Ето ви малко неделни клюки:
http://www.welt.de/wirtschaft/article146891324/Daimler-ruft-11-000-Mercedes-Sprinter-in-die-Werkstatt.html
Един собственик на "Мерцедес- Спринтер" е представил в редакцията на "Велт ам Зонтаг" писмо от м. юни тази година, с което е поканен да посети сервиз за "оптимизация на софтуера, свързан с контрола на емисиите, за да се избегнат недоразумения с институциите и организациите извършващи ГТП". Първоначало на материала от Мерцедес са реагирали в стил "това е фалшификат, ние такива писма не на нашите клиенти не сме изпращали и знаете ли колко адвокати имаме " , като по- късно са дали задна и тихомълком са признали, че писмото е автентично и е изпратено до 11 000 собственици на "Спринтер" нооо, в него проблемът бил "неудачно" формулиран, всъщност някои от диагностичните уреди, използвани от TUV и DEKRA при технически преглед не се свързвали с компютрите на Спринтерите, поради което се наложил ъпдейт на последните
Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 04 яну 2013 16:14
- Автомобил: Passat 7 bluemotion
- Двигател: EA189 2011
- Местоположение: uk
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Здравейте колеги.Преди 4 месеца си купих пасат 7.Как мога да разбера дали е с манипулирания двигател ЕА189?
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
И ако е с манипулирания мотор кво прайме? Ако решиш продаваш на половин цена в името на природата пиши на лични
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
lik79 написа:Здравейте колеги.Преди 4 месеца си купих пасат 7.Как мога да разбера дали е с манипулирания двигател ЕА189?
Ако е 2.0 TDI си в кюпа.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
icoico написа:Ето ви малко неделни клюки:
От Даймлер първо отричат - не го били писали те, фалшиво било, после пък си признали, че е от тях... смърди работата яко.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 04 яну 2013 16:14
- Автомобил: Passat 7 bluemotion
- Двигател: EA189 2011
- Местоположение: uk
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Е какфо ре рече че съм в кюпа?Колата няма проблем.Софтуер който лъже друг софтуер че изхвърля по-малко вредни емисий.Аз не лъжа.Колата си има още година гаранция от VW.Иначе двигателя е 2 литров дизел.Просто питам къде мога да видя къде пише с какъв модел двигател е.
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Lenks написа:Еми замисли се. Плащаш данък, че си ЕКО, вместо да плащаш по-скъпия, че не си. Не ощетяваш ли държавата в случая?
Да ви имам дертовете, че "ощетявам" държавата... А тая държава, колко пъти ме е ощетила, или това не се брои?
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
lik79 написа:Просто питам къде мога да видя къде пише с какъв модел двигател е.
В големия талон на колата със сигурност го пише кода на двигателя.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Доколкото може да се вярва на Всичкопедията като източник:
Motor type: EA 189 / parts code prefix: 03L, ID codes: CAGA, CAGC, CAHA, CBEA, CBAB, CFFB, CBBB, CBDB, CBDC, CEGA, CFGB, CFCA, CJAA, CLJA
Motor type: EA 189 / parts code prefix: 03L, ID codes: CAGA, CAGC, CAHA, CBEA, CBAB, CFFB, CBBB, CBDB, CBDC, CEGA, CFGB, CFCA, CJAA, CLJA
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
agumba написа:Lenks написа:Еми замисли се. Плащаш данък, че си ЕКО, вместо да плащаш по-скъпия, че не си. Не ощетяваш ли държавата в случая?
Да ви имам дертовете, че "ощетявам" държавата... А тая държава, колко пъти ме е ощетила, или това не се брои?
В случая не ти(или поне не пряко) ощетява държавата, а фирмата производител. :)
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
В случая се получава така, че собственикът на автомобила плаща по-нисък данък, благодарение на фирмата производител, на която е издаден сертификат, че автомобилът попада в по-екологична категория.
Печели собственикът, защото плаща по-малко данък на държавата, печели и производителят, защото повече хора си купуват неговите коли.
Днес се появи информация в медиите, че вчера вечерта във Волфсбург се е състояла среща на над 1000 служители на ръководни длъжности в концерна с новия директор Матиас Мюлер.
Той е обявил, че в близките няколко дни VW планира да обяви сервизна акция за 11 милиона автомобила: 5 милиона VW, 2.1 милиона Audi, 1.2 милиона Skoda и 1.8 милиона лекотоварни.
Друга новина е, че кметът на Волфсбург е обявил замразяване на назначенията на нови служители в общината, както и финансиране на нови общински проекти. Общината, в която Volkswagen е основен данъкоплатец, очаква спад в приходите от данъци в общинския бюджет.
Междувременно акциите на VW паднаха под 100Е и в момента се търгуват за 97Е
Печели собственикът, защото плаща по-малко данък на държавата, печели и производителят, защото повече хора си купуват неговите коли.
Днес се появи информация в медиите, че вчера вечерта във Волфсбург се е състояла среща на над 1000 служители на ръководни длъжности в концерна с новия директор Матиас Мюлер.
Той е обявил, че в близките няколко дни VW планира да обяви сервизна акция за 11 милиона автомобила: 5 милиона VW, 2.1 милиона Audi, 1.2 милиона Skoda и 1.8 милиона лекотоварни.
Друга новина е, че кметът на Волфсбург е обявил замразяване на назначенията на нови служители в общината, както и финансиране на нови общински проекти. Общината, в която Volkswagen е основен данъкоплатец, очаква спад в приходите от данъци в общинския бюджет.
Междувременно акциите на VW паднаха под 100Е и в момента се търгуват за 97Е
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Mдаааа - само преди 4 дни акцията беше на 120 евро, сега е 97... хич не е на добре...
- Кайзен
- Мнения: 1528
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
След като Матиас Мюлер обяви, че ще се свика среща, някои мениджъри са си взели отпуска или са се разболяли. Очаква се да има съкращение на мениджъри на отдели, които са замесени в софтуер-аферата.
Кметът на Брауншвайг обяви същото, като кмета на Волфсбург. Също така двамата са обещали, че няма да има съкращения на персонал.
Има много неизвесни неща около софтуера, който ще бъде инсталиран на тези 11млн. автомобила. Очаква се разхода на автомобилите да се повиши с около/над 10%. Съответно би се повишила и данъчната ставка.
П.П.: Аз лично се радвам, че Матиас Мюлер се махна от Порше. Той е човекът, който спря няколко разработки, които трябваше да бъдат конкурнция на Тесла. Сега да му мислят от VW.
Кметът на Брауншвайг обяви същото, като кмета на Волфсбург. Също така двамата са обещали, че няма да има съкращения на персонал.
Има много неизвесни неща около софтуера, който ще бъде инсталиран на тези 11млн. автомобила. Очаква се разхода на автомобилите да се повиши с около/над 10%. Съответно би се повишила и данъчната ставка.
П.П.: Аз лично се радвам, че Матиас Мюлер се махна от Порше. Той е човекът, който спря няколко разработки, които трябваше да бъдат конкурнция на Тесла. Сега да му мислят от VW.
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
само софтуерно едва ли ще мине.
А колите определено ще са с намалена мощност след интервенциите.Няма как да вкарат в норма.
Купувачите никаква далавера нямат Дори е нелепо да се говори така.
Купувайки те са правили избора да вземат автомобил отговарящ на дадени данъчни критерии според инфото предоставено им чрез рекламите,дилъра ,местното представителство на маракта....а не да са купили автомобила и в последствие да са им намалили данъка .Същия данък са щели да плащат и с беемве,рено ,форд или пежо същата кубатура,мощност и емисионен клас.
Фолксваген е единствения печеливш,защото без никакви допълнителни инвестиции в автомобилите ,само чрез софтуерна манипулация са направили автомобил който да отговаря на критериите.Ако да речем са си спестили едни 2-3000 евро на кола,сметнете милиони автомобили по толкова колко е.
А колите определено ще са с намалена мощност след интервенциите.Няма как да вкарат в норма.
Купувачите никаква далавера нямат Дори е нелепо да се говори така.
Купувайки те са правили избора да вземат автомобил отговарящ на дадени данъчни критерии според инфото предоставено им чрез рекламите,дилъра ,местното представителство на маракта....а не да са купили автомобила и в последствие да са им намалили данъка .Същия данък са щели да плащат и с беемве,рено ,форд или пежо същата кубатура,мощност и емисионен клас.
Фолксваген е единствения печеливш,защото без никакви допълнителни инвестиции в автомобилите ,само чрез софтуерна манипулация са направили автомобил който да отговаря на критериите.Ако да речем са си спестили едни 2-3000 евро на кола,сметнете милиони автомобили по толкова колко е.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Стува ми се че цялата работа е дошла от отговорни кадри, които няма да познаят коректен мапинг дори да ги удари по главата... ще си платят мърлявщината сега. Мощноста вероятно ще падне, но ми е по-интересно как точно ще се справи хардуера със задачата да улавя 5-10 пъти повече боклук. Задава се епично затлачване.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта