Колега, BMR не е 140 к.с.
Ако пък двигателя ти е 140 к.с., то той не е BMR.
По принцип проблемите с главата ги имат 16 клапановите мотори. 140 к.с. е с код BKP, а 170 к.с. е с код BMR.



2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Смело решение, ама колко антифриз се губи?
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 9:46
- Автомобил: VW Passat 2 0 TDI 140hp седан
- Двигател: BMP 2008
- Местоположение: Бургас
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Пред мене е талона на колата и там пише че е BMP не BMR
първа регистрация март 2008 .Губеше доста . Както и да е
главата е вече аут ,има продухана гарнитура и днес ще я
нося на майстор да я проверят за пукнатина
Обешаха ми днес или утре да е готова и ще пиша за резултата
първа регистрация март 2008 .Губеше доста . Както и да е
главата е вече аут ,има продухана гарнитура и днес ще я
нося на майстор да я проверят за пукнатина

Обешаха ми днес или утре да е готова и ще пиша за резултата
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 9:46
- Автомобил: VW Passat 2 0 TDI 140hp седан
- Двигател: BMP 2008
- Местоположение: Бургас
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Забравих да пиша че номера на главата е V420,а четох че проблемни глави
са с по-малки номера V125,V130,V320,V330. Но както и да е днес или утре
ще се изясни
са с по-малки номера V125,V130,V320,V330. Но както и да е днес или утре
ще се изясни
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
На мен ми беше интересен въпрса какво става ако пукнатината е към генерацията, а не към клапан или цилиндър.
Това е възможно най коварния вариант. Нито пуши, нито смесва с масло нито надува охл. система. Само се губи антифриз и то по малко тъй като там налягането не е много голямо и директно се смесва с газовете и не се вижда.

Това е възможно най коварния вариант. Нито пуши, нито смесва с масло нито надува охл. система. Само се губи антифриз и то по малко тъй като там налягането не е много голямо и директно се смесва с газовете и не се вижда.

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 9:46
- Автомобил: VW Passat 2 0 TDI 140hp седан
- Двигател: BMP 2008
- Местоположение: Бургас
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Току що ми се обади майстора , главата не е пукната.
Но ще трябва да се сменят водачите , да се паснат клапаните и
лек шлайф .След като съберат всичко пак ще пиша.
Но ще трябва да се сменят водачите , да се паснат клапаните и
лек шлайф .След като съберат всичко пак ще пиша.
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Здравейте колеги, на проблема все още няма решение и колата ту си гори антифриз ту не, та по съветите:
Не пуши бяло и върви идеално във всеки еин момент.
Тук въобще незнам за какво става дума, аз знам само един ЕГР - който връща от изгорелите газове и хората го махат, за да не прави нагар и да живне колата в ниските.
Направихме го това точно така, както си описал и ако е вярно изсъска ама яко, би трябвало да е глава ли?
И нашата глава се оказа V420, да търсим ли в нея проблема?
tdi fen написа:след престой поне 12 часа като запалиш пуши ли бяло ?
Не пуши бяло и върви идеално във всеки еин момент.
samo_pechka написа:Предполагам колата ти е с ЕГР охладител, ако има такъв-там си търси проблема.
Тук въобще незнам за какво става дума, аз знам само един ЕГР - който връща от изгорелите газове и хората го махат, за да не прави нагар и да живне колата в ниските.
Dobromirski написа:Утре сутринта на студена кола развиваш и завиваш капачката на антифриза за да си сигурен че няма налягане в системата палиш колата и яко газ на първа втора и трета, но като казвам яко това означава, че даваш газ колкото може да върви. започне ли, леко да се отделя стрелката на температурата слизаш и развиваш капачката на антифриза. Изсъска ли, не търси теч, търси глава.
сори за правописа но диктувам на телефона
Направихме го това точно така, както си описал и ако е вярно изсъска ама яко, би трябвало да е глава ли?
fijord написа:Забравих да пиша че номера на главата е V420,а четох че проблемни глави
са с по-малки номера V125,V130,V320,V330. Но както и да е днес или утре
ще се изясни
И нашата глава се оказа V420, да търсим ли в нея проблема?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
За да прави налягане в системата, без двигателя да е загрял на 90 и повече градуса, значи има пропуск на налягане от цилиндрите към охлаждащата система. Този тест, който си направил според мен е показателен- гарнитура или глава.
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Благодаря колега, всичко води към спукана глава или гарнитура да, ще я разбутаме но след месец, че по морето е още сезон и ще пиша после какво е станало!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 9:46
- Автомобил: VW Passat 2 0 TDI 140hp седан
- Двигател: BMP 2008
- Местоположение: Бургас
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Здравейте,преди около 2-3 часа вземах колата покарах я и всичко изглежда нормално.
АМА
Ако имате питания ,давайте
АМА

Ако имате питания ,давайте
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 07 апр 2014 8:22
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2.0TDI BKP 2007
- Местоположение: София
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Имам 1 към 1 проблем като този на колегата yochcov (и аз съм с 2.0 TDI BKP)
Ще се радвам ако някои намери решение. При мен го забелязах и го забелязвам най-често сутрин.. паля и светва "ниско ниво" по-често ако е студено сутрин. Карам 3мин. така гася после паля колата и всичко е точно.

- tonkata82
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 23:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Това е проблема в 90% от случайте!
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Конкретизирай колега, не те разбирам така...
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
yochcov написа:.......
Всъщност ти оправи ли колата. ако да- каква е била причината накрая :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 65 госта