The blue combi
Re: Грозното патенце, или просто моята кола
Честито колега, много безаварийни километри да изминеш с пасата. Аз карам абсолютно същият, но зелен и съм с 3 лъчев волан, която кожа плаче за подмяна. Можете ли да ми препоръчате тапицер за да претапицират , че лятото много се бели и ни пстава по ръцете.
Иначе ще останеш предоволен от колата, от към возия и комфорт и разход. Този двигател е най-хубавия за б5!
Иначе ще останеш предоволен от колата, от към возия и комфорт и разход. Този двигател е най-хубавия за б5!
- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: Грозното патенце, или просто моята кола
Благодаря за мненията, и за хейта най вече Дреме ми на черния ауспух, карана не карана, моята си е, правя си я да я карам. Обслужих я напълно, остана ми предницата, един маншон, и предни накладки, сложих и 4 хубави летни гуми малко различен размер 185/65/15 но такива имам и ми стоят, ще ги търкалям. Регистрирах я, и вече каране... Дано е безпроблемно. Взех си ляво уплътнение за купето че моето е заминало и лайсната е паднала. Имам 2 гуми за търкаляне 195/65/15 летни, 20 лв им търся на 2те, грайфер имат, но са за закърпване на положението. И снимка на саята
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Грозното патенце, или просто моята кола
Колега ти да не живееш в кв.Орфей?
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Грозното патенце, или просто моята кола
Колега, карай си я със здраве и безпроизшествено. Хейтъри винаги ще има, и чисто нова да е пак ще намерят какво да кажат.
- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: Грозното патенце, или просто моята кола
И аз им намирам кусури на новите от магазина, ама никой не ме отразява.. На червена стена стена съм, но в събота заминавам за Габрово, ще уча там
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 02 мар 2015 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Грозното патенце, или просто моята кола
Честито колега,желая ти много и само безаварийни километри .Тази година си взех същия Пасат,само че седан и още не мога да му се нарадвам
- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: The blue combi
Пичове здравейте, дайте идея защо от шофьорската врата 1вия ден всичко се отключва и заключва, след няколко стабилни измивания се отключвам и заключвам от пасажерската или багажника? Днес колата стоя цял ден на слънце, и се оправи, от шофьорската отключих и зключих 2-3 пъти, прибрах се до вкъщи и айде пак не работи... Също дръжката отвътре за отваряне започна леко да хърчи, а задна дясна при отключване трябва да дръпна от вътре дръжката за да се отключи, пина изкача но вратата е заключена? Освен това, предложете някой приятен цвят за дръжките на вратите, панела с ел стъклата, и конзолата около CD плеъра и парното? Благодаря Ви предварително.
- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: The blue combi
Ако има колеги от Габрово, да се обаждат, уча тук. По миксера /така го кръстих / смених някакви неща, бяха ми объркали предните дискове със по малки, замениха ги, карето ми се разлопа + един носач, айде нови и спи за сега.. Чистачките бяха вирнат насред стъклото, нови чистачки, много майни и вече са прибрани, подариха ми едни бели мигачи, измих и предните мигачи боцнах нови крушки, също и едни Хела на късите, ударих едно фолио, сложих зимните гуми, смених една гарнитура на ГНП-то но още сълзи явно долната също е за нова, и затапих ЕГР-а. Скоро ако не застудее ще сваля смукатела да го изчистя и ако намеря 2 планки да го махна изцяло. За сега се слушаме, дано и занапред да е така. Свалях и праговете и подкалниците, имаше кал листа и мизерия, но не и ръжда и удари, даже свито няма. Намазах и алуминиевите тави със силикон, само шофьорската иска още малко. А днес смених пластмасовия трипътник на главата, ей много гадни тия скоби, строших си ръцете да*ба... Малко фотоси:
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: The blue combi
Колега, бараво на пасатко, хубаво се гледате Хубав канал, ако е свободен да идваме, аз имам един в нас ама ме страх да влезна, че вътре може и тарантули да има, последния път като влезнах, излетях нагоре като ракета, щях да си счупя краката едни стоножки да е@а едно чудо е вътре. Няма да влизам повече Колега, как се свалят тези пластмасотии, че ми стана интересно, има ли си чалъм, че ме е страх да не ги изпочупя. Не е ли рано за зимните гуми, моя гумаджия каза на края на тоя месец да го посетя, че и нямам, трябва и да купувам
- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: The blue combi
Чак до Габрово за канал ако ти се идва, заповядай. Само ми кажи ден по рано, че има един със БеНве и всеки ден кисне там, да спра моя и да ти пазя ред. За подкалниците има един момент, само да видиш или снимаш как са застъпени за самия калник, друго нищо сложно, сваляш пластмасите, миеш, чакаш да подсъхнат и по местата. Също ще ти е по лесно ако свалиш всяка гума, отнема време но в теснотия е много трудно да развиваш болчета. Със еврейски звезди е, много са на брой, ще ти писне да отвиваш по едно време, и то тъкмо ще привършваш едната страна. Гумите ги сложих щото минавам през Шипка, абе да съм си по сигурен, последен сезон им е ако могат да издържат защото са стари, а догодина живи и здрави новичкии. Имам някои снимки от разглабянето, качвам ги да видиш че не е сложно.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: The blue combi
Колега,как точно ги свали праговете. Днес мъча,мъча ама не искат да излизат...
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: The blue combi
Колега,вземи сложи едни лайстни на клуба, не изневерявай на форума с кръвните групи. Иначе гледам под праговете няма ръжда, запазило се е.
- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: The blue combi
Колегата Xaxy имаш ЛС. Аз по принцип съм член във Опел форума от отдавна, първото либе е Астра фЪ После тук се регистрирах, а от година почти съм неофициален член на КГА, табелките ги имах 2 седмици преди колата, а даже не знаех кога ще си намеря Паскомобил... Ръжда има на калника малко, и под акумулатора, ама там е брадъ..
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Грозното патенце, или просто моята кола
muns61 написа:По-важно от визията на волана са дискове и накладки, че този параход ги яде като топъл хляб. Спирачна течност, хидравлична, антифриз, че мпже и с водица да е доливан. Колата е на края на жизнения си път и трябва да се обърне внимание на нещата, от които зависи безопасността, накичването с шаренийки да остане за по-късно.
Ослужването не го коментирам въобще.
Колегата е прав, воланът е най-белия кахър, и с четирилъчов ще върви пак толкова! По-добре да смени маншона на скоростния лост преди волана, доста по-зле е! Между другото, на мен дори повече ми харесват воланите на тройките, отколкото тия!
- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: The blue combi
От октомври до сегаа.... Буркановоза го карам доста, имам над 8000 км от както я взех, предницата се пообажда на някои неравности, сменях радиаторче на парното, колата дървеше маркучите... Кофти термостат, и твърди маркучи, беше ми ясно, но по съвет на баща ми да карам и да сменим това онова да не бързаме със отваряне на мотор, си я карах. Една сутрин хвърли около 1.5л вода, датчика веднага светна, налях и газ, но над 100 не съм вдигал около 2 ( ДВА ) месеца ( най мъчителните ). Смених 2 термостата, капачка, антифриз сипах че бях с вода, не се оправи, айде на касапницата, всичко долу, 2 повдигача за смяна, без нагари по главата, духната гарнитура, шлайф, гумички гарнитури, о-пръстенче, дифтунги на дюзите и всичко по местата, запали но работеше като трактор, загасих след 20 мин работа на място, и на другия ден преди да започна отново разглабяне в търсене на проблема я запалих и чудо, работи като часовник. Всичко по местата, сега остана да разбера защо като загрее спира да върви над 2000 оборота на моменти, а в другите си е добре. И фотосите
Нищо неподозира...
" От тва кола ще стане ли, няма ли... "
Главата шлайфана, измита и готова
Всико това на повече от перфектна цена от приятел
Чистене чистене и пак чистене...
Най чакания момент, да я изкарам най накрая...
И малко заигравка
Нищо неподозира...
" От тва кола ще стане ли, няма ли... "
Главата шлайфана, измита и готова
Всико това на повече от перфектна цена от приятел
Чистене чистене и пак чистене...
Най чакания момент, да я изкарам най накрая...
И малко заигравка
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта