ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 9:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
Здравейте колеги , съжалявам ако има вече такава тема нов съм във форума. Искам да ме ориентирате като цифра , колко пари ще излезне отварянето на главата със смяната на сегменти , биелни лагери и всичко по нея + съединителя без маховика. Аудито е 1999г. 1.9ТДИ 110 коня AHF. Много благодаря за актуалните отговори :) И пак съжалявам , ако съм писал където не трябва.
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
Сегменти 80-100 лв в зависимост от марката.Лагери биелни -160-200 лв ,гарнитура глава 50-80 лв.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
Около 1000 лева =според моите изчисления, не се знае и майстора колко пари ще ти вземе за труд, съединителя е около 350 лева без маховика !
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
Колеги,от къде според вас идва фрапиращата разлика в цената на биелни лагери за бензин и дизел.
Поразгледах в един сайт и останах потресен.
ТДИ 160лв,бензин около 40лв.
Поразгледах в един сайт и останах потресен.
ТДИ 160лв,бензин около 40лв.
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
От покритието на горната черупка .Новите дизели са доста по натоварени и си искат съответните материали.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
Защо си решил да правиш основен ремонт?
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
Аз ако съм на мястото на колегата бих приготвил 1200 лева, пък ако хартишат добре-ако не, поне да е подготвен.Според мене за труд ще го "ожулят" доста.Иначе аз ако съм на негово място ще сменя направо и маховика заедно със съединителя-кой знае на колко хиляди километра е т'ва Ауди....та най-вероятно и той е "тръгнал".Вярно че ако тръгне да сменя и него ще отиде на 2000 лева, ама поне като ще "отваря" всичко да смени направо всички работи и да знае че има само каране.Sashko_Trg написа:Около 1000 лева =според моите изчисления, не се знае и майстора колко пари ще ти вземе за труд, съединителя е около 350 лева без маховика !
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
Значителен процент от колите минават след основния ремонт 200км и заминават или за още един основен ремонт или направо за вторични.
Идеята, да смени и маховика, щото после само ще кара ми се струва твърде оптимистична.
Уместен въпрос
Идеята, да смени и маховика, щото после само ще кара ми се струва твърде оптимистична.
stanimir1123 написа:Защо си решил да правиш основен ремонт?
Уместен въпрос
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
ktamen написа:Значителен процент от колите минават след основния ремонт 200км и заминават или за още един основен ремонт или направо за вторични.
Защо така мислиш?
Аз съм на 24000км след подобна процедура.
След изминати около 5-6000км,автомобилът тръгна една идея по-добре.
Първоначално дръпна около 100мл масло за 3000км.Смених го,карах още 7000км и пак го смених.Нови 10000км,реално е пипнала около 200мл масло.Това с масло GM 10W40.
Преминах на 5W40,Total,не пипа.За изминати 4000км.
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
Ако на моя кола се наложи дори само сваляне на капака на главата за нещо ,да не говорим за по-сложни интервенции по мотора,значи е време да я качвам в мобилето Голфчето замина понеже след смяна на гумички на клапаните скъса клапан,може да няма връзка едното с другото ,но все пак значи и е било времето,само дето се наложи да се набутам за ремонт за да мога да я продам
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
Zdravko Zankov написа:Защо така мислиш?
Искаш да ти дам линкове за този форум или да ти преразказвам истории от приятели и познати, които са се набутали с внушителни числа за ремонти преди да си изхвърлят колата?
Това, че твоя ремонт е бил успешен не променя статистиката.
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
Евро менте - части за основени ремонт , а сега и някакви чешки ,та и полски ментаци фирми уж големи а с боклучави части -предлагат евтини части за основен ремонт ,как искаш с части менте да направиш качествен ремонт.
То и тате може ама козата си сака пръч-та ако искаш да я караш колата и да нямаш проблем поне 100-150 000 км си направи ремонта с качествени части и от майстор ,който си разбира.
Останалото е хвърляне пари на вятъра. Това не е като да закърпиш панталон. Това е като да си ушиеш нов. Мислиш ли за кърпене си остава кърпен.
То и тате може ама козата си сака пръч-та ако искаш да я караш колата и да нямаш проблем поне 100-150 000 км си направи ремонта с качествени части и от майстор ,който си разбира.
Останалото е хвърляне пари на вятъра. Това не е като да закърпиш панталон. Това е като да си ушиеш нов. Мислиш ли за кърпене си остава кърпен.
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
То да бяха само частите ! Каква файда и от най-скъпите части когато после някой си остави ръцете /и някоя гайка/ в мАторя ти
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
Е, ако ти се наложи да смениш гарнитурата на мотора, едва ли ще пуснеш колата в Mobile.Има ремонти и ремонти, а и е важно къде правиш ремонта, щото има много хора които ходят при големи "майстори" и после се оплакват.Stivi написа:Ако на моя кола се наложи дори само сваляне на капака на главата за нещо ,да не говорим за по-сложни интервенции по мотора,значи е време да я качвам в мобилето Голфчето замина понеже след смяна на гумички на клапаните скъса клапан,може да няма връзка едното с другото ,но все пак значи и е било времето,само дето се наложи да се набутам за ремонт за да мога да я продам
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Основен ремонт на двигател на ауди а3 1.9ТДИ 110коня
ktamen написа:Искаш да ти дам линкове за този форум или да ти преразказвам истории от приятели и познати, които са се набутали с внушителни числа за ремонти преди да си изхвърлят колата?
Това, че твоя ремонт е бил успешен не променя статистиката.
Нищо не искам да ми даваш.
Това,че някой е заложил на евтини части,или че майстора е бил абсолютен некадърник?
Я питай колегата niksi,zfa 159 например,колко мотора са правили,и колко рекламации имат?
Мотор се прави,не е кой знае каква философия.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта