Още с покупката на колата е ясно, че дебитомерът е за смяна. Сега като е студена не държи никакви обороти, на момента гасне. Помагам й 1-2 минути с педала на газта и тогава вече се спогаждаме и държи някакви (500-600) обороти. Всичко се оправя след 7-8-10 мин и после докато не изстине напълно няма ядове. Свикнах й и това продължава всеки ден, но вече ми се иска да изчезне тоя кусур, та се загледах по обявите и ми прави впечатление, че по парт. номер са съвместими 1:1 с доста други коли като Форд например. Другото странно е, че има съвместимост с дебитомерите на Голф 3 с двигател 1.6 101кс. Тормози ме въпросът Наистина ли са взаимносменяеми дебитомерите на 2.0 115 агг и 1.6 101 и има ли вариант аз да си карам с дебитомер от 1.6 и затова да ми прави магарии?
ПС. Парт. номерът е 037 906 461B Hitachi с алуминиев корпус
Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
- Gooliath
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 02 дек 2015 21:50
- Автомобил: GoLF 3 GTI
- Двигател: AGG 115hp
- Местоположение: София
Re: Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
Въпрос: Взех втори дросел със същия парт.номер и го смених с моя. На студена кола няма никаква разлика с моя стария, сиреч пак не държи обороти и гасне, ако не държа педала на газта известно време. Дали е в същото здраве като моя стария и съответно е същия боклук или му трябва време за адаптация? Има ли начин да се замерят стойности с цел диагностика на самия дебитомер?
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
Пробвай с адаптация колега.На ваг кома могат да се следят стойностите на дебитомера.Не си казал на газ или на бензин си?Добре е да се почистя до блясък дебитомера и дросела.
- vit_autosofia
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
препоръчително и почти наложително след почистване на дросел клапата адаптация на същата.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
vit_autosofia написа:препоръчително и почти наложително след почистване на дросел клапата адаптация на същата.
Факти и аргументи ?? Не се заяждам - интересно ми е. Двигателя е почти същия.
В началото на лятото за 5 път профилактично ще я почистя. Достъпа е лесен , не се разкача куплунг, не се демонтира. След почистване няма драми нито ниски нито високи обороти, нито клатене.Няма и замисляне при ускоряване. А и по принцип сама се адаптира след пробег поне 50км.
vit_autosofia - И на бензин и на газ няма проблеми нито с обороти нито с ускорение.
Последна промяна от kris11 на Сря 27 яну 2016 10:10, променено общо 2 пъти.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
Моята се самоадаптира.Цялата я свалях откачах букси и т.н и се адаптира сама
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
Не беше ли с отделен TPS на ос на дросел клапата тоя двигател, подобен на 2E? Все пак, TPS който си купих аз го даваха и за следващите видове двигатели, до колкото помня. Би трябвало да се адаптира самичко.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
TPS-а e вграден в дросела
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
Заблудил съм се. Ужас. Цената на нова дросел клапа е 500-600лв, докато на 2E може да се намери TPS за 50лв. А пък AGG е същите коне, само че не е фуллгруп.
- vit_autosofia
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
на газ ли?kris11 написа:vit_autosofia написа:препоръчително и почти наложително след почистване на дросел клапата адаптация на същата.
Факти и аргументи ?? Не се заяждам - интересно ми е. Двигателя е почти същия.
В началото на лятото за 5 път профилактично ще я почистя. Доспъпа е лесен , не се разкача куплунг, не се демонтира. След почистване няма драми нито ниски нито високи обороти, нито калтене.Няма и замисляне при ускоряване. А и по принцип сама се адаптира след пробег поне 50км.
Не се заяждам
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
инжектопляктор написа:Заблудил съм се. Ужас. Цената на нова дросел клапа е 500-600лв, докато на 2E може да се намери TPS за 50лв. А пък AGG е същите коне, само че не е фуллгруп.
При AGG е възможно рециклиране на клапата.600 лв за дросел е безумие!Втора ръка вървят по 50-100 лв
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
Колеги да се похваля купих си перфектен дросел за АGG за 30 лв.Не че на моя му има нещо ,но като видях офертата нямаше как да не го взема.Дросела е от ADY ,но пасва идеално.
Re: Голф 3 GTI AGG - въпрос относно дебитомер/дросел
Здравейте!Имам голям проблем с голф 3 GTI .Патувах за София и заваля дъжд.....колата загуби мошност,обортомера се побърка ,температурата скочи на 140 цялото табло светна ....изключих дебитомера и на бензин запали и се оправи все едно нищо е нямало....включвам пак дебитомера и угасва...а на газ изобщо не иска да работи,преди да се намокри няма никакав проблем!Преди пак ми е правела същия проблем ..пак при мокрене ...закарах я на сервиз смениха всичко де що е имало проблем ...включително и дебитомера...и сега пак този проблем!Незнам вече.....дайте ми савет....защото майстора който я прави ми вдига рамене вече!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта