Не го разбрах това за "наследството", Кире
Ама иначе - мерси . Доста бачкане ме чака докато го докарам тоя старец в състоянието, в което беше Черната дупка, но ако всичко е наред след година ще съм смогнал да го направя баш по мой мерак.
Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Имах предвид състоянието на питата на парното Чавдаре , ако е перфектна е супер , ама ако е позатлачена и позадръстена
е друго , знаеш че е топлообменник и там се събират утайки и боклуци. На мен ми предстои да сменям
Е , ще има работа един ден де.
е друго , знаеш че е топлообменник и там се събират утайки и боклуци. На мен ми предстои да сменям
Е , ще има работа един ден де.
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
За сега нямам оплаквания - предишният собственик е свалял таблото и е ревизирал парното - имах само едно жило да закача, че не духаше в краката.
За сметка на това, преди да сменя антифриза в инсталацията имаше нещо подобно на течност - повече приличаше на силно разредена кал. Три промивки преди окончателно зареждане и днес извадих една доста чиста течност - имаше само малко утайка.
Като свалих термостата огледах и водната помпа - доколкото успях да видя си е наред - върти леко, турбината й е добра.
И така, много ми се ще да ми се размине сваляне на табло, заради парното, ама каквото-такова - ако се наложи ще го действам :-)
За сметка на това, преди да сменя антифриза в инсталацията имаше нещо подобно на течност - повече приличаше на силно разредена кал. Три промивки преди окончателно зареждане и днес извадих една доста чиста течност - имаше само малко утайка.
Като свалих термостата огледах и водната помпа - доколкото успях да видя си е наред - върти леко, турбината й е добра.
И така, много ми се ще да ми се размине сваляне на табло, заради парното, ама каквото-такова - ако се наложи ще го действам :-)
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Нещо ми изби чивията и взех да си мисля за щуротии - искам да сложа амортисьори на предния капак. Имам 2 от заден капак на Рено Клио, но нямам на какво да ги хвана - нямам "топчетата". Та - някаква идея от къде мога да си купя?
Отделно от това взех, че свалих лайсните на покрива, защото някой умник ги беше лепил със силикон (около две туби), а където не му е стигнало е плескал с монтажно лепило. Заради тая простотия на места е шупнала боята. Лошото е, че незнам как да изчистя покрива без да махна боята - не смея да стържа със шпакла. Има ли някаква химия за премахване на силикони?
Отделно от това взех, че свалих лайсните на покрива, защото някой умник ги беше лепил със силикон (около две туби), а където не му е стигнало е плескал с монтажно лепило. Заради тая простотия на места е шупнала боята. Лошото е, че незнам как да изчистя покрива без да махна боята - не смея да стържа със шпакла. Има ли някаква химия за премахване на силикони?
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
След посещение при Васко (изтърсих му се неканен) мога да се похваля, че Сивият не е моята кола - така не е вървял никога
Реших да го пробвам колко може да бяга.....190км/ч - вярно не съм ги подържал дълго, но гада ги вдигна. Е малко издуха генерацията, ама си струваше
Реших да го пробвам колко може да бяга.....190км/ч - вярно не съм ги подържал дълго, но гада ги вдигна. Е малко издуха генерацията, ама си струваше
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Голямо надолнище ще да е било!
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Върви си нема ядове Но са му множко за годините.
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Не твърдя, че може да ги подържа - по-скоро ще умре насред пътя, ако опитам, но колкото за пръв и последен път се справи. Като последствие крайното ми гърне остана без пълнеж
И поредната "честитка" - преди малко скъсах жило на ръчната, та тея дни ще трябва да се сборя и с това. А как се сменя?
И поредната "честитка" - преди малко скъсах жило на ръчната, та тея дни ще трябва да се сборя и с това. А как се сменя?
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Предполагам си на барабан отзад. Първо го откачи от лоста, там са 2 гайки, отвиват се с ключе 10ка, после трябва да свалиш барабана и отвътре да го откачиш от челюстта с помощта на тънки клещи, че има пружинка на самото жило. Откачаш от челюстта и дърпаш яко, понеже гаранция е спекло на барабана, ако не е сваляно скоро. Махаш от барабана жилото и дърпаш да излезе от медната му тръбичка която влиза в купето. Монтажа по обратният ред.
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Защо ли не съм изненадан, че ще се сваля барабана....е, поне при мен всичко отзад е ново - скоро смених и челюстите и цилиндрите. Дано да стане лесно
Препоръка за марка жила - гледам разни в момента - ATE, TRW, BOSCH, FEBI, LINEX, MALO, SWAG, STARLINE, PEX, NK, TOPRAN, CABOR - 1000 марки....цени от 11 до 40лв./бр.
Така и така ще ги сменям и двете, пък и ръчната си я ползвам...е, на сняг малко по-често ...та поне да сложа нещо по-читаво?
Препоръка за марка жила - гледам разни в момента - ATE, TRW, BOSCH, FEBI, LINEX, MALO, SWAG, STARLINE, PEX, NK, TOPRAN, CABOR - 1000 марки....цени от 11 до 40лв./бр.
Така и така ще ги сменям и двете, пък и ръчната си я ползвам...е, на сняг малко по-често ...та поне да сложа нещо по-читаво?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Вземи средна хубост.
Тука нали знаеш,че цената не е гаранция за качество.
Тука нали знаеш,че цената не е гаранция за качество.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Взимаш такива за 15лв, в тия жила е важно колко време ще им изкара гумичката която пази да не се напълни с вода
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Нов ден, нови приключения
Сутринта си оставих колата на паркинга пред работилницата и когато към обяд се върнах при нея видях, че някой се е опитал да ми изкърти антената от калника!!! Тя и без това си беше счупена - "пострада" пред училището на дъщеря ми, но за чии *** му е притрябвало на някой да я кърти? Калникът е малко пострадал - поусукал го е идиота, но е сравнително малко.
Е, демонтирах останките и сътворих това: http://logrus.snimka.bg/automobiles/pas ... 3.36643081 - дано не ми я изкърти пак някой дебил.
И така и така бях свалил корите под волана - вече си имам окабеляване за колони и в четирите врати Най-трудно се оказа да откача долната кора на Б колоните, но геройски се справих. Следват нови долни кори на вратите - отпред с капаци, отзад с джобове, някоя и друга колонка, нещо МЕТАЛно в плеъра и волумето на мах
Сутринта си оставих колата на паркинга пред работилницата и когато към обяд се върнах при нея видях, че някой се е опитал да ми изкърти антената от калника!!! Тя и без това си беше счупена - "пострада" пред училището на дъщеря ми, но за чии *** му е притрябвало на някой да я кърти? Калникът е малко пострадал - поусукал го е идиота, но е сравнително малко.
Е, демонтирах останките и сътворих това: http://logrus.snimka.bg/automobiles/pas ... 3.36643081 - дано не ми я изкърти пак някой дебил.
И така и така бях свалил корите под волана - вече си имам окабеляване за колони и в четирите врати Най-трудно се оказа да откача долната кора на Б колоните, но геройски се справих. Следват нови долни кори на вратите - отпред с капаци, отзад с джобове, някоя и друга колонка, нещо МЕТАЛно в плеъра и волумето на мах
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Отзад във вратите си сложил говорители ? Би ли пуснал снимков матрЯл, че ми стана интересно ?
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Още не съм - засега само окабелих. Тея дни очаквам да се сдобия с долни кори с джобове и тогава ще ги монтирам. Ще изрежа отвори в джобовете, за да влезнат колоните и пък после ще видя как да направя и кутии. Отзад ще са 10см. (не им знам марката, ама са оригинални за Шкода Фабия, а отпред ще съм с 13см. JVC. По-натам ще мисля и за багажника - мисля си за нещо такова http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... 15+4OM+50W
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта