1303 RS-мотор, скорости от Porsche и всичко останало(снимки)

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1799
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1303 RS-мотор, скорости от Porsche и всичко останало(сни

Мнениеот batetony67 » Съб 14 ное 2015 19:53


Ще се кара догодина, сега драмата е със смукателните колектори, не влизат в коша, май ще се правят нови.




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303 RS-мотор, скорости от Porsche и всичко останало(сни

Мнениеот rough » Съб 14 ное 2015 21:31


А досега как беше :rolleyes
Да няма промяна по маторо?


ecrp.bg
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 13 май 2019 18:00
Автомобил:
Двигател:

Re: 1303 RS-мотор, скорости от Porsche и всичко останало(снимки)

Мнениеот ecrp.bg » Пон 13 май 2019 19:37


Ако имаш мощен двитател от 2 литра нагоре при двойка карборатори 44-48 IDF. Сменяш на средна или на дълга скоростна кутия зъбчатките на четвърта скорост с предавателно число 0,77 /има ги за Бус/ и ще вдигнеш от 190 до 230. Трябват ти обаче дискови спирачки за тази скорост и укрепване на предното стъкло иначе ще влезе при тебе! Кольо


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3032
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303 RS-мотор, скорости от Porsche и всичко останало(снимки)

Мнениеот BuGmaN » Пон 05 авг 2019 23:10


Колега, трябвало е да прегледаш по-обстойно темата и щеше да забележиш, че кутията е Порш,
ама другото съм забравил - по-назад трябва да пише кое/какво...
Това за 0,77 забчатките е добра идея, но не съм сигурен, че може да се ползват на кутия от
костенурка защото ми се струва, че са по-широки, иначе съм я реализирал схемата на бусова кутия, като ползвах
зъбчатките от 5-та скорост и я сложих на 4-степенна кутия 009, на която присадих "централното управление" от Т2 и с бързият диф...
Наистина разликата беше осезаема. Беше, щото не смених синхронизаторите с нови и единият даде фира, сега чака ред, ама съм намерил NOS части... :biggrin
Дискови спирачки не знам дали са задължит, не се оплаквам от оригиналните - барабанни, но си иска по-широки и големи колелета...
Това с предното стъкло не ща да го коментирам - ше рискувам... :wink



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост