Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Според мен при така направената корекция(както е описана) няма да имаш ядове.
- miro_73
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 14:12
- Автомобил: PASAT B3 1989
- Двигател: RP 1.8 mono 1989
- Местоположение: Пловдив
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Колеги , рядко питам но много чета в форума, но сега имам въпрос.На моя Пасат B3 и на още един същия на мой колега от работата слагах релета на фаровете. Обаче стана следното.Късите и дългите ги хванах веднага след ключа за къси-дълги и при включване на дълги светодиода (синия)не свети.Защо.И да питам кабела за дълги след ключа къде отива и дали малко след това не взима сигнал за таблото за диода.Дано съм питал разбираемо да ми кажете.
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Ако си срязал оригиналните кабели, е възможно да си прекъснал и захранването за въпросния светодиод. Трябвало е да вземеш сигнал за управлението на релетата чрез пускане на паралелни кабели, без да прекъсваш оригиналните кабели/връзки. Затова там където си прекъсвал оригинални кабели ги възстанови...
- miro_73
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 14:12
- Автомобил: PASAT B3 1989
- Двигател: RP 1.8 mono 1989
- Местоположение: Пловдив
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Благодаря.6 места са,2 под волана и 4 на самите фарове.
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
По-скоро проблема идва от двете места под волана, т.е. точно оттам оригиналния кабел за дългите след това има разклонение за светодиода...
- miro_73
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 14:12
- Автомобил: PASAT B3 1989
- Двигател: RP 1.8 mono 1989
- Местоположение: Пловдив
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
И аз до този извод стигнах , ама не съм пробвал само да възтановя кабела на дългите под волана.Утре сутрин ако имам време мисля да допра само кабела за проба.Благодаря за бързия отговор.
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Записвам се за темата, че ми стана интересна.
- miro_73
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 14:12
- Автомобил: PASAT B3 1989
- Двигател: RP 1.8 mono 1989
- Местоположение: Пловдив
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Точно това се оказа . Възтанових кабела на дългите само под волана за сега и диода светна.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
А това дали става за задни светлини?И ще му трябва ли охлаждане?
http://dled.ru/products/avtolampa-svetodiodnaja-1156-12-epistar-hp-4-cree-cree-linza
http://dled.ru/products/avtolampa-svetodiodnaja-1156-12-epistar-hp-4-cree-cree-linza
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2014 18:58
- Автомобил: VW Passat B4
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: София
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
става аз съм точно с такива крушки на задния ход и правят ден корпуса е алуминиев и служи като радиатор за охлажданеapolon написа:А това дали става за задни светлини?И ще му трябва ли охлаждане?
http://dled.ru/products/avtolampa-svetodiodnaja-1156-12-epistar-hp-4-cree-cree-linza
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Колега FEN_NA_TDI дай моля линк от къде ги купи.Посочения от мен линк доставят само в Русия.Става въпрос за 80W крушки,нали?
- Стоян.Димитров
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 21 мар 2017 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re:
RS написа:всичко с тези релета е голяма простотия и най вече грешна схема :evil:
релето не повишава напрежението целта му да спомага за да няма спад на напрежение и мисля че предпазва клуча
- beuchat
- Мнения: 1936
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Колеги,днес с един приятел решихме да слагаме релета,но ги направиме като Plug&play инсталация с помощта на 2 контролера от ксенон.
Ползвахме тази схема,като инсталацията е направена като контролер на H4 ксенон,който взима сигнал от единия куплунг за фара на оригиналната инсталация и от там по схемата към 2те релета с 2 бушона по 30 ампера отново от ксенона,2 отделни плюса от акумулатора и 2 маси от купето,като проблемът е че на дългите се вижда осезаема разлика,но късите светят по-слабо отколкото преди релетата,направо светят оранжево.
Някакви идеи какво сме объркали ?
Ползвахме тази схема,като инсталацията е направена като контролер на H4 ксенон,който взима сигнал от единия куплунг за фара на оригиналната инсталация и от там по схемата към 2те релета с 2 бушона по 30 ампера отново от ксенона,2 отделни плюса от акумулатора и 2 маси от купето,като проблемът е че на дългите се вижда осезаема разлика,но късите светят по-слабо отколкото преди релетата,направо светят оранжево.
Някакви идеи какво сме объркали ?
- ktamen
- Мнения: 6228
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Най-вероятно сте ги вързали последователно, как сте успели, нямам представа.
Всъщност не ми стана много ясно кви са тия контролери и за кво са ви? Двете крушки имат ли си надеждно свързване с минуса на акумулатора?
30А бушон е твърде много, може да се подпалите.
Всъщност не ми стана много ясно кви са тия контролери и за кво са ви? Двете крушки имат ли си надеждно свързване с минуса на акумулатора?
30А бушон е твърде много, може да се подпалите.
- beuchat
- Мнения: 1936
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Обяснявам доколкото мога,че хич ме няма с тия токове.
1.Това е цялата нова инсталация за релетата:
Ползвани са 2 контролера за ксенон с кабелите,гнездата за бушоните и буксата за куплунга на фара,най-вече за да не се цепи инсталацията и ако се появи бъдещ проблем да може да се махне за 2 минути и всичко да е ок.
2.Релетата за къси и дълга на H4 крушката,по едно за къси и едно за дълги.
3.Плюс за късите с бушон
4.Плюс за дългите с бушон
5.Букса взимаща сигнала от ключа за фаровете и лоста за къси дълги(работи на принципа на контролер за H4 би ксенон)
6.Куплунга към крушката на единия фар с отделна маса от купето
Кабелите са ок и не греят,проверихме ги.
Релетата чаткат и двете,разменихме ги пак същата работа,пробвахме с маса от друго място същата работа.
1.Това е цялата нова инсталация за релетата:
Ползвани са 2 контролера за ксенон с кабелите,гнездата за бушоните и буксата за куплунга на фара,най-вече за да не се цепи инсталацията и ако се появи бъдещ проблем да може да се махне за 2 минути и всичко да е ок.
2.Релетата за къси и дълга на H4 крушката,по едно за къси и едно за дълги.
3.Плюс за късите с бушон
4.Плюс за дългите с бушон
5.Букса взимаща сигнала от ключа за фаровете и лоста за къси дълги(работи на принципа на контролер за H4 би ксенон)
6.Куплунга към крушката на единия фар с отделна маса от купето
Кабелите са ок и не греят,проверихме ги.
Релетата чаткат и двете,разменихме ги пак същата работа,пробвахме с маса от друго място същата работа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта