Спокойно,бусчето ти не е менте и моя няма('81г.).Но ще трябва да си намериш и помпа и казанче от бус със серво защото са различни(нашата е по-голяма).
Успех.
Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Сега вече какво ще трябва да променя,или всичко си е заложено в завода? Смисъл нещо стойка за закачане на сервото,лостова система,педали,въздух трябва ли му?
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Мисля че ще трябва да смениш конзолата с педалите,стойката дето държи сервото, Да си намериш вакуум помпа, да прекараш тръбопровода за вакуума.....Да си намериш помпа от такъв със серво.....И най важното да имаш мерак да го направиш....
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Здравейте отново. Скоро нямах време за бусчето,но ето какво сътворих тия дни....
Попаднаха ми изгодно въртящи се седалки от Еспейс,и реших да ги инсталирам. Проблемите са че са доста по високи,и трябва рязане,напасване, и заваряване, с което аз по принцип не се занимавам,но се справих. Първо свалих механизма,и му резнах от височината. После сложих релсите от Еспейса върху тези на Буса,за да видя дали на широчина нещо ще се коригира,и да видя как после ще ги хвана. На широчина са добре.Захващането ще стане със съществуващите дупки на Буса,като се подпъхнат гайки. Сложих релсите,и после отрязания механизъм за въртене,за да видя дали нещо още да режа преди заваряване. Точкувах на място,и го свалих за заварка. После се оказа че трябва и да резна ръчката на седалката която я придвижва напред-назад,и да я заваря обратно. Хрумнаха ми и други начини за интегриране на седалките,но целта ми беше да запазя оригиналните седалки,както и релсите на буса които са заварени за купето.
Ето колко е висока
Частта която се реже
Отрязан
Релсите
Вече заварено
Лоста за движение напред-назад
Ето колко се свали височината
Резултатът
Попаднаха ми изгодно въртящи се седалки от Еспейс,и реших да ги инсталирам. Проблемите са че са доста по високи,и трябва рязане,напасване, и заваряване, с което аз по принцип не се занимавам,но се справих. Първо свалих механизма,и му резнах от височината. После сложих релсите от Еспейса върху тези на Буса,за да видя дали на широчина нещо ще се коригира,и да видя как после ще ги хвана. На широчина са добре.Захващането ще стане със съществуващите дупки на Буса,като се подпъхнат гайки. Сложих релсите,и после отрязания механизъм за въртене,за да видя дали нещо още да режа преди заваряване. Точкувах на място,и го свалих за заварка. После се оказа че трябва и да резна ръчката на седалката която я придвижва напред-назад,и да я заваря обратно. Хрумнаха ми и други начини за интегриране на седалките,но целта ми беше да запазя оригиналните седалки,както и релсите на буса които са заварени за купето.
Ето колко е висока
Частта която се реже
Отрязан
Релсите
Вече заварено
Лоста за движение напред-назад
Ето колко се свали височината
Резултатът
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Браво, много добре се получи!
- radio182
- Мнения: 159
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 18:28
- Автомобил: VW Transporter 85
- Двигател: 1.9 D
- Местоположение: Добрич
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Хрумнаха ми и други начини за интегриране на седалките,но целта ми беше да запазя оригиналните седалки,както и релсите на буса които са заварени за купето.
Kолега би ли споделил и другия начин който ти е хрумнал?
Понеже и на мен скоро ще ми се наложи да я правя тази операция, със същите седалки от еспейс.
Kолега би ли споделил и другия начин който ти е хрумнал?
Понеже и на мен скоро ще ми се наложи да я правя тази операция, със същите седалки от еспейс.
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
При всички положения трябва да се свали височината на седалките от Еспейса,че иначе стават много високи. Иначе като идеи ми хрумна да махна целия механизъм и да го сложа на оригиналните седалки,но аз искам да си ги имам оригиналните. Също може и да се махнат релсите на буса,но пак ще разваля оригиналноста,може и успоредно да се заварят релсите от Еспейсана,до тия на буса. При всички положения обаче трябва да се свали височината на Еспейсовите седалки.
Успех с монтажа,не е трудно.
Успех с монтажа,не е трудно.
- radio182
- Мнения: 159
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 18:28
- Автомобил: VW Transporter 85
- Двигател: 1.9 D
- Местоположение: Добрич
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Мерси колега, между другото много добре се е получило.
Аз ги купих седалките но все още не съм ги виждал.
Така че все още не съм решил как ще ги монтирам.
Аз ги купих седалките но все още не съм ги виждал.
Така че все още не съм решил как ще ги монтирам.
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Извинявайте колеги за тъпия въпрос,но не можах да намеря къде стои термостата . Единственото място което ме усъмни беше там където стои горивния филтър,но ми се стори малко мястото. Търсих и в търсачките,и нищо не намерих. Мотора е 1.6Д. Съжалявам наистина за тъпия въпрос,но си викам,да не е нещо секретно като спирачното казанче.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Във водната помпа е.... От него тръгва дебелия маркуч...
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Ох,имах и тия подозрения,но ми се стори нереално,че да ги споделя. Значи трябва доста неща да разглобя....Благодаря за отговора. Има ли изненади които да очаквам при смяната му в тоя случай?
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Не.... Сваляш маркуча,(хубаво е да подложиш една кофа или леген, щото много антифиз ще тече), който е със една странна скоба. За да я разхлабиш, трябва да я стиснеш със "гарги клещи". След това с 10 ключе(най добре с гедоре 10) развиваш капачката. Има един "О" пръстен, ако го няма с комплекта термостат, е хубаво да си го купиш от някъде. Ако не, слагаш стария и мажеш капачката със силикон. Но, за пред почитане е да си намериш нов "О" пръстен. След това надяваш маркуча и пълниш системата с антифриз. И внимателно да го обезвъздушиш, щото оставят джобове и после ще ти загрява. Пиши какво е станало после.
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
valsanik написа:Не.... Сваляш маркуча,(хубаво е да подложиш една кофа или леген, щото много антифиз ще тече), който е със една странна скоба. За да я разхлабиш, трябва да я стиснеш със "гарги клещи". След това с 10 ключе(най добре с гедоре 10) развиваш капачката. Има един "О" пръстен, ако го няма с комплекта термостат, е хубаво да си го купиш от някъде. Ако не, слагаш стария и мажеш капачката със силикон. Но, за пред почитане е да си намериш нов "О" пръстен. След това надяваш маркуча и пълниш системата с антифриз. И внимателно да го обезвъздушиш, щото оставят джобове и после ще ти загрява. Пиши какво е станало после.
Смених го,но сега имам друг проблем. Имам лек теч от някъде на антифриз,и казанчето като го напълня повече от половината и тече от дупчица колкото от игла. Сега търся друго казанче, и като оправя и теча ,тогава ще се пробвам да обезвъздуша. Странно че минах 30 км. и въпреки че капе ,в казанчето нивото си беше същото преди тия 30км. Може би когато колата е в движение не капе,а само на работа на място.
Между другото ако сменя двигателя с 1.6 ТД ,и кутията си остане същата,мисля че е най бавната ,дали ще имам ефект. И лесно ли се сменя двигателя,много ли неща трябва да се преправят?
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Блоковете са същите....единствено има разлика в изпускателната система.....както и в колекторите(изпускателен и смукателен) Напиши какъв код е кутията за да видим колко ще е бавна....Но мисля че едни 100км ще можеш да си ги държиш. На Синята хала ми беше бавна кутията , но като сложих 1.6тд си ги държах 100-те км.Но иначе златната му скорост беше 85-95км. И си вървеше прилично. А,кутията ми беше 4степенна с код DY.
А къде точно тече на място ....Да не би да е от тази малка дупчица и да се стича някъде по маркучите и да ти прави локвичка???
А къде точно тече на място ....Да не би да е от тази малка дупчица и да се стича някъде по маркучите и да ти прави локвичка???
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Казанче си купи ново ако тече.Има ги, аз лятото купувах. Предишният собственик на бусчето се е пробвал нещо да лепи....и стана така, че изведнъж потече от 5 места едновременно. Някъде бях писал тогава из темите...по спомен, двайсетина лева е ново казанче с капачка заедно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта