1303...2...1...GO!
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Имам и едни всмукателни колектори двупортови, да се мъча ли да пробвам карбуратор на тях или да си играя с инжекциона?
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Дай една примерна снимка да видим колекторите...така не съм сигурен за какво говорим ?
Иначе ако искаш карбуратори имам смукателен колектор с карбуратор точно за твоя двигател но мощноста ще падне с няколко конски сили.
На 1.9 със тоя карбуратор и с по малки клапани на главите му дават 90кс...при теб сигурно ще отиде на 105 кс което си е антитунинг.
Ще го дам на символична цена за да не ми пречи но ти трябва и делко с електронно запалване(може и обикновено с чукче но и това е антитунинг)
Ако имаш варянт да сложиш два двойни карбуратора + електронно делко или да запазиш инжекциона + дросели от мотор като на "disc" ще избиеш рибата.
Тия екстри + увеличаване степента на згъстяване и подходяща изпускателна систеам мисла че можеш да прибавиш още едни 20 куци магарета което определено ще се отрази на ускорението .
Иначе ако искаш карбуратори имам смукателен колектор с карбуратор точно за твоя двигател но мощноста ще падне с няколко конски сили.
На 1.9 със тоя карбуратор и с по малки клапани на главите му дават 90кс...при теб сигурно ще отиде на 105 кс което си е антитунинг.
Ще го дам на символична цена за да не ми пречи но ти трябва и делко с електронно запалване(може и обикновено с чукче но и това е антитунинг)
Ако имаш варянт да сложиш два двойни карбуратора + електронно делко или да запазиш инжекциона + дросели от мотор като на "disc" ще избиеш рибата.
Тия екстри + увеличаване степента на згъстяване и подходяща изпускателна систеам мисла че можеш да прибавиш още едни 20 куци магарета което определено ще се отрази на ускорението .
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Стоковата Digijet ти дава малко поле за изява , ако правиш моторен тунинг и искаш още. Ако заложиш на карбове и правилния им подбор и настройка , ще имаш риспонс
и колата няма да се чуди изобщо при подаване на газ. Делкото задължително с ваккум и сензор на Хол( чукчето е за каменната ера ) , ще ти трябва за предварение във високите обороти.За запалването - най добре прехвърли от инжекционното делко тежестите с пружините на центробежния реглер
на ваккуумното и кривата на предварение във високите обороти ти е готова.
За карбовете ще дискутираме нататък , цяла наука са.
И за надъхване от гаража:
https://www.youtube.com/watch?v=aR-vwo9B1nE
и колата няма да се чуди изобщо при подаване на газ. Делкото задължително с ваккум и сензор на Хол( чукчето е за каменната ера ) , ще ти трябва за предварение във високите обороти.За запалването - най добре прехвърли от инжекционното делко тежестите с пружините на центробежния реглер
на ваккуумното и кривата на предварение във високите обороти ти е готова.
За карбовете ще дискутираме нататък , цяла наука са.
И за надъхване от гаража:
https://www.youtube.com/watch?v=aR-vwo9B1nE
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Хех, не съм се изразил правилно за колекторите, аз също имам колектор от 1.9 с карбуратор, но го държа за в случай че нещо не се получи със стандартното хранене. Иначе като посъбера всичко и като пламна моторЯ ще се обадя тук. И съжалявам че спамя в темата на колегата :) А относно силата, не търся кой знае каква сила, искам да е кефски за каране по пътищата, не по пиститие ;)
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Бе то и аз поспамих , това според мене поне си е творчески спам .... току виж се прихванало дърво от семка....
п.п. Искаш да кажеш че имаш централен двупортов колектор от воден боксер ? Никакъв проблем , режеш фланеца за оригиналния еднокамерен Pierbug карб
и заваряваш за двукамерен какъвто си подбрал за проекта.
п.п. Искаш да кажеш че имаш централен двупортов колектор от воден боксер ? Никакъв проблем , режеш фланеца за оригиналния еднокамерен Pierbug карб
и заваряваш за двукамерен какъвто си подбрал за проекта.
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Тъй де, въпросът е какъв подходящ карб да мисля, който да храни достатъчно и дали с карб няма да е даунгрейд вместо ъпгрейд :)
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Накарай инжекциона да заработи...най-добрия карбуратор е една идея по-зле от инжекциона.
По-подходящ от този карбуратор който имаш от 1.9 май трудно ще намериш ако не търсиш максимума от мотора и искаш проста схема.
Другия варянт ако държиш на карбуратор и търсиш мощност е да си поръчаш комплект за двойни карбуратори...скоро гледах че има и за воден боксер.
Аз бих запазил инжекциона и ако търсех повече мощност щях да мисла първо за разпределителен вал.
Главите на водния боксер са с двойни пружини и могат да поемат повече градуси с повече лифт
По-подходящ от този карбуратор който имаш от 1.9 май трудно ще намериш ако не търсиш максимума от мотора и искаш проста схема.
Другия варянт ако държиш на карбуратор и търсиш мощност е да си поръчаш комплект за двойни карбуратори...скоро гледах че има и за воден боксер.
Аз бих запазил инжекциона и ако търсех повече мощност щях да мисла първо за разпределителен вал.
Главите на водния боксер са с двойни пружини и могат да поемат повече градуси с повече лифт
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
stingray написа:Имам и едни всмукателни колектори двупортови, да се мъча ли да пробвам карбуратор на тях или да си играя с инжекциона?
Чудя се дали неможе да им се присадят едни хоризонтални карбуратори от "пистов" мотор...само настройките незнам как ще се получат че са мислени за по високи обороти но и това се оправя
Нещо такова:
http://olx.bg/ad/karburatori-za-suzuki- ... 8b5d0414af
Абе всичко е въпрос на въображение
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Изпитано - без ,,агресивен'' разпределителен вал ъпгрейда е много малък.Проблема на мотоциклетните карбове е именно разреждането при високите
обороти , трябва да се правят нови дифузори . Ако не искаш мощност , стягай Digijet - а.
обороти , трябва да се правят нови дифузори . Ако не искаш мощност , стягай Digijet - а.
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Така ще да е, ако мога да докарам 100 коня от тез 112 по книга - ехеййййй :)
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Щом ше ревизираш двигателя трябва да си ги докараш колкото са по книга !
Пусни една тема да видим какво и как става
Пусни една тема да видим какво и как става
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Тема не ми се пуска щото нямам нерви да снимам всичко едно по едно. Общо взето вече са наредени лагерите, буталата с новите сегменти са пуснати в ризите, главите са с шлайфани и паснати клапани и легла, накупил съм гарнитури за навсякъде, водната помпа е нова, масления охладител е проверени е здрав, маслената помпа има драскотини и там не съм решил още какво ще правя, клапана и за налягането е разглобен и почистен...Може и да съм забравил да пиша нещо де.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Най-накрая да си зглобя малко по-читава изпускателна система 4-2-1.
Малко тръби...малко колена...малко заварки...и ето го резултата.
Само не съм решил дали това ще е крайния размер на последните тръби с гърнето Ф50.
Само да заработи двигателя че сега има едни други игри по него и ако не ми хареса ще направя опит с Ф63мм да видя как ще е разликата след което малко термолента и сме напълно готови.
Малко тръби...малко колена...малко заварки...и ето го резултата.
Само не съм решил дали това ще е крайния размер на последните тръби с гърнето Ф50.
Само да заработи двигателя че сега има едни други игри по него и ако не ми хареса ще направя опит с Ф63мм да видя как ще е разликата след което малко термолента и сме напълно готови.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Нещо ми писна с тая компресия 10 към 1 и реших да разредя малко с престъргани бутала от воден боксер и подложки 2мм под цилиндрите.
Докарах степен 7 към 1 и се готвя за въздух под налягане
Буталата след заиграването са с по 100 грама по-леки от оригиналните на тип-4.
Докарах степен 7 към 1 и се готвя за въздух под налягане
Буталата след заиграването са с по 100 грама по-леки от оригиналните на тип-4.
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Върти ли трудно с 10:1 компресия?
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта