26°C
Cyl 1...........Cyl 2...............Cyl 3...............Cyl 4
-0.52........0.12..............0.42..............-0.07
При температура на антифриза: 57°C
Cyl 1...........Cyl 2...............Cyl 3...............Cyl 4
-0.42........0.14..............0.33..............-0.09
Знам че е най-малко вероятното, но все пак има ли вариант да е от ЕГР-а? Защото я купих със "затапен ЕГР", а как е затапван, никой не знае. Аз виждам само болтчето сложено в маркуча.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта